جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس | با حضور گلشیفته فراهانی

اپل تی وی پلاس تریلری از عناوین آتی‌ای که بر روی این سرویس استریم در تابستان سال جاری و ادامه آن پخش می شود، منتشر کرده است. در ادامه نوشتار جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس با سایت زنگ تفریح همراه باشید.

گلشیفته فراهانی برای بار نخست است که در یک سریال خارجی با عنوان هجوم (Invasion) در نقش همسر و مادر یک مهاجر سوریه‌ای برای Apple TV+ بازی می‌کند.

اپل تی وی پلاس یک سرویس رسانهٔ جاری فیلم و سریال توسط شرکت اپل است، که از ۱ نوامبر ۲۰۱۹ فعالیت خود را به شکل گسترده آغاز کرد. تی‌وی پلاس در سال نخست یعنی ۲۰۱۹ و حین مراسم ویژه‌ای که در تئاتر استیو جابز اتفاق افتاد، شروع فعالیت خود را به رسمیت درآورد.

بازیگران و کارگردانان مشهوری از جمله جنیفر آنیستون، استیون اسپیلبرگ، جیسون موموآ، کمیل نانجیانی، تام هالند و برادران روسو از کسانی بودند که با این سرویس همکاری داشته‌اند.

از فیلم‌هایی که تا کنون از این سرویس پخش شده است می‌توان به ملکه فیل، بانکدار، سگ تازی و چری با بازی تام هلند اشاره کرد. اینبار اپل تی وی پلاس با دستی پر و با حضور گلشیفته فراهانی خودش را به رخ دنیای تصویر می‌کشاند.

جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

با حضور گلشیفته فراهانی

سریال‌هایی که اپل تی وی پلاس آن‌ها را قرار است به نمایش بگذارد می‌توان به سریال‌های مهم زیر اشاره کرد:

  • Invasion (هجوم – جدید – با بازی سم نیل، گلشیفته فراهانی و شامیر اندرسون)
  • Foundation (بنیاد – جدید – با بازی جرد هریس و لی پیس)
  • The Shrink Next Door (کوچک‌شدن در بعدی – جدید – با بازی پل راد و ویل فرل)
  • Mr. Corman (آقای کورمن – جدید – با بازی جوزف گوردون لویت)
  • The Morning Show (برنامه صبحگاهی – فصل جدید)
  • See (دیدن – فصل دوم – محصول اپل تی وی پلاس و با بازی جیسون موموآ، دیو باتیستا و آلفره وودوارد)
  • Ted Lasso (تد لسو – فصل دوم)

در ادامه با سایت زنگ تفریح باشید تا به معرفی این سریال‌ها بپردازیم.

Invasion ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاس

سیمون کینبرگ که با تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی اش در سری فیلم های X-Men شناخته میشود به همراه دیوید ویل (خالق سریال Hunters) نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارند.

این سریال داستان هجوم همه جانبه بیگانگان به زمین را از طریق زاویه دیدهای مختلف از سرتاسر دنیا، دنبال میکند و گلشیفته نقش یک پناهنده سوری ساکن لانگ آیلند را به تصویر میکشد.

قسمت‌هایی از این سریال در نیویورک و مراکش فیلم‌برداری شده بود و عوامل در حال آماده شدن برای فیلم‌برداری در منچستر بودند که به پاندمی برخوردند و فیلم‌برداری را متوقف کردند.

Foundation ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاس

این سریال بر اساس مجموعه رمان‌های جایزه گرفته‌ی آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) می‌باشد. سریالی که شامل ۱۰ قسمت خواهد بود که داستان حماسی خاصی را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل سوم Warriors [+ داستان و بازیگران]

کسانی چون روبین آسیموف، دیوید اس. گویر، جاش فریدمن ، کامرون ولش، دانا گلدبرگ و مارسی رأس تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Foundation هستند. شرکت اپل و Skydance Television وظیفه‌ی تولید این مجموعه را بر عهده دارند.

The Shrink Next Door ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

این مجموعه بر اساس پادکست محبوب و موفقی است که اخیرا در سال ۲۰۱۹ توسط رسانه‌های Wondery و Bloomberg ساخته شده است. سریال The Shrink Next Door کمدی تاریک یا سیاهی می‌باشد که الهام گرفته از وقایعی است که روایت رابطه‌ی عجیب‌ و غریب یک روان‌پزشک با نام ایزاک با بازی پل راد و بیمارش مارتین با بازی ویل فرل را توصیف می‌کند.

در طول این روایت از جدیدترین سریال اپل تی وی پلاس آیک به‌آرامی وارد زندگی مارتی می‌شود. این سریال در طول روایتش به جستجوی این مسئله می‌پردازد که چگونه یک رابطه‌ی یک بیمار و یک دکتر به‌آرامی تبدیل به رابطه‌ای مسموم پر از فریب، برتری طلبی در حد بالای خودش می‌شود.

Mr. Corman ؛‌ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاسسریال Mr.Corman، داستان Josh Corman را دنبال میکند که Joseph Gordon-Levitt نقش او را بازی می کند. متن منتشر شده در مورد این سریال :

حرفه موسیقی هنوز پیشرفت چندانی نداشته است و جوزف کورمن با بازی گوردون در مدرسه‌ای دولتی، مشغول تدریس است. نامزد سابق او Megan، مکان خود را تغییر داده و دوست دبیرستانش Victor با او هم‌خانه شده است.

بیشتر بخوانید: سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge) | تاریخ پخش، بازیگران و داستان

او میداند که باید از خیلی از چیزهایی که الان در اختیار دارد خدا را شکر کند. او با وجود اضطراب و تنهایی، در حال تلاش است که حسی که به خود دارد یعنی بی‌مصرف بودن را در خود حذف کند. این سریال به شکل عجیبی در رابطه با افراد ۳۰ ساله‌ی عصر حاضر می‌باشد.

The Morning Show ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاس

سریال The Morning Show ساختار روایتش مبتنی بر برنامه ای تلویزیونی به همین نام است. برنامه ای که هر روز صبح در نیویورک به شکل زنده پخش می‌شود و اخبار روز را برای ملت بازگو می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که یکی از مجریان معروف این برنامه صبحگاهی به جرم مسئله‌ای که جدیدا در رابطه‌اش زیاد می‌شنوید، یعنی سواستفاده جنسی از همکارانش از برنامه اخراج می‌شود. حالا باید همه دست‌اندرکاران این برنامه صبحگاهی تلاش کنند که آبروی از دست رفته را بازگردانند.

See ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاس

در اوایل قرن 21 کره زمین با ویرویسی عجیب و پر قدرت آلوده می‌شود. به شکلی که کل جمعیت انسانی را به زیر ۲ میلیون نفر می‌کشاند. و همان ۲ میلیون نفری که مانده اند به هیچ وجه بینایی ندارند و کور هستند. بواسطه این اتفاق انسان‌های باقی مانده به زندگی قبیله‌ای روی آورده‌اند که این جامعه نوین در تلاش است که برای بقائ دست و پا بزند و خود را برای زنده ماندن وفق دهد.

عوامل فیلم:

  • سازنده: استیون نایت
  • نویسنده: استیون نایت
  • کارگردان: فرانسیس لارنس
  • بازیگران: جیسون موموآ، الفری وودارد، سیلفیا هوکس، کریستیان کامارگو، هرا هیلمار، نستا کوپر، آرچی مَدِکو و موژان آریا
  • آهنگساز: بر مک‌کرری

Ted Lasso ؛ جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس

سریال های اپل تی وی پلاس, اپل تی وی پلاس

مالک جدید یک باشگاه لیگ برتری انگلیس برای انتقام از همسر خودش که بسیار زاد باشگاه مذکور را دوست می‌دارد یک مربی فوتبال آمریکایی (تد لسو) را با توجه به اینکه به هیچ طریقی تجربه خاصی در این مقوله ندارد به کار می‌گیرد اما تد لسو برخلاف انتظارات، حضور عجیبی خواهد داشت و این سریال را به نوبه خودش دیدنی می‌کند.

عوامل فیلم:

  • براساس: طرح NBC Sports
  • توسعه‌دهنده: بیل لارنس، جیسون سودیکیس و جو کلی
  • بازیگران: جیسون سودیکیس، هانا وادینگهام،جرمی سوئیفت، برندان هانت و جونو تیمپل
  • موسیقی: مارکوس مامفرد و تام هویی

 

 

بیشتر بخوانید:

سریال حضرت موسی | تاریخ پخش، بازیگران و داستان / بهترین فیلم های جیسون استاتهام [20 فیلم برتر اکشن بر اساس نمرات] / دانلود آهنگ نگو نه امیر تتلو + متن آهنگ / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) | مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن!

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب همراه ما بودید. امیدوارم از این نوشتار لذت برده باشید. نظرات خود را درباره این مطلب یعنی (جدیدترین سریال های اپل تی وی پلاس) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *