بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021

در این مطلب قرار است تا بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 را برای شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

شبکه اینترنتی نتفلیکس از پرطرفدارترین درگاه‌های تماشای فیلم و سریال در سراسر جهان محسوب می‌شود. قطعا بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 هم می‌توانند بازدیدهای بالایی در این شبکه اینترنتی داشته باشند. در این مقاله از زنگ تفریح با تعدادی از فیلم های Netflix 2021 آشنا می‌شوید.

کمپانی نتفلیکس از مهم‌ترین، محبوب‎ترین و پردرآمدترین کمپانی‌های تولید و توزیع فیلم دنیا به شمار می‌رود. هر سال شبکه اینترنتی نتفلیکس آثار متعدد و درخشانی را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد که بعضی از آن‌ها به سفارش کمپانی نتفلیکس تولید شده‌اند و بعضی دیگر هم فقط توسط نتفلیکس پخش و توزیع می‌شوند و نتفلیکس امتیاز پخش آن‌ها را خریداری کرده است. در ادامه با تعدادی از فیلم های نتفلیکس در سال 2021 آشنا خواهید شد. همراه زنگ تفریح باشید.

فیلم های 2021 نتفلیکس

بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021

در این قسمت، تعدادی از فیلم های نتفلیکس 2021 را به شما معرفی می‌کنیم. البته دانلود فیلم های Netflix 2021 پیش از زمان توزیع آنها امکان‌پذیر نیست.

فیلم The Dig

The Dig | Netflix Official Site

  • کارگردان: سایمون استون (Simon Stone)
  • بازیگران: کری مولیگان، ریف فاینز، لیلی جیمز، جانی فلین
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 99)

The Dig یک فیلم سینمایی درام محصول کشور انگلستان است که از فیلم های نتفلیکس در سال 2021 به شمار می‌رود و به زودی از این شبکه اینترنتی پخش خواهد شد. این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته جان پرستون (John Preston) در سال 2007 ساخته شده است و وقایع کاوش منطقه ساتن هو (Sutton Hoo) در سال 1939 را به تصویر می‌کشد. در این درام رمانتیک که بر اساس واقعیت ساخته شده، می‌بینیم که یک بیوه ثروتمند با بازی کری مولیگان (Carey Mulligan) یک باستان‌شناس ناشناخته با بازی ریف فاینز (Ralph Fiennes) و تیمش را استخدام می‌کند تا اطراف املاک وسیع او را به امید یافتن چیزی حفاری کنند. اما در طی این حفاری‌ها با اتفاقات غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شوند.

ابتدا قرار بود نیکول کیدمن (Nicole Kidman) به عنوان نقش اصلی در فیلم ظاهر شود، اما به دلایل نامشخصی کری مولیگان در سال 2019 جایگزین کیدمن شد. حقوق پخش فیلم نیز ابتدا در اختیار بی‌بی‌سی فیلمز (BBC Films) بود که در نهایت به نتفلیکس واگذار شد. پیش ‌تولید فیلم نیز در شکلفورد انگلستان آغاز شد و لوکیشن اصلی فیلمبرداری در مکانی نزدیک به محل اصلی حفاری قرار داشته است.

فیلم The White Tiger

بهترین فیلم نتفلیکس در سال 2021

  • کارگردان: رامین بحرانی (Ramin Bahrani)
  • بازیگران: آدارش گوراو، راجکومار رائو، پریانکا چوپرا جوناس
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 22 ژانویه 2021 (3 بهمن 99)

این فیلم درام توسط کشور هند و به زبان انگلیسی تولید شده است. The White Tiger بر اساس رمانی به همین نام از نویسنده هندی-استرالیایی، آراویند آدیگا (Aravind Adiga) که در سال 2008 منتشر شده، ساخته شده است.

داستان فیلم روایتگر داستان بلرام هالوائی با بازی آدارش گوراو (Adarsh Gourav) است که از یک جوان روستایی فقیر به کارآفرینی موفق در هند مدرن تبدیل می‌شود. قهرمان جوان فیلم به عنوان راننده برای اشوک با بازی راجکومار رائو (Rajkummar Rao) و پینکی با بازی پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) که به تازگی از آمریکا بازگشته‌اند کار می‌کند. تنها چیزی که جامعه به بلرام آموزش داده، خدمتگزاری به افرادی است که به عنوان اعضایی از طبقات بالاتر جامعه زندگی می‌کنند. اما با اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد، در آستانه از دست‌ دادن همه چیز، بلرام علیه یک سیستم تقلبی و ناعادلانه قیام می‌کند و به یک قهرمان تبدیل می‌شود.

فیلم Pieces of a Woman

فیلمهای نتفلیکس 2021

  • کارگردان: کورنل موندروتسو (Kornél Mundruczó)
  • بازیگران: ونسا کربی، شایا لباف، الن برستین
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 7 ژانویه 2021 (18 دی 99)

عنوان بعدی از لیست فیلم های نتفلیکس 2021 نیز مربوط به یک فیلم درام است. Pieces of a Woman برای اولین بار در 4 سپتامبر سال 2020 (شهریور 99) در هفتاد و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد؛ جشنواره‌ای که در آن، ونسا کربی (Vanessa Kirby) برنده جایزه ولپی (Volpi Cup for Best Actress) بهترین بازیگر زن شد. بعد از آن و پیش از شروع پخش اینترنتی از Netflix، در تاریخ 30 دسامبر سال 2020 (10 دی 99) در سینماهای منتخب اکران شد. این فیلم با تحسین برای بازی‌های کربی، شایا لباف (Shia LaBeouf) و الن برستین (Ellen Burstyn) رو به رو شد و به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد Pieces of a Woman حتی می‌تواند بهترین فیلم نتفلیکس در سال 2021 باشد.

Pieces of a Woman در وبسایت متاکریتیک بر اساس نظر 37 منتقد، امتیاز 67/100 را کسب کرده است. در وبسایت Rotten Tomatoes نیز، این فیلم بر اساس 170 نقدی که برای آن ارائه شده امتیاز 6.9/10 را کسب کرده است. در اجماع نظرات منتقدان این وبسایت آمده است:

فیلم Pieces of a Woman، پس از یک شروع خیره‌کننده در سکانس ابتدایی فیلم، تلاش می‌کند تا قدرت و جنبش اولیه خود را حفظ کند، اما عملکرد نقش ونسا کربی، پایان فیلم را به یک تصویر مملو از اندوه تبدیل می‌کند.

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نیز فیلم را تحسین کرده و آن را تاثیرگذار و تکان‌دهنده خوانده است. مارتین اسکورسیزی در رابطه با Pieces of a Woman می‌گوید:

فیلمی مجذوب‌کننده چه از نظر ساخت و چه عوامل فوق‌العاده آن که همکار سابقم الن برستین نیز به خوبی در آن درخشیده است.

فیلم Red Dot

فیلم های نتفلیکس 2021

  • کارگردان: آلین داربورگ (Alain Darborg)
  • بازیگران: یوهانس کنکه، ننا بلوندل
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 11 فوریه 2021 (23 بهمن 99)

زمانی که زوج جوان فیلم متوجه می‌شوند در آستانه فرزنددار شدن هستند، تصمیم می‌گیرند تا برای بهبود رابطه خود برای کوهنوردی به شمال سوئد سفر کنند، اما زمان زیادی نمی‌برد که سفر عاشقانه آن‌ها به یک کابوس حقیقی مبدل شود.

این فیلم که محصول کشور سوئد است و به زبان سوئدی هم ساخته شده، به زودی از طریق شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

فیلم Outside the Wire

Outside The Wire' Is One Of Netflix's Worst Action Originals To Date

«تریلر فیلم Outside the Wire»، این اثر اکشن، هیجان‌انگیز و خیره‌کننده از لیست بهترین فیلم های نتفلیکس 2021 را در ویدیوی بالا تماشا کنید.

  • کارگردان: میکل هوفسترم (Mikael Håfström)
  • بازیگران: آنتونی مکی، دامسون ایدریس، امیلی بیچام
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 15 ژانویه 2021 (26 دی 99)

این فیلم در ژانر علمی-تخیلی ساخته شده است. Outside the Wire از معدود فیلم های Netflix 2021 است که داستان آن در زمان آینده روایت می‌شود. در این فیلم که به نظر می‌رسد از بهترین فیلم های سینمایی نتفلیکس 2021 خواهد بود، می‌بینیم که یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین با بازی دامسون ایدریس (Damson Idris) برای انجام ماموریت به یک منطقه نظامی پرخطر اعزام می‌شود. او وظیفه دارد که به همراه یک افسر اندروید (ربات انسان‌نما) با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie)، از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری کند.

فیلم Penguin Bloom

بهترین فیلم های شبکه اینترنتی نتفلیکس 2021

  • کارگردان: گلندین ایوین (Glendyn Ivin)
  • بازیگران: نائومی واتس، اندرو لینکلن، جکی ویور
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: 27 ژانویه 2021 (8 بهمن 99)

Penguin Bloom یک فیلم دیگر از فیلم های 2021 نتفلیکس است که در ژانر درام ساخته شده است. فیلمنامه این اثر بر اساس رمانی به همین نام، نوشته بردلی ترور گریو (Bradley Trevor Greive) و کامرون بلوم (Cameron Bloom) تنظیم شده است. داستان در رابطه با زاغی است که یک خانواده را نجات می‌دهد! بعد از این که سامانتا بلوم با بازی نائومی واتس (Naomi Watts)، با سقوط از بالکن مجروح می‌شود و طی این واقعه توانایی حرکت خود را از دست می‌دهد، دل به یک جوجه زاغ می‌بندد که روند زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و بهبود می‌بخشد.

این فیلم هم در میان فیلم های نتفلیکس در سال 2021، مانند Pieces of a Woman، پیش از پخش از طریق نتفلیکس در یک جشنواره بین‌المللی به نمایش درآمده است. جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر 2020 (شهریور 99) میزبان اولین نمایش این فیلم بوده است. Penguin Bloom محصولی مشترک از کشورهای آمریکا و استرالیاست که در استرالیا فیلمبرداری شده است.

فیلم Don’t Look Up

بهترین فیلم های نتفلیکس 2021

  • کارگردان: آدام مک‌کی (Adam McKay)
  • بازیگران: لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس، کیت بلانشت، مریل استریپ، کریس ایوانز، آریانا گرانده
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: سال 2021

این فیلم که به نظر می‌رسد با توجه به گروه سازنده و بازیگران آن از بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 باشد، در قالب یک طنز سیاسی آمریکایی ساخته شده است. داستان فیلم در رابطه با دو ستاره‌شناس است که تلاش می‌کنند از طریق رسانه به مردم هشدار دهند که یک شهاب‌سنگ به زودی به زمین برخورد خواهد کرد و ممکن است باعث نابودی آن شود.

این فیلم از آن دسته فیلم های نتفلیکس 2021 است که برای پخش آن در سال 2020 برنامه‌ریزی شده بوده، اما با شیوع بیماری کرونا و کاهش سرعت روند ساخت فیلم، تاریخ پخش آن به سال 2021 موکول شده است. هرچند که هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

فیلم There’s Someone Inside Your House

لیست فیلم های نتفلیکس 2021

  • کارگردان: پاتریک برایس (Patrick Brice)
  • بازیگران: سیدنی پارک، تئودور پلرین
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: فوریه 2021 (بهمن/اسفند 99)

فیلم اسلشر و ترسناک There’s Someone Inside Your House که می‌تواند از ترسناک ترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 باشد، بر اساس رمانی به همین نام از استفنی پرکینز (Stephenie Perkins) ساخته شده است. در این فیلم می‌بینیم که تک تک افراد کلاسی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند توسط یک مهاجم نقاب‌دار مورد هدف قرار می‌گیرند و او قصد دارد تاریک‌ترین راز هر قربانی را فاش کند.

فیلم Bruised

فیلم های نتفلیکس در سال 2021

  • کارگردان: هلی بری (Halle Berry)
  • بازیگران: هلی بری، شامیر اندرسون، آدان کانتو، شیلا اتیم
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: سال 2021

این فیلم از معدود فیلم های Netflix 2021 در ژانر ورزشی است. اولین نمایش فیلم Bruised در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر 2020 (شهریور 99) بوده و شبکه اینترنتی نتفلیکس سال 2021 را به عنوان زمان پخش آن اعلام کرده است، هرچند هنوز تاریخ دقیقی برای آن معین نشده است. Bruised داستان زنی را روایت می‌کند که در ورزش حرفه‌ای خود، هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، چندان موفق عمل نکرده است، اما امید دارد تا با شکست دادن یکی از ستاره‌های نوظهور این رشته، زندگی خود را زیر و رو کند.

فیلم Red Notice

Red Notice: Dwayne Johnson, Gal Gadot and Ryan Reynolds' Netflix film gets  a release date | Entertainment News,The Indian Express

  • کارگردان: راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber)
  • بازیگران: دواین جانسون، گل گدوت، رایان رینولدز
  • تاریخ پخش در نتفلیکس: سال 2021

می‌توان گفت Red Notice یکی از برترین فیلم های نتفلیکس 2021 خواهد بود. این فیلم مهیج و دلهره‌آور، اثری در ژانر کمدی اکشن و محصول کشور آمریکاست که مانند بسیاری از فیلم‌های در حال تولید سال 2020، به علت همه‌گیری بیماری کرونا دچار وقفه در روند فیلمبرداری و تولید شده است. اما نتفلیکس اعلام کرده که Red Notice در سال 2021 از این شبکه اینترنتی پخش خواهد شد.

در این فیلم، دواین جانسون (Dwayne Johnson) را در نقش یک مأمور ماهر اینترپل می‌بینیم. به او این ماموریت داده شده است تا یکی از بزرگترین دزدهای آثار هنری با بازی گل گدوت (Gal Gadot) که تحت تعقیب پلیس است را ردیابی و بازداشت کند.

در این مقاله از پلازامگ با معرفی فیلم های نتفلیکس در سال 2021 همراه شما بودیم. نتفلیکس پرطرفدارترین شبکه اینترنتی پخش فیلم و سریال به شمار می‌رود که هر سال فیلم‌های روز دنیا در ژانرهای متفاوت را تهیه یا توزیع می‌کند. به نظر می‌رسد فیلم های نتفلیکس 2021 آثار درخشانی باشند. توصیه می‌کنیم اگر به دنیای سینما علاقمند هستید، اخبار فیلم های نتفلیکس در سال 2021 را حتما دنبال کنید! شما منتظر کدام یک از فیلم های Netflix 2021 هستید؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

 

بیشتر بخوانید:

 

امید است از این مطلب لذت کافی را برده باشید،‌ نظرات خود را در مورد بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2021 با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *