بهترین بازی های اکشن 2021 برای کامپیوتر | با ۱۰ تا از این بازی ها آشنا شوید

قرار است بهترین بازی های اکشن 2021 برای کامپیوتر را برای شما علاقه مندان به بازی بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

وقتی پای ژانر اکشن در میان باشد، ممکن است تصور کنید این ژانر بسیار خشن و پرهیجان است و حق با شماست. اکثر بازی‌های ویدیویی، از شوترهای نقش اول شخص گرفته تا نقش‌آفرینی‌ها، به طریقی زیر پرچم اکشن قرار می‌گیرند. بازی‌های اندروید جذابی نیز در این ژانر قرار دارند که باعث سرگرمی و رضایت شما خواهند شد.

لیست بهترین بازی های اکشن 2021 برای کامپیوتر

با ۱۰ تا از این بازی ها آشنا شوید

 

بازی Nier Replicant ورژن ۲۲۴۷۴۴۸۷۱۳۹

تاریخ انتشار 23 آپریل 2021 – قابل اجرا در PlayStation 4, Xbox One, & PC

سال گذشته بازی Nier: Automata به یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی مورد علاقه گیمرها تبدیل شد. روایت اصلی داستان، یک پسر جوان است که برای یافتن خواهر ربوده شده خود، در جهانی مملو از ربات‌ها و موجودات خارق العاده پا گذاشته است. آنچه بازی  Nier را بسیار متفاوت می‌کند ، طراحی بازی غیر قابل پیش‌بینی آن است. اگر به دنبال هیجانی منحصر به فرد همراه با وحشت هستید، به نظر می‌رسد Replicant  گزینه مناسبی برای شماست.

بازی Sons of the Forest

بهترین بازی های اکشن 2021 کامپیوتری
تاریخ  انتشار 2021 – قابل اجرا در PC

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

به نظر می‌رسد بازی Sons of the Forest با معرفی یک NPC (شخصیتی در بازی) تعاملی در کنار انواع حیوانات و اتفاقات جدید و وحشتناک، گیم پلی خود را تقویت کرده است. آدمخوارها نیز در کمین شما خواهند بود. بر اساس تریلرهای بازی، جنگ قبیله‌ای نقش مهمی در داستان خواهد داشت.

بازی Ghostwire Tokyo

تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در PlayStation 5 & PC

سال ۲۰۱۹ خبر رونمایی از این بازی منتشر شد و گیمرها خودشان را برای جنگ با هیولاهای وحشتناک در ژاپن آماده کردند. هنوز داستان بازی مشخص نیست و تریلرهای کاملی برای بازی نمایش داده نشده؛ اما طراحی هنری ویژه منحصر به فردی دارد و ترکیب جالبی از داستان‌های فوق طبیعی معاصر و سنتی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Back 4 Blood

تاریخ انتشار 22 ژوئن 2021 – قابل اجرا در PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One, & PC

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021 | کدام یکی برای بازی بهتر است؟

بازی Left 4 Dead را به خاطر دارید که سعی می‌کردید در میان انبوهی از زامبی‌ها، جان خود را نجات دهید؟ هیچ چیز به اندازه رویارویی با جادوگرهای بازی، سرگرم کننده نیست! فریاد بلند کشیدن و شلیک گلوله از هر طرف، جز تکرار نشدنی از این بازی است. وحشتی که در شما با طی کردن مسافتی که در صحنه‌های خطرناک برای رسیدن به اتاق‌های امن ایجاد می‌شود، تجربه نادری است که در بازی Back 4 Blood نیز تکرار شده است. گیمرها بی‌صبرانه منتظر هستند تا این بازی را شروع کنند.

بازی Halo Infinite

تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در Xbox Series X/S, Xbox One, & PC

بسیاری از دارندگان Xbox ، بازی Halo را دوست دارند. Halo 4 زیباست زیرا مشخص شد که داستان آن، منسجم‌ترین داستان در حوزه کلاسیک است. با اکران این بازی، نارضایتی گیمرها از تصاویر بازی Halo Infinite در نمایشگاه مایکروسافت 2020، از بین رفت. شخصیت داستانی Craig Brute  چهره‌ای دارد که فقط مادرش می‌تواند او را دوست داشته باشد! اما بیایید فراموش نکنیم که ممکن است چه اتفاقات باورنکردنی بیفتد.

بازی Horizon Forbidden West

بهترین بازی های اکشن 2021 کامپیوتری
تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در PlayStation 5 & PlayStation 4

بیشتر بخوانید: آمارهایی در مورد ۳۶ میلیون گیمر ایرانی | گیم در ایران چگونه است

شاید برایتان سخت باشد که با دایناسورهای رباتی که در زمین باستانی سرگردانند، درگیر شوید! اما به نظر ارزش دارد تا بازی Horizon Forbidden West را یکبار تست کنیم. چه کسی می داند، شاید عاشق شخصیت‌ها و دنیای آن شویم.

بازی Crimson Desert

تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در PC

گرافیک Crimson Desert بسیار شگفت انگیز است و خالق شخصیت این بازی حداقل یک ساعت شما را درگیر خودش نگه خواهد داشت. احتمالا دنیای تک نفره Crimson Desert می‌تواند همه نارضایتی‌هایی که در گیم پلی قبلی وجود داشت، را از بین ببرد و به توسعه دهندگان این فرصت را بدهد تا داستان را شرح دهند.

بازی Kena: Bridge of Spirits

تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در PlayStation 5, PlayStation 4, & PC

بیشتر بخوانید: بهترین لپتاپ های گیمینگ 2021 | از بازی کردن لذت ببرید

کنا یک راهنمای روح است که به روح‌های از دست رفته کمک می‌کند تا راهی به زندگی بعدی پیدا کنند. اگر به نظرتان آشنا می‌آید، احتمالا به بازی Spiritfarer، بازی دیگری درباره مرگ و آخرت فکر می‌کنید. Kena: Bridge of Spirits، یک بازی مدیریتی نیست. در واقع، این بازی بیشتر به سری بازی‌های Legend of Zelda شباهت دارد. شخصیت Rot به بازیکنان کمک می‌کند تا با دشمنان خود مبارزه کنند.

بازی God of War: Ragnarok

بهترین بازی های اکشن 2021 کامپیوتری
تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در PlayStation 5

آیا برای شما هم سوال است که چه چیزی God of War 2018 را منحصر به فرد کرده است؟ چون کریتوس تغییر کرد! استودیوی سانتا مونیکا، هویت خشمگین و بیش از حد مردانه بازی را از صحنه بیرون کرد. در عوض، تیم تولیدکننده، با توجه به نقاط ضعف کراتوس به عنوان یک خدا، مسیر داستان را بصورت زیباتری ادامه دادند.شخصیت Atreus پدرش بود و پیوند فزاینده آنها منجر به دل‌انگیزترین لحظات بازی 2018 شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade II

تاریخ انتشار 2021 – قابل اجرا در Xbox Series X/S

بازی Senua’s Sacrifice یک مراقبه تاریک درباره عشق، فداکاری، ناامنی و روان پریشی است! دقیقا نمی‌توان گفت Hellblade II قرار است چه موضوعی را در بر داشته باشد، اما بدیهی است که سفر Senua به اعماق جهان و دیدن روح شکنجه شده خود، بسیار جذاب است.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *