بهترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان | 10 تا از بهترین ها

در جدیدترین مطلب سایت زنگ تفریح به بهترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان میپردازیم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

خیلی وقت است که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در بین ایرانیان جا افتاده‌اند و باعث تحولاتی در بین همه ما شده‌اند. امروزه با آمدن ماهواره های تازه و جدید این شبکه های فارسی زبان بیشتر شده‌اند. شبکه هایی که در بیشتر حوزه ها ماننده ورزش، اخبار، فیلم و سریال، مستند… فعالیت دارند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا بهترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

10 تا از بهترین ها

شبکه منوتو

نقد و بررسی شبکه فارسی زبان من وتو (manoto) قسمت سوم - نفرین بر صهیونیسم

من و تو یک شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای بین‌المللی سرگرمی خدمات عمومی رایگان به زبان فارسی است که در اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد و متعلق به شبکه تلویزیونی مرجان است. که توسط کیوان عباسی و مرجان عباسی تأسیس شد. این مرکز در لندن مستقر است و برنامه‌های سرگرمی-علمی و سیاسی آن شامل مستندها، فیلم‌ها، سریال‌ها، اخبار و گزارشات است.

جم گروپ

بهترین سریال های جم تی وی ؛ آشنایی با فهرست سریال های جدید GEM TV - تکراتو

جم گروپ یا گروه تلویزیونی جم (به انگلیسی: GEM Group) با نام کامل گروه سرگرمی عمومی و رسانه‌ای (به انگلیسی: General Entertainment and Media Group) در سال ۲۰۰۶ میلادی در لندن برروی ماهوارهٔ هات‌بِرد آغاز به کار نمود. اکنون این کانال‌ها فقط بر روی ماهواره یاهست قابل دریافت هستند و کل خاورمیانه، اروپا، آسیای مرکزی، شمال آفریقا، روسیه، تایلند و هنگ کنگ را پوشش می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *