بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی | جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی

در نوشتار بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی قرار است به بهترین های تاریخ سینما بپردازیم. در ادامه با ما و سایت زنگ تفریح همراه باشید.

حتی اگر تجربه نوجوان بودن برای شما خیلی ساده‌تر از فیلم‌ها بوده باشد؛ یعنی بدون مهمانی‌های شلوغ شبانه و عشاقی که از دیوار خانه شما به بالا بیایند؛ یا قلدرهایی که با کت جین و کادیلاک بپیچند در پارکینگ مدرسه و یا استرس مراسم رقص آخر سال، هنوز هم کسی می‌تواند به شکلی خودش را در دل این شخصیت‌های خجالتی و سرکش که منتظر یک فرصت هستند که بالاخره از خانه فرار کنند، فرو کند.

همین حس که می‌فهمید شما تنها نیستید و این مشکلات برای خیلی های دیگر اتفاق افتاده است؛ می‌تواند دیدن فیلم های نوجوانانه را به تجربه بی‌نهایت لذت بخش، سرگرم کننده و در عین حال قابل درک تبدیل کند.

سریال های آمریکایی مدرسه ای عاشقانه نیز در این مطلب قرار دارند و همان روند سریال های تینیجری آمریکایی را دارند اما با د استانی عاشقانه…

فیلم هایی که هر کدام در زمان خودشان بسیار محبوب شدند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند تاثیر بسزایی روی نوجوانان داشتند. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی آشنا کنیم.

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی

جذابترین سریال های تینیجری آمریکایی

(Five Feet Apart)

فیلم تینیجری , فیلم های تینیجری عاشقانه , بهترین فیلم های تینیجری

چه چیزی غمگین تر از نوجوان های بیمار. این فیلم رمانتیک که از روی کتابی به همین اسم ساخته شده است؛ داستان استلا و ویل را تعریف می‌کند که هردو به بیماری حاد ریوی مبتلا هستند. و در بیمارستان ی که هر دو بستری شدند باهم اشنا میشوند. ولی داستان به اینجا ختم نمی‌شود. چرا که بخاطر شرایط نادر و حساس ویل ان دو باید همیشه ۵ فوت یا ۱.۵ متر دور از هم باشند.

بیشتر بخوانید: فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) | تاریخ پخش، داستان و بازیگران

استلا دختری پر انرژی و فعالی است که همه ی تلاشش را میکند تا مثل بقیه همسن و سال هایش نرمال زندگی کند. وقتی متوجه میشود که ویل برای بهتر شدن تلاشی نمیکند و گاها از پروسه درمان فرار میکند تصمیم می‌گیرد تا کمکش کند.

(Dare Me)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

سریال Dare Me داستانی در مورد چیرلیدرهایی است که برخلاف داستان های کلیشه درباره آن ها، اینبار ما در این سریال درگیر مسائل مرموز و جنایات عجیب می شویم. متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

مزایای گوشه‌گیر بودن (The Perks Of Being A Wallflower 2012)

, فیلم های تینیجری کمدی , بهترین سریال های تینیجری , بهترین سریال های تینیجری نتفلیکس , سریال های تینیجری کمدی , سریال های تینیجری اسپانیایی , سریال های تینیجری دبیرستانی

فیلم تحسین شده ی مزایای منزوی بودن ;I از روی کتابی به همین نام و به کارگردانی خود نویسنده ساخته شده است. داستان چارلی یک نوجوان درونگرا و خجالتی که سالهاست با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می‌کندu تعریف میکند.

چارلی از همون ابتدا خودش را از جمع بچه های دبیرستان ش جدا می کند تا اینکه به صورت اتفاقی با یک گروه از بچه های معروف سال بالایی آشنا می شود. و همین باعث می شود زندگیش شکل جدیدی به خودش بگیرد. چارلی در کنار انها چیزایی را تجربه می‌کند که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کرد. رقصیدن در مهمانیu ماشین سواری‌های شبانه در اتوبان و حتی بازی کردن در یک نمایش عجیب و غریب و بودن در یک صحنه در یک سالن پر از جمعیت.

حتی اگر موقتی و زودگذر باشد همه این ها یکی از لذت بخش ترین دوره ها در زندگی چارلی را رقم میزند. همین موضوع باعث می‌شود که چارلی بتواند بزرگترین رازی که سال ها خوره روحش بود را به بقیه بگوید و خاطرش اسوده شود.

(‌The Fault In Our Stars)

فیلم تینیجری , فیلم های تینیجری عاشقانه , بهترین فیلم های تینیجری

اگر دنبال فیلم شاد می‌گردید این یکی مناسب شما نیست. این فیلم با بی‌رحمی هرچه تمام دست روی شکننده‌ترین نقاط قلب شما می‌گذارد و به عمیق ترین قسمت‌های روحتان نفوذ می‌کند.

هیزل گریس نوجوان سرطانی کم و بیش نا امیدی است که به اصرار مادرش در جلسات انگیزشی که در کلیسا برگذار می‌شود شرکت می‌کند. و انجا با گاس پسر خوشتیپ و خوش اخلاق که به تازگی یک پایش را بخاطر وضعیت بیماریش از دست داده است، آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیده

هیچ چیز عجیبی درباره این دونفر وجود ندارد. انها نه بی نهایت پولدار هستند نه بی دغدغه. انها با اخلاق های خوب و بد و منحصر به فرد خودشان هستند که سعی می‌کنند جایگاه خود را در زندگیشان پیدا کنند.

هیزل دیوانه وار عاشق کتابی است که در مورد یک دختر سرطانی درحال مرگ نوشته شده‌ است. و بارها به نویسنده کتاب نامه نوشته ولی جوابی نگرفته است. گاس موفق میشه دیداری بین هیزل و نویسنده گوشه گیری که در آمستردام زندگی می‌کند ترتیب دهد. اما ماجرا انطور که فکر میکردند پیش نمی‌رود.

(Looking for Alaska)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

طرفداران جان گرین تقریبا یک دهه و نیم منتظر ماندند تا این رمان بالاخره به صفحه نمایش برسد. ابتدا قرار بود اقتباسی سینمایی از این رمان تهیه بشود اما در نهایت تبدیل به یک مینی سریال شد که توسط شبکه هولو توزیع شد. داستان این سریال درباره روابط دوستانه ای در یک مدرسه شبانه روزی آلاباما است. همچنین این داستان دارای آن پیچیدگی است که معمولا داستان های گرین دارد. این سریال را به دلیل داستان جذاب و کاراکترهای دوست داشتنی باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

(‌The Edge Of Seventeen)

فیلم تینیجری , فیلم های تینیجری عاشقانه , بهترین فیلم های تینیجری

خیلی ها این فیلم را بهترین فیلم نوجوانان در چند سال گذشته می دانند. داستانی پخته، بازی های عالی، احساسات آشنا و باور پذیر باعث شده است که چنین لقبی بهش داده بشود.

شاید عادت‌های نوجوان‌ها دست خوش تغییرات زیادی شده است از تغییرر دفترچه خاطرات به پست های فیسبوک گرفته یا تکست مسیج ها جای برگه های یادداشتی که سرکلاس دست به دست میشده را گرفته است. اما خشم و سرکشی انها همیشه به یک شکلی بوده است. فیلم در آستانه ۱۷ سالگی هر چیز باید را در خود دارد. یک عشق غیر ممکن، مشاوره بیش از حد رک اما دوست‌داشتنی و مادری که درکی از شرایط بچش ندارد.

بیستر بخوانید: دانلود رایگان قسمت 7 فصل 2 سریال see | دانلود سریال دیدن با زیرنویس فارسی چسبیده

چیزی که در این فیلم بهتر از فیلم های نوجوانان بوده است نمایش بی نقص اضطراب است. مشکلی که امروز سن و سال نمی‌شناسد و دامن گیر همه شده است. کارگردان فیلم توانسته است به بهترین شکل ممکن از شوخ طبعی بجا از تلخی داستان کم کند و یک ملو درام بی نقص بسازد. این فیلم با وجود همه‌ی لحظه های شیرین تا به امروز یکی از موفق ترین ها در به تصویر کشیدن افسردگی در بین نوجوانان بوده است.

(Clueless 1995)

فیلم تینیجری , فیلم های تینیجری عاشقانه , بهترین فیلم های تینیجری

به تصویر کشیدن سبک لباس پوشیدن، تکیه کلام ها، دوستی ها و عشق های سال های ۹۰ این فیلم را از یکی از بهترین فیلم های نوجوانان تبدیل کرده است. بعد از چند نمونه بیمار افسرده و خجالتی اینبار نوبت این دختر زیبا و پولدار و باهوش و محبوب و صد البته خودشیفته دبیرستانی یعنی شر هارویتس؛ با اطوار و حرکات خاص و لباس زرد چارخونه اش بعید است که تابحال چیزی ازاین شخصیت نشنیده باشید.

فیلم کلولس که یک بازسازی مدرن از رمان اما نوشته جین استن را می‌توان به نحوی بهترین بازسازی آن هم دانست. چرا که شر فقط لوس و خودخواه نیست. شخصیتش پیچیده تر و علاوه بر آن باهوش و در مسائل مختلف صاحب نظر هم هست.

و یا اینکه پدرش با اینکه یک وکیل معروف و پر مشغله است اما برخلاف تصور معمول ابدا از وضعیت شر بیخبر نیست. و توجه کامل به تربیت دخترش دارد. به همین دلیل میشه کلولس را به خاطر شخصیت پردازی ماهرانه اش یک سر و گردن از فیلم های شبیه بخودش را بالاتر دانست.

(All American)

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

معمولا درام هایی که درمورد ورزش و ورزشکاران است در بین نوجوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سریال All American داستان یک ستاره فوتبال آمریکایی در دبیرستان را نمایش می دهد که برای بازی در تیم بورلی هیلز استخدام می شود. البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

بیثشتر بخوانید: فصل 2 سریال Squid Game | هر آنچه که باید بدانیم و نباید بدانیم!

(Lady Bird)

لیدی برد (Lady Bird 2017)

فیلم در مورد دختر جوانی به نام کریستین است که به خودش لقب لیدی برد داده است. چون از اسم واقعیش خوشش نمی‌آید. لیدی برد قصد دارد از شهر کوچکش فرار کند و به شهر های رویایی بزرگ برود و تنها راهش قبول شدن در حداقل یک دانشگاه خوب است که کار آسونی نیست.

لیدی برد فیلمی است برای تمام کسانی که آرزویسان فرار کردن از محیط اطراف و شهر و دیار خودشان است. برای تمام کسانی که بلند پرواز هستند. مخصوصا برای کسانی که از حقیقت وجود واقعی خود و خانواده‌شان خجالت می‌کشند. و برای اینکارشان دست به هر کاری می‌زنند.

فرقی ندارد پسر یا دختر باشید لیدی برد داستانی است آشنا که همه را وادار به همزاد پنداری می‌کند. لیدی برد آینه ایی بزرگ و شفاف است که به فکر فرو می‌برد و باعث میشود ایده آل هایتان را ارزیابی کنید و از خودتان بپرسید من واقعاً کی هستم و دوست دارم کی باشم. و به چه قیمتی!

(Ten Things I Hate About You 1999)

۱۰ چیز دربارهٔ تو که ازشان متنفرم (Ten Things I Hate About You 1999)

برداشت مدرن از داستان رام کردن زنی سرکش نوشته شکسپیر از این بهتر نمی‌توانست باشد. پدر سخت گیر بیان کاو کت اجازه نمی‌دهد کسی نزدیک این دختر زیبا بیانکا بشود. حداقل نه قبل از اینکه خواهر منزوی و بد اخلاقش کت از دل کتاب ها بیرون بیایید و با یک پسر قرار عاشقانه بگذارد.

کامرون پسری که مصمم و پر اراده دنبال بدست hوردن دل بیانکا است و به پاتریک پول می‌دهد تا به هر طریقی مخ کت را بزند و با او در بیرون قدم بگذارد. پاتریک این کار را انجام میدهد به خاطر پول ولی خیلی زود پای احساسات واقعیش به جریان باز میشود.

صحنه ایی که هیث لجر در سکوی تماشاچیان برای کت آهنگ می‌خواند به یکی از بیاد ماندنی ترین صحنه ها در فیلم های نوجوانانه تاریخ ثبت شده است.

 

بیشتر بخوانید:

نقد سریال Squid Game (بازی مرکب 2021) | مرز باریک بین انسان بودن و اسب بودن! / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید | آپدیت شهریور ۱۴۰۰ / نقد فیلم Annette (آنت 2021) | دنیایی خیره‌کننده با شهروندانی سراسیمه‌ / بهترین انیمیشن های سه‌گانه | 5 تا از بهترین ها را بشناسید /

 

 

امید است که از این مطلب لذت کافی را برده باشید. نظرات خود را درباره نوشتار بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *