دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا | دانلود رایگان عشق ۱۰۱ با زیرنویس فارسی

در این مطلب، دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا امکان‌پذیر خواهید بود. همراه زنگ تفریح باشید تا رایگان و با زیرنویس فارسی چسبیده، سریال عشق ۱۰۱ را دانلود کنید.

سریال عشق 101 سریالی مناسب برای جوانانی که علاقه به هرج و مرج و دور زدن قوانین زندگی دارند است. داستان پنج همکلاسی شر که در هر فرصتی برای عصبانی کردن معاون مدرسه، مدرسه را زیر و رو می‌کنند. آن‌ها در طی تلاش برای اخراج نشدن از مدرسه با هم رفیق می‌شوند. با تغییر مسیر سرنوشت معلم‌شان سعی دارند که مانع از اخراج خود شوند. قافل از اینکه تقدیر آن‌ها درحال رقم خوردن است. آیا آن‌ها موفق می‌شوند که دیپلم خود را بگیرند؟ آینده‌ این شاگردان چگونه خواهد بود؟

پس از پخش فصل یک این سریال ترکی مخاطبان بسیاری علاقه‌مند به آن شدند. شور و هیجان این پنج شاگرد دبیرستانی به همه منتقل شد و بی صبرانه منتظر فصل دو آن هستند. ساخت فصل دو این سریال که به دلیل شروع کرونا به تعویق افتاده بود. بالاخره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضبط شده است و طبق خبر‌ها فصل دو آن در هشتم مهرماه، ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. در ادامه دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا برای شما میسر خواهد بود. همراه ما باشید. با دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا به تماشای این سریال ترکی، که سرشار از شور و هیجان است، بنشینید.

دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا

دانلود رایگان عشق ۱۰۱ با زیرنویس فارسی

دانلود فصل دو سریال عشق 101 به طور یکجا , دانلود فصل دوم سریال عشق 101 به طور یکجا , دانلود فصل دوم سریال عشق 101 , دانلود سریال عشق 101 فصل دوم

فصل یک سریال عشق 101 با نام انگلیسی Love 101 و نام ترکی Aşk 101، از پلتفرم اینترنتی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این سریال محبوب با استقبال مخاطب مواجه شد. داستانی که هم اشک مخاطب را در آورد و هم لحظاتی او را خنداند. در لحظات بسیار نیز انسان را به فکر فرو برد و باعث شد تا در رابطه با بسیاری از مسائل بیاندیشد.

خطاها و لذات دوران نوجوانی و جوانی، قدم‌هایی هستند که آینده ما را رقم می‌زنند. اما چند درصد از انسان‌ها به قدم‌های برداشته‌شان می‌اندیشند. هنگام انجام کاری به عواقب آن فکر می‌کنند؟ آیا اصلا فکر کردن به آن‌ها لازم است و یا باید به جریان زندگی اعتماد کرد؟

اما این پنج کاراکتر داستان، ادا، سینان، کرم، ایشیک و عثمان، هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. فقط در یک چیز اشتراک دارند، آن هم این است که تصمیم گرفته‌اند از زندگی لذت ببرند و به نتیجه هیچ چیز فکر نکنند. دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا در این مطلب امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: دانلود فصل پنجم Money heist | دوبله و زیرنویس فارسی

این تصمیم آن‌ها نقطه اصلی داستان را تشکیل می‌دهد، بیخیالی در عین خیال، بی‌فکر درحالی که مسائل بسیاری فکرت را مشغول کرده است. جوانی و خوش گذرانی، در زمانی که هیچ چیز تو را خوشحال نمی‌کند و در تلاش هستی که خودت را از باتلاق بیرون بکشی. در ادامه مطلب خلاصه‌ای از فصل یک این سریال،‌ برای شما تهیه شده است،‌ تا دید بیشتری نسبت به سریال داشته باشید و درک بهتری نسبت به مطالب بیان شده بیایید. همراه ما بمانید. پس از خلاصه نیز، لینک دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا قرار گرفته است.

خلاصه فصل یک

ادا با بازی آلینا بوز , دانلود رایگان فصل دوم سریال عشق 101 همه قسمت ها , سریال عشق 101 , سریال Love 101 , سریال عشق ۱۰۱

ادا دختری پر انرژی و از یک خانواده مرفه است. او علاقه بسیاری به گرافیک و هنر دارد، اما از نظر خانواده او توانایی‌هایی بیشتری دارد و باید به مراتب بالاتر دست یابد. گرافیک رشته‌ای نیست که برازنده خانواده او باشد.

ادا از عاشق شدن می‌ترسد و اخلاق تندی دارد. اعتماد به نفس پایین او را مجبور کرده است که رژیم سخت بگیرد تا حسابی لاغر شود. شرایط زندگی این تفکر را در او ایجاد کرده است که اگر لاغر شود به تمام خواسته‌هایش خواهد رسید. و یک فرد لاغر از ارزش اجتماعی بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: نقد انیمیشن Mortal Kombat Legends Battle of the Realms | نجات زمین

سینان با بازی مرت یازیجی , سریال Ask 101 , سریال ترکی عشق 101 , دانلود سریال عشق 101 , دانلود فصل 2 عشق 101 با زیرنویس فارسی

سینان، متفکر گروه است. پدر او ازدواج مجدد نموده است و با سینان زندگی نمی‌کند. سینان به همراه پدربزرگ بسیار پیرش زندگی می‌کند. هیچ کس در زندگی به او اهمیتی نمی‌دهد. اینکه او مریض است؟ ناراحتی دارد یا نه؟ وضعیت تحصیلی‌اش چگونه است؟ غذا می‌خورد یا نه؟ نه! او کاملا تنها زندگی می‌کند و از پدربزرگش و یک سگ نیز نگهداری می‌کند.

سینان در اوقات فراغت کتاب‌های بسیاری می‌خواند سعی می‌کند ناراحتی‌اش را بروز ندهد، اما مصرف الکلش بیش از حد است. دید او به زندگی و دیالوگ‌هایی که از او می‌شنویم، قابل توجه است. دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا در ادامه متن امکان‌پذیر است. پس از اتمام خلاصه داستان فصل یک، لینک‌ها قرار گرفته‌اند.

ایشیک با بازی ایپک فیلیز , دانلود فصل 2 عشق 101 با زیرنویس چسبیده , دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال عشق 101

ایپک دختر درس‌خوان مدرسه است. او علاقه بسیاری به سینان دارد و پیوسته مراقب اوست. شاید ایپک تنها کسی است که در زندگی به سینان توجه دارد. خانواده ایپک کاملا سختگیر و مراقب هستند و پیوسته به او توجه دارند. ایپک نیز دختر حرف گوش کن و سر به راهی است. دیر وقت از خانه بیرون نمی‌رود و در مکان‌هایی که مناسب خانواده نباشد، نمی‌رود. اما از زمانی که با تیم معروف سریال آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد که به آن‌ها کمک کند، تغییر می‌کند. به تعبیر پدر و مادرها، از راه به در می‌شود. اما شاید این تغییر باعث می‌شود لذت واقعی زندگی را تجربه کند.

عثمان با بازی صلاح‌الدین پاشالی , دانلود قسمت 3 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 4 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 5 فصل 2 سریال عشق 101

عثمان پیوسته به دنبال پول است. با اینکه سن کمی دارد، اما یک بیزینس من واقعی است. ذهن او کاملا تجاری کار می‌کند و اگر کسی توجه ویژه‌ای به او داشته باشد، زندگی او از این رو به آن رو خواهد شد. خانواده او وضع مالی خوشی ندارند، اما محبت و توجه بسیاری به او دارند. پدر او پیوسته به او اعتماد دارد و حمایتش می‌کند.  شاید عثمان سالم‌ترین فرد گروه از نظر احساسی-روانی، آزادی عمل و کردار باشد. در ادامه مطلب لینک دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا موجود است. همراه ما بمانید.

کرم با بازی کوبیلای آکا , دانلود قسمت 6 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 7 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال عشق 101

کرم نیز از یک خانواده ثروتمند، اما سختگیر است. پدر او فردی خشن است که پیوسته کرم را تحقیر می‌کند. او سعی می‌کند با پول همه چیز را حل کند. ذره‌ای محبت نسبت به کرم و مادرش نیز ندارد. او فردی کاری است و در جمع نیز کرم را ضایع می‌کند. هیچوقت سعی نکرده است خواسته کرم را بپرسد و او را درک کند. کرم نیز در اجتماع به عنوان یک فرد پرخاشگر شناخته می‌شود، که همه از او می‌ترسند. زمانی که از مسئله‌ای ناراحت شود، با دعوای خیابانی آرام می‌شود. او علاقه بسیاری به ادا دارد. اما روش ابراز علاقه ادا و کرم مانند بقیه نیست و روش خود را دارند.

دانلود قسمت 7 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال عشق 101 , تریلر فصل 2 سریال عشق 101ادا، کرم، سینان و عثمان، در مراسمی از مدرسه، خرابکاری بسیاری به بار می‌آورند و آبروی مدرسه را می‌برند. معاون مدرسه بسیار از دست آن‌ها عصبی می‌شود و سعی دارد معلم‌ها را راضی کند تا آن‌ها را اخراج کنند. اما یکی از معلم‌ها به نام بورجو مخالفت می‌کند. و هوای بچه‌ها را دارد. او معتقد است باید بچه‌ها را درک و علت رفتار آن‌ها پیدا کرد. اما معاون مدرسه یک فرد ضعیف است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های نتفلیکس | 15 تا از جذاب ترین ها

ایپک نیز در راستای اخراج نشدن این تیم، به آن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها در این مدت با هم صمیمی می‌شوند. ایپک در روز تولدش آرزو می‌کند که بیست سال بعد با هم قرار بگذارند و هم را ببینند. در صحنه‌هایی امروز را می‌بینیم که بیست سال گذشته است و ایپک به محل قرار آمده است. او به همه نامه فرستاده است تا بیایند. تنها کسی که در فصل یک آمدنش را می‌بینیم، ادا است. به نظر می‌آید که در فصل دو بیشتر راجع به آینده هر یک از کاراکترها خواهیم دید. با دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا به تماشای این سریال محبوب ترکی بنشینید.

عوامل سریال Love 101

دانلود فصل دو سریال عشق 101 به طور یکجا , دانلود فصل دوم سریال عشق 101 به طور یکجا , دانلود فصل دوم سریال عشق 101 , دانلود سریال عشق 101 فصل دوم
  • نام ترکی: سریال ترکی Aşk 101
  • کارگردان: Ahmet Katiksiz ،Deniz Yorulmazer ،Umut Aral ،Gonenc Uyanik
  • نویسنده: Meriç Acemi ،Destan Sedolli
  • تهیه کننده: شرکت آی‌یاپیم , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • بازیگران: پینار دنیز، کاعان اورگانجی‌اوغلو، مرت یازیجی‌اوغلو، کوبیلای آکا، ایپک فیلیز یازیجی، آلینا بوز، صلاح‌الدین پاشالی، طوبی اونسال، باده ایشچیل، مفید کایاجان
  • ژانر: درام، کمدی،‌ رمانتیک، اکشن , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • تعداد فصل: ۲ – هر فصل هشت قسمت , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • پخش از: نتفلیکس , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • زبان: ترکی , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • کشور: ترکیه , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا
  • زمان انتشار فصل دو سریال عشق 101: ۳۰ سپتامبر، هشتم مهرماه , دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا

دانلود فصل 2 سریال عشق 101

دانلود رایگان فصل دوم سریال عشق 101 همه قسمت ها , سریال عشق 101 , سریال Love 101 , سریال عشق ۱۰۱ , سریال Ask 101 , سریال ترکی عشق 101 , دانلود سریال عشق 101

لینک دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 3 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 4 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 5 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 6 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 7 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال عشق 101 از کانال تلگرام فیگار

به زودی…

جهت دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا و سریال‌های دیگر به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

دانلود فصل 2 عشق 101 با زیرنویس فارسی , دانلود فصل 2 عشق 101 با زیرنویس چسبیده , دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال عشق 101 , دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال عشق 101

 

بیشتر بخوانید:

میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) | از فروش فیلم‌های هفته جدید چه خبر ؟ / جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ | 17 تا از بهترین آثار این کارگردان بزرگ / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال / دانلود سریال مامور مخفی قسمت 132 دوبله فارسی | رایگان و بدون سانسور /

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، نظرات خود را در رابطه با دانلود فصل 2 سریال عشق 101 به طور یکجا با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *