میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) | از فروش فیلم‌های هفته جدید چه خبر ؟

امروز در این مطلب قرار است میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) را به شما عزیزان شرح دهیم، پس تا انتهای این مطلب زنگ تفریح را همراهی کنید.

با وجود همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی برخی ارگان‌ها، در آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری، سینماها فعالیت خود را از نو آغاز کردند.

در هفته‌ی گذشته تعدادی فیلم جدید اکران شد و در جدول میزان فروش هفتگی جایگاه گرفت. برای اطلاع از میزان فروش فیلم‌ها در هفته‌ی جدید پیشنهاد می کنیم به ۱۰ فیلم برتر در حوزه‌ی فروش با نوشتار جدول میزان فروش هفتگی از زنگ تفریح همراه باشید.

جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس)

از فروش فیلم‌های هفته جدیدی چه خبر ؟

قبل از معرفی لیست، خوب است برای کسانی که نمی‌دانند باکس افیس چیست، توضیح کوتاهی بدهیم. معنای اصلی باکس آفیس در واقع از لغت انگلیسی Box office و یا از معنای فرانسوی آن Guichet گرفته شده است.

Guichet، به معنای گیشه است و در واقع طرز کار Box office نیز همین است. باکس آفیس یک اتاقک کوچک شبیه به کیوسک است که شخصی برای فروختن بلیط‌ها در آن قرار می‌گیرد. اما در حوزه‌ی فیلم می‌توانید این واژه را میزان فروش نیز معنی کنید.

در صنعت فیلم و فیلم‌سازی باکس آفیس برای میزان فروش و موفقیت فیلم‌های روی پرده به کار می‌رود. این موفقیت از طریق شمارش بلیط های فروخته شده محاسبه می‌شود. باکس آفیس برای عوامل فیلم و مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

با زنگ تفریح همراه باشید تا بعد از معرفی لیست پرفروش ترین‌ها به جزئیاتی از اسامی موجود در جدول میزان فروش هفتگی بپردازیم و علت این میزان موفقیت را بررسی کنیم.

باکس آفیس : جدول میزان فروش هفتگی (آپدیت هفته جدید)

هفته‌ی سی‌وپنجم سال ۲۰۲۱

شماره نام فیلم امتیازIMDB هفته اکران فروش آخرهفته در آمریکا فروش کلی
1 Candyman 6.5 1 22.0M 22.0M
2 Free Guy 7.6 3 13.2M 78.9M
3 PAW Patrol: The Movie 6.3 2 6.7M 24.1M
4 Jungle Cruise 6.6 5 5.0M 100.1M
5 Don’t Breathe 2 6.3 3 2.9M 24.6M
6 Respect 6.6 3 2.2M 19.7M
7 The Suicide Squad 7.4 4 2.0M 52.7M
8 The Protégé 6.2 2 1.6M 5.7M
9 The Night House 7.0 2 1.2M 5.2M
10 Old 5.9 6 841K 46.5M

جدول میزان فروش هفتگی بالا، دو نکته قابل توجه دارد. اول اینکه قیمت‌ها برحسب میلیون دلار است، و دیگر اینکه امتیاز IMDB از ۱۰ نمره حساب می‌شود.

جدول باکس آفیس هر هفته آپدیت می‌شود. برای اطلاع از آپدیت‌های جدید و فیلم‌های تازه اکران شده در سینماهای آمریکا و دیگر کشورها با ما در زنگ تفریح همراه باشید. برای آشنایی بیش‌تر با فیلم‌های اکران شده‌ی داخل لیست این نوشتار را دنبال کنید. شما می‌توانید با مراجعه به بخش سینما و تلوزیون با همه نقد و بررسی های سینمایی سایت زنگ تفریح آشنا شوید.

در ادامه با نوشتار جدول میزان فروش هفتگی فیلم ها همراه ما بمانید.

Candyman

باکس آفیس , باکس افیس , باکس افیس 2021

فیلم Candyman ( کندی‌من )، به کارگردانی نیا داکوستا (Nia DaCosta) پس از بارها تعویق، بالاخره در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شد. این فیلم در هفته‌ی اول اکران خود توانست ۲۲ میلیون دلار فروش داشته باشد.

کندی‌من یکی از پرفروش‌ ترین فیلم ها در لیست 10 فیلم برتر باکس آفیس این هفته است. این فیلم برگرفته از داستان کوتاهی، از مجموعه داستان‌های Books of Blood با نام «ممنوعه» (The Forbidden) است. فیلم کندی‌من مجموعه ای ۴ بخشی است، که کندی‌من ۲۰۲۱ چهارمین اثر این مجموعه است. این فیلم در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد. داستان آن در باره‌ی شبحی وحشتناک است که با پنج بار صدا کردن نامش مقابل آیینه، ناگهان و به سرعت ظاهر می‌شود.

بازیگرانی همچون یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul Mateen II)  در نقش آنتونی مک‌کی، تیونا پریس (Teyonah Parris) در نقش بریانا، تونی تاد (Tony Todd)  در نقش کندی من، ناتان استیورات-جارت (Nathan Stewart-Jarrett) در نقش تروی کارترایت، ونسا ای ویلیامز (Vanessa A. Williams) در نقش آن ماری ، کولمن دومینگو (Colman Domingo) در نقش ویلیام برک،  کایل کامینسکی (Kyle Kaminsky) در نقش گرادی کارترایت،  ونسا ویلیامز (Vanessa Williams) در نقش آن ماری،  ربکا اسپنس (Rebecca Spence) در نقش فینلی استفان،  کارل کلمونز هاپکینز (Carl Clemons-Hopkins) در نقش جیمسون،  برایان کینگ (Brian King) در نقش کلایو پریولر،  میریام موس (Miriam Moss) در نقش جریکا کوپر،  کیسی کرامر (Cassie Kramer) در نقش لیبراریان،  مارک مانتگومری (Mark Montgomery) در نقش دت لیپز، جنسیس دنیس (Genesis Denise) در نقش سابرینا، رادنی ال جونز (Rodney L Jones) در نقش بیلی، پاملا جونز (Pamela Jones) در نقش دولین شارپ، در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

Free Guy

باکس آفیس 2021 , 10 فیلم برتر باکس آفیس این هفته

مرد آزاد با ژانر کمدی، اکشن و تخیلی اثر شاون لوی در تابستان ۲۰۲۱ روی پرده رفت. داستان این فیلم بر اساس شخصیتی به نام گای، که کارمند بانک محسوب می‌شود، شکل گرفته است. ما در زنگ تفریح به طور کامل به نقد و بررسی این فیلم هیجان انگیز پرداخته‌ایم. برای مطالعه بیشتر درباره این فیلم می‌توانید روی لینک نقد فیلم Free Guy (مرد آزاد 2021) ؛ تمدن یک احساس است، یک ساخت نیست کلیک کنید.

گای در واقع در یک بازی ویدئویی زندگی می‌کند. دنیایی که رو به نابودی است، و گای سعی دارد به هر صورت که ممکن است از این اتفاق جلوگیری کند. رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، لیل رل هاوری و کمیل کاستک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy ایفای نقش کرده‌اند.

PAW Patrol: The Movie

جدول باکس آفیس 2021 , پرفروش ترین فیلم ها

کارتون سگ‌های نگهبان، اثر کیت چاپمن، یک مجموعه کودکانه است که از سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انیمیشن سگ‌های نگهبان ۲۰۲۱ داستان شهری را بیان می‌کند که به دلیل روی کار آمدن شهردار جدید دچار مشکلاتی شده است. این مشکلات پی‌در‌پی، توسط سگ‌های نگهبان و رهبر ۱۰ سالشون حل می‌شود. ما در زنگ تفریح به طور کامل به نقد و بررسی این انیمیشن جذاب و کودکانه پرداخته‌ایم.

Jungle Cruise

پر فروش ترین فیلم ها

فیلم جنگل کروز توسط دیزنی ساخته شده است. این فیلم در ژانر تخیلی اکشن تا حدودی می‌تواند شما را سرگرم کند. فیلم Jungle Cruise داستان فرانک را روایت می‌کند.

فرانک کاپیتان قایقی است که در پارک تفریحی Jungle Cruise به همراه خواهر خود به دنبال درخت شفابخش می‌گردند. در این جست‌و‌جو به نبرد با حیوانات وحشی و دشمنان خود می‌پردازند.

بعد از اکران این فیلم، نقدهای زیادی برآن وارد شد. گویی این اثر با داستانی تکراری و الهام گرفته از بسیاری از فیلم‌ها است. درست است که این فیلم می‌تواند شما را مدتی سرگرم کند اما متاسفانه شما شاهد هیچ اتفاق جدید و هیجان انگیزی در Jungle Cruise ( نقد فیلم Jungle Cruise ) نیستید. در ادامه با نوشتار جدول میزان فروش هفتگی همراه ما باشید.

Don’t Breathe 2

باکس آفیس , باکس افیس , باکس افیس 2021

نفس نکش ۲ در ژانر وحشت، اثر رودو سایاگیس است. این فیلم که ادامه‌ی فیلم نفس نکش است، توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند و امتیازات زیادی در این راستا کسب کرده است.

در این فیلم بازیگرانی همچون استیفن لنگ (Stephen Lang)  در نقش نورمن نورداستورم مرد نابینا، برندن سکستون سوم در نقش ریلن، مدلین گریس در نقش فینکس، آدام یانگ در نقش جیم باب، بابی اسکوفیلد در نقش جرد، روچی ویلیامز در نقش دوک، استیفان رودری در نقش جراح، استفانی آرسیلا در نقش هرناندز و دیانا بابنیکووا در نقش بیلی حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند. با نوشتار جدول میزان فروش هفتگی از زنگ تفریح همراه ما باشید.

Respect

, باکس آفیس 2021 , 10 فیلم برتر باکس آفیس این هفته

فیلم بزرگ‌داشت در ژانر درام و البته به صورت موزیکال ساخته و در سینماها اکران شده است. این فیلم ساخته کارگردان با استعداد، به نام لیسل تامی است.

گویا این فیلم بر اساس واقعیت بوده و داستان زندگی فرانکلین و چگونگی کشف استعدادش را روایت می‌کند. فیلم بزرگ‌داشت یا احترام، به همین دلیل توانسته توجه منتقدان را به خود جلب کند و مورد تحسین آن‌ها واقع شود.

جنیفر هادسون در نقش آریتا فرانکلین، اسکای داکوتا ترنر در نقش بچگی‌های آریتا فرانکلین، فارست ویتاکر در نقش سی. ال. فرانکلین، مارلون وایانز در نقش تد وایت، آدرا مک‌دانلد در نقش باربارا سیگرز فرانکلین، مارک مارون در نقش جیمز کلیولند، سیکان سنگبلاه در نقش ارما فرانکلین، هیلی کیلگور در نقش کارولین فرانکلین و تیت داناون در نقش جان هاموند در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

The Suicide Squad

جدول باکس آفیس 2021 , پرفروش ترین فیلم هافیلم جوخه انتحار یک فیلم ابرقهرمانی است. این اثر برگرفته از کمیک بوک‌هایی با این داستان است. جلوه‌های ویژه، دیالوگ‌های موثر و خاص و البته کوتاه این فیلم باعث جذب مخاطب بالا شده است. این فیلم نیز مانند سایر فیلم‌های ابرقهرمانی درباره نبردهای مختلف بین ابرقهرمان و دشمنانش است. بازیگران توانا و با استعداد این اثر، یکی دیگر از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید در همین سایت به صفحه نقد فیلم جوخه انتحاری ۲ مراجعه کنید و از خواندن متن کامل نقد و بررسی این فیلم هیجان انگیز لذت ببرید.

The Protégé

پر فروش ترین فیلم ها

محافظ اثر مارتین کمپبل، هشتمین عضو لیست پر فروش ترین فیلم ها در هفته سی‌وپنجم جدول باکس آفیس 2021 است. محافظ در واقع دنباله رو فیلم‌های قاتلان اجیر شده مثل جان ویک است. این فیلم داستان آنا در سال ۱۹۹۱ در ویتنام را بیان می‌کند. آنا توسط محافظی رئوف در برابر کودکان، نجات پیدا کرده است. این محافظ سرپرستی آنا را به عهده می‌گیرد و شما شاهد این رابطه‌ی پدر دختری و داستان‌هایش خواهید بود.

The Night House

باکس آفیس , باکس افیس , باکس افیس 2021

خانه شب فیلمی در ژانر ترسناک است که توانسته امتیاز قابل توجهی را از منتقدان دریافت کند. این فیلم اثر کارگردان توانایی به اسم، دیوید براکنر است. در خانه شب بازیگرانی چون ربکا هال در نقش بث، سارا گلدبرگ در نقش کلیر، استیسی مارتین در نقش مدلین، اون جان‌آکایت در نقش اوون و واندی کورتیس هال در نقش مل ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم مشکلات بث را روایت می‌کند. او به طور ناگهانی همسر خود را از دست می‌دهد و به همین دلیل از لحاظ روحی کاملا بهم می‌ریزد. بث به خانه‌ای نقل مکان می کند که همسرش پیش از مرگ برای او ساخه بود.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از اقامتش در خانه‌ی کنار دریاچه، زندگی بث دچار تغییراتی می‌شود. کابوس‌های آزار دهنده و اتفاقات ترسناک باعث می‌شود که او به حرف دوستانش گوش سپرده و برای رسیدن به جواب سوال‌هایش و رهایی از این افکار ترسناک به وسایل شوهرش رجوع کند. در ادامه با نوشتار جدول میزان فروش هفتگی همراه زنگ تفریح بمانید.

Old

باکس آفیس 2021 , 10 فیلم برتر باکس آفیس این هفته , جدول باکس آفیس

این فیلم آخرین عضو جدول میزان فروش هفتگی ما قرار دارد. اولد که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده اثر ام نایت شیامالان است. Old داستان خانواده‌ای را روایت می کند که در منطقه‌ای بسیار گرم‌سیر مشغول استراحت و تفریح هستند.

بعد از گذشت چند ساعتی از گذراندن تعطیلات خود، متوجه اتفاقات عجیبی که در ساحل این منطقه رخ می‌دهد، می‌شوند. مشکل ساحل این است که جریان زندگی آن‌ها را سرعت بخشیده، به طوری که تمام طول زندگی آن‌ها می‌تواند در یک روز خلاصه شود. در ادامه می‌توانید در همین سایت به صفحه نقد فیلم Old 2021 ؛ فیلمی معمایی از شامالان با طرح مسئله زمان مراجعه کنید و از خواندن متن کامل نقد و بررسی این فیلم هیجان انگیز لذت ببرید.

 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها / بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ | 17 تا از بهترین آثار این کارگردان بزرگ / بهترین فیلم های رابرت دنیرو | 16 تا از بهترین آثار این هنرپیشه / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

 

 

ممنون که تا آخر این مطلب ما را همراهی کردید، نظرات خود را درباره میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *