دانلود فصل پنجم Money heist | دوبله و زیرنویس فارسی

در نوشتار دانلود فصل پنجم Money heist شما می‌توانید به راحتی از کانال تلگرامی فیگار فصل پنجم این سریال را دانلود کنید. در ادامه با زنگ تفریح بمانید.

سریال خانه کاغذی یا سریال مانی هیست یکی از پر طفدارترین و محبوب ترین سریال‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود که بعد از اکران فصل چهارم سریال Money heist ، در کشورهای زیادی سر و صدای زیادی را بپا کرد. اجی جسی یکی از بازیگران نقشی فرعی، راجع به محبوبیت این سریال حرف‌های شنیدنی زده است که درادامه نوشتار دانلود فصل پنجم Money heist می‌توانید آن را بخوانید:

نمی‌دانستم این سریال در سراسر جهان مشهور است و گمان می‌کردم که محبوبیت آن تنها به کشور اسپانیا خلاصه می‌شود. مردم در شبکه‌های اجتماعی از این سریال تعریف می‌کنند؛ پیام‌های زیادی از اینستاگرام دریافت می‌کنم و هشتگی راجع به کاراکتر من یعنی شاکر در آنجا وجود دارد؛ از همان‌جا بود که پی بردم محبوبیت این سریال در سطح متفاوتی قرار دارد.

مجموعه تلویزیونی سرقت پول با صدای توکیو (اورسولا کوربرو) روایت می شود. در سریال خانه کاغذی پروفسور (ایلورو مورته) هشت سارق مسلح را سرپرستی می کند. هر شخصیت داستان این مجموعه نام شهری را برای خود انتخاب کرده است. این مجموعه بینندگان خود را در ایران پیدا کرده است، علاقمندانی که چهار فصل آن را دیده اند، این روزها منتظر فصل پنجم سریال مانی هایست  (Money Heist) هستند.

دانلود فصل پنجم Money heist

دوبله و زیرنویس فارسی

دانلود فصل 5 Money heist, دانلود Money heist فصل پنجم, دانلود Money heist فصل 5, دانلود فصل 5 سریال مانی هیست , دانلود سریال مانی هیست فصل 5, فصل پنحم سریال خانه کاغذی

سبک خاص سازندگان سریال برای تهیه بخش های مختلف آن از عمده عوامل محبوبیت سریال است. نویسندگان این سریال روش مهیج و البته خطرناک را برای نگارش فیلم نامه در پیش گرفتند؛ آن ها منتظر واکنش مخاطبان پس از پخش هر فصل می مانند و سپس بر اساس آن چند قسمت بعدی را می نوشتند.

فصل دوم سرقت پول چنان محبوبیتی بین مخاطبان یافت که همه ی ببیندگان این سریال منتظر ساخت فصل سوم و چهارم بودند. داستان سریال در ابتدای امر با با طرح یک دزدی طولانی مدت شروع می شود. حمله ای همزمان به ضرابخانه سلطنتی و دیگری به بانک اسپانیا. سریال در ادامه به جایی می رسد که گروگان گیری 67 نقر توسط گروه سارقان مهمترین مسئله آن است.

فصل پنحم سریال خانه کاغذی شامل ده قسمت خواهد بود. این ده قسمت در دو تاریخ منتشر خواهند شد. پنج قسمت اول در تاریخ سه سپتامبر مصادف با ۱۲ شهریور، و پنج قسمت آخر در سه دسامبر یعنی ۱۲ آذر، از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: میزان فروش هفتگی فیلم ها (باکس آفیس) | از فروش فیلم‌های هفته جدید چه خبر ؟

در سریال خانه کاغذی شخصیت ها از چندین زاویه نشان داده میشوند تا تعصبات مخرب بینندگان را بشکنند و آنها را علاقه مند کنند. شرور اصلی، “پروفسور”، به عنوان یک مرد منفعل کاریزماتیک تصور میشد که میتواند سارقان را ترغیب کند تا او را دنبال کنند و با مقاومت سارقان در برابر بانک های قدرتمند و توزیع نابرابر پول در جهان همدردی کنند. در ادامه با نوشتار دانلود فصل پنجم Money heist همراه ما باشید.

در واقع سریال خانه کاغذی میزبان شخصیت‌های رنگارنگ و هوشمندانه است، آن‌ها پر از نقص و اعتقادات باورپذیری هستند که بعد اضافی به شخصیت ها میدهد که در بسیاری از سریال‌های دیگر وجود ندارد.

از ویژگی‌هایی که این سریال را توانست جهانی کند نام رمز سارقان بود که بر اساس شهرها در فصل اول به طور تصادفی انتخاب شد. و نکته بعد هویت سالوادور دالی به به عنوانی نمادی از هویت آن‌ها در جامعه، به عنوان طرح ماسک سارقین انتخاب شد. از طرفی دون کیشوت به عنوان یک طرح ماسک جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

داستان و بازیگران فصل پنجم سریال مانی هایست

فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فهرست رسمی بازیگران فصل پنجم سریال مانی هایست توسط نتفلیکس اعلام شد که بر اساس آن بازیگران جدیدی در فصل پنجم مانی هایست در کنار بازیگرانی پیشین آن مانند: آلوارو مورته در نقش پروفسور، کوربیرو در نقش توکیو، استر آسبو در نقش استکهلم، انریکه آرسه در نقش آرتورو رومن و دارکو پریچ در نقش هلسینکی، بازیگران جدیدی چون؛ میگل آنخل سیلوستر و پاتریک کریادو نیز در سرقت پول حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها

مثل چهار فصل قبل سریال خانه کاغذی، در فصل پنجم سریال مانی هایست هم شاهد کارها و اقدامات فوق العاده ی پروفسور و گروه سرقت خواهیم بود، اقداماتی که در آن بهترین هستند: سرقت مسلحانه ی درجه 1 و ایستادن در برابر فشارها حوادث غیرقابل پیش بینی خارجی. همچنین در فصل پنجم سریال مانی هایست ، تهدیدهای خارجی قسمت چهارم بیشتر بررسی می شود. اما در ادامه با بحث فصل پنجم مانی هایست با ما باشید.

آلوارو مورته بازیگر نقش پروفسور راجع به این سریال گفت:

این سریال مجموعه فوق‌العاده ای میباشد؛ وقتی که فصل اول این سریال را میبینید، در آن غرق میشوید.

احتمالا وقتی الکس پینا، کارگردان سریال سرقت پول ، به نهایی ترین ویرایش فیلم‌نامه نگاه می‌کرد، هیچوقت فکرش هم نمی‌کرد سریال هیجان‌انگیز او به یکی از بهترین و محبوبترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شود. در ادامه نوشتار دانلود فصل پنجم Money heist می‌توانید همه قسمت‌های فصل پنجم سریال مانی هیست را دانلود کنید.

دانلود فصل پنجم Money heist

دانلود فصل 5 Money heist, دانلود Money heist فصل پنجم, دانلود Money heist فصل 5, دانلود فصل 5 سریال مانی هیست , دانلود سریال مانی هیست فصل 5, فصل پنحم سریال خانه کاغذی

لینک دانلود فصل پنجم Money heist

12 شهریور

لینک دانلود قسمت یک سریال Money heist از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 1)

لینک دانلود قسمت 2 سریال Money heist از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 2)

لینک دانلود قسمت سوم سریال Money heist از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 3)

لینک دانلود سریال Money heist قسمت چهارم از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 4)

لینک دانلود سریال Money heist قسمت 5 از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 5)

 

قسمت های بعدی سریال Money heist را میتوانید از تاریخ ۱۲ آذر از چنل تلگرامی فیگار دانلود کنید.

 

12 آذر به زودی…

لینک دانلود سریال مانی هیست قسمت 6 از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 6)

لینک دانلود سریال مانی هیست قسمت هفتم از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 7)

لینک دانلود سریال مانی هیست قسمت 8 از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 8)

لینک دانلود قسمت 9 سریال مانی هیست از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 9)

لینک دانلود قسمت ده سریال مانی هیست از کانال تلگرامی فیگار (قسمت 10)

 

عوامل سریال مانی هیست (Money heist)

  • سازنده: آلکس پینا
  • بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران، هایمه لورنته، انریکه آرسه، ماریا پدراسا، دارکو پریچ، کیتی مانبر، هویک کوچکریان، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، لوکا پروش و روبرتو گارسیا رویز
  • سازنده موسیقی متن: مانل سانتی‌استبان
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: ۴
  • شمار قسمت‌ها: ۳۸
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو

 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های استیون اسپیلبرگ | 17 تا از بهترین آثار این کارگردان بزرگ / بهترین فیلم های رابرت دنیرو | 16 تا از بهترین آثار این هنرپیشه / بهترین فیلم های نیکول کیدمن | 14 تا از مهمترین ها را بشناسید / بهترین کانال های تلگرام فیلم | 12 کانال تلگرام برای عاشقان فیلم و سریال / بهترین انیمه های 2021 |جدیدترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های سریالی بزرگسالان / 10 سه‌گانه‌ برتر تاریخ سینما / نقد قسمت یک تا پنج سریال لوکی | پشت پرده ی لوکی و TVA چه خبر است؟ / 10 تا از بهترین فیلم های کریستوفر نولان | فیلم هایی که دیدنشان واجب است /

 

 

ممنون که تا انتهای این نوشتاز ما را همراهی کردید، اگر نظری در رباطه با نوشتار دانلود فصل پنجم Money heist دارید، در زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *