سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge) | تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge)توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، امروز ما به معرفی تاریخ پخش، بازیگران و داستان این سریال خواهیم پرداخت، با زنگ تفریح همراه باشید.

سریال قاضی شیطان یک درام ساخته کشور کره جنوبی است که در آن بازیگران مشهوری مانند جی سونگ، پارک جین یانگ، پارک گیو یانگ و کیم مین یونگ در آن حضور دارند. همانطور که احتمالا از عنوان این سریال به ذهن شما متبادر کرده است، تمرکز اصلی این سریال عدالت می باشد.

شخصیت اصلی این سریال که یک قاضی عادل است، از طریق نمایش آنلاین دادگاه به مردم در تلاش است، افراد را به طور گسترده با این فضا آشنا سازد. قاضی در زمان آشفته ای که هر روز پرونده هایی درحال انباشت شدن است و تامین عدالت برای شهروندان به زمان نیاز دارد، بستر پلتفرم را برای این امر فراهم می آورد.

سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge)

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال ها کره ای چند سالی است توانسته مخاطبان گسترده ای را در سراسر جهان برای خود بدست آورد. این امر باعث شده که در آینده نه چندان دور ما شاهد یک غول درحال ظهور صنعت سینما و تلویزیون باشیم که می تواند انحصار این صنعت در دست هالیوود به خطر اندازد. در کشور ما نیز سریال های کره ای دارای مخاطبان بسیاری است و مخاطبان ایرانی زیادی به صورت جدی سریال های کره ای را دنبال می نمایند.

همانطور که در ابتدا گفتیم سریال قاضی شیطان تمرکز خود را بر عدالت و نمایش دعوا های حقوقی گذاشته است به همین جهت این نمایش می تواند برای این مخاطبان جذاب باشد. در همین راستا تلاش خواهیم کرد در این نوشتار درباره سریال قاضی شیطان ، تاریخ پخش سریال کره ای قاضی شیطان ، بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge و دیگر جزئیات با شما صحبت خواهیم کرد.

داستان سریال قاضی شیطان

سریال قاضی شیطان یک درام کره ای است که بیشتر بر جنبه های حقوقی متمرکز است. داستان این سریال حول چهار شخصیت اصلی یعنی کانگ یو هان، کیم گا اون، یون سو هیون و جونگ سان می چرخد.

شخصیت اصلی داستان یعنی گانگ یو هان که به عنوان یک قاضی حضور دارد، در مقابل دیدگان مردم شرارت ها و جرم ها را مجازات می کند. او به عنوان یک قهرمان و یک نجات دهنده ظاهر می شود که مشکلات شهروندان واقعی را بدون تاخیر زیاد برای جلوگیری از هرج و مرج و سردرگمی حل می کند.

سریال قاضی شیطان

کانگ یو هان قاضی دادگاه ارشد است که ظاهری اشرافی و قدرتمند دارد. او هاله ای از رمز و راز در اطراف خود ایجاد می کند و برای شکار افراد بد و حریص قدرت، لباس قانونی می پوشد. او عنصر کنجکاو کننده در این سریال است که ما را نسبت به حرکت بعدی خود صد در صد متعجب و شگفت زده خواهد کرد و این یکی از دلایل عمده جذابیت سریال قاضی شیطان است. کانگ یو هان دارای یک مخالف زیبا و باهوش به نام جونگ سان است. جونگ سان به عنوان رئیس اجرایی یک سازمان مهم دارای اقتدار زیادی است. این زن همچنین با افراد قدرتمند زیادی ارتباط دارد. جونگ سان به دلیل قدرت زیادش می تواند بر سازمان دولت تاثیر زیادی بگذارد.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل سوم Warriors [+ داستان و بازیگران]

در کنار این دو فرد اصلی کیم گا اون و یون سو هیون دوستان صمیمی هستند که هر دو می خواهند از رازها پیرامون کانگ یو هان مطلع شوند. این دو فرد هر دو سختکوش، باهوش و خوش چهره هستند. کیم گا اون درواقع یک دستیار قاضی است، او فردی است در دوران کودکی خود با دشواری های زیادی روبرو بوده اما برای فائق آمدن بر این مشکلات و دشواری ها سخت تلاش کرده و تا روی پاهای خود قرار گیرد و خود تبدیل به یک قاضی شود. یون سون هیون نیز کارآگاهی است که به همان اندازه با استعداد و سخت کوش است و درکنار دوست خود در تلاش است تا اسرار پیرامون کانگ یون هان را حل کند.

سریال قاضی شیطان

اکنون پس از صحبت درباره طرح کلی داستان سریال قاضی شیطان می خواهیم به معرفی برخی از بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge خواهیم پرداخت.

بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge

از جمله بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge ، می توانیم به جی سونگ را در نقش کانگ یون هان، پارک جین یانگ در نقش کیم گو اون، پارک گیو یانگ در نقش یون سو هیون و کیم مین جونگ در نقش جونگ سان اشاره کنیم. در نقش های پشتیبانی و فرعی نیز ما با نام های مانند جانگ یانگ در نقش چا کیونگ هی و کیم جا کیونگ در نقش وو بار سئوک روبرو هستیم. کارگردانی این سریال را چوی جونگ گیو و نویسندگی فیلمنامه را مون یو سوک برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: سریال حضرت موسی | تاریخ پخش، بازیگران و داستان

اگر بخواهیم درباره تجربه و پیشینه بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge صحبت کنیم، باید بگوییم که بازیگر نقش اصلی یعنی جی سونگ فردی با تجربه است که در فیلم ها و سریال های خوبی مثل مرا بکش، دکتر جان، مدافع مخفی و مرا درمان کن ایفای نقش کرده است. پارک جین که در این سریال نقش کیم گو اون را بر عهده دارد علاوه بر بازیگری ترانه سرا معروفی نیز است. او بیشتر به دلیل بازی در فیلم او یک روان سنج است، شهرت دارد. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که شهرت او بیشتر بخاطر سریال هایی است که بازی کرده است.

سریال قاضی شیطان

پارک گیو یانگ که در سریال قاضی شیطان نقش یو سو هیون را بر عهده دارد. علاوه بر بازیگری در صنعت مد نیز مشغول به فعالیت است. او بیشتر بخاطر بازی در فیلم های خانه شیرین، اشکالی ندارد که حالت خوب نیست و خانم مستقل شهرت دارد. کیم مین جونگ اما کار خود را به عنوان بازیگر از کودکی آغاز نمود. از جلمه کارهای معروف او می توانیم به آقایان آفتاب، گپ دونگ و همشهریان من اشاره نماییم.

پس از آنکه درباره مقدمه و طرحی از داستان سریال قاضی شیطان ، اکنون می خواهیم کمی درباره تاریخ شروع قاضی شیطانی و چگونگی جدول پخش آن صحبت نماییم.

تاریخ پخش سریال کره ای قاضی شیطان

قسمت اول قاضی شیطانی (The Devilish Judge) قرار است از سوم ماه ژوئیه پخش شود. به گفته دست اندرکاران این درام مجموعا دارای 16 قسمت است که هر قسمت 60 دقیقه خواهد داشت. این سریال هر شنبه و یک شنبه از شبکه tvN پخش خواهد شد. همانطور که پیشتر گفتیم ژانرهای اصلی این سریال شامل درام، قانون و کارآگاهی می شود.

سریال قاضی شیطان

همانطور که اشاره شد قسمت اول قاضی شیطان در روز شنبه سوم ماه ژوئیه پخش می شود. زمان پخش دیگر قسمت ها نیز به شرح زیر می باشد.

  • تاریخ شروع قاضی شیطان قسمت اول – سوم ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت دوم The Devilish Judge- چهارم ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت سوم سریال قاضی شیطان – دهم ژوئیه 2021
  • تاریخ پخش قسمت چهارم قاضی شیطان – یازدهم ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت پنجم سریال The Devilish Judge- هفدهم ژوئیه 2021
  • تاریخ پخش قسمت ششم قاضی شیطان – 18 ژوئیه 2021
  • تاریخ پخش قسمت هفتم سریال قاضی شیطان – 24 ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت هشتم The Devilish Judge- 25 ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت نهم قاضی شیطان – 31 ژوئیه 2021
  • زمان پخش قسمت دهم قاضی شیطان – اول اوت 2021
  • زمان پخش قسمت یازدهم سریال The Devilish Judge- هفتم اوت 2021
  • تاریخ پخش قسمت دوازدهم سریال قاضی شیطان – هشتم اوت 2021
  • زمان پخش قسمت سیزدهم سریال The Devilish Judge- چهاردهم اوت 2021
  • تاریخ پخش قسمت چهاردهم قاضی شیطانی- 15 اوت 2021
  • زمان پخش قسمت پانزدهم The Devilish Judge- 21 اوت 2021
  • تاریخ پخش قسمت شانزدهم سریال قاضی شیطان – 22 اوت 2021

جزئیاتی دیگر

کانگ یو هان در این سریال قاضی دادگاهی است که خود را بسیار پاک جلوه می دهد. اما او در واقع قاضی شیطان است که تنها ظاهر قانونمند به خود می گیرد. او با چهره ای جذاب و پر ابهت خود فضای پنهانی را در اطراف خود ایجاد کرده و تصور آنکه این واقعا چه فکری می کند برای دیگران غیرقابل تصور است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جیسون استاتهام [20 فیلم برتر اکشن بر اساس نمرات]

یونگ سان آه مهمترین رقیب کانگ یو هان است، او درواقع رئیس ارشد یک موسسه مددکاری است. یونگ سان با برتری ذهنی خود با افراد برجسته زیادی از جمله کانگ یو هان درگیر است و توانایی تاثیرگذاری بر مقامات کشور را نیز دارا است.

کیم گو اون نیز منشی قاضی است که مشکلات زیادی را در طول زندگیش تجربه کرده است. او در کودکی نزدیکان خود را از دست داد و نوجوانی ناخوشایندی را سپری کرده است، اما او با این وجود با پشتکار فراوان توانست به عنوان دادرس کار خود را در نظام حقوقی کره آغاز نماید. او نماد بی چون و چرا پشتکار و تلاش است. ورود او به داستان از طریق درگیریش با کانگ یو هان اتفاق می افتد، او نیز مانند یونگ سان به دنبال فعالیت ها پشت پرده این قاضی به ظاهر موجه است.

یون سو هیون نیز کارآگاهی پلیسی است که در تعقیب کارهای غیرقانونی کانگ یو هان می باشد. او و کیم گو اون از دوران نوجوانی با هم دوست بودند و گویی که باهم خانواده هستند.

بیشتر بخوانید: جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا) | مجموعه ها و فیلم ها

از جمله بازیگران سریال کره ای The Devilish Judge می توانیم به جی سونگ در نقش کانگ یو هان، کیم مین یونگ در نقش جونگ سان آه، پارک جین یانگ در نقش کیم گو اون، پارک گیو یانگ در نقش یون سو هیون، جانگ یانگ در نقش چا کیونگ هی، کیم جه کیونگ در نقش اوه جین جو، یونگ این کیوم در نقش سو جئونگ هاک، باک هیون جین در نقش هئو جونگ سه، مون وو جین در نقش کانگ یو هان جوان و شین کانگ کیون در نقش پیرمرد خدمتکار اشاره نماییم.

 

 

بیشتر بخوانید:

دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / بهترین فیلم های مارول در سال 2021 | مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های نتفلیکس | 15 تا از جذاب ترین ها / بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید / دانلود سریال شعله های آتش قسمت 86 | دانلود رایگان با دوبله فارسی / نقد فیلم Annette (آنت 2021) | دنیایی خیره‌کننده با شهروندانی سراسیمه‌ /

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید. نظرات خود را در مورد نوشتار سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge) با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *