نیل دراکمن : اعتماد به نفس کافی برای ساخت The Last of Us 3 را ندارم

نیل دراکمن کارگردان مطرح استودیوی ناتی داگ، در گفت‌وگویی جدید فاش کرد که برای ادامه دادن به سری The Last of Us به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارد.

در جریان رویداد DICE، او در گفت‌وگویی با کوری بارلاگ، کارگردان God of War، درباره نحوه برنامه‌ریزی برای دنباله‌های بازی‌ها صحبت کرد. بارلاگ توضیح داد که استودیوی سانتا مونیکا با استفاده از یک بورد پیچیده، ایده‌های مختلف را برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند؛ اما دراکمن روش کاملا متفاوتی را دنبال می‌کند. او گفت که هنگام ساخت یک بازی، تمام تمرکزش روی همان پروژه است و به دنباله‌های احتمالی فکر نمی‌کند، زیرا اعتقاد دارد که چنین رویکردی می‌تواند کیفیت کار را تحت تأثیر قرار دهد.

نیل دراکمن : هنگام ساخت بازی، به دنباله‌های آینده فکر نمی‌کنم

او افزود: «در زمان ساخت The Last of Us 2، هرچند گاهی ایده‌هایی درباره ادامه داستان به ذهنم می‌رسید، اما هیچ‌وقت آن را به‌عنوان یک برنامه قطعی در نظر نگرفتم. اگر ایده‌ای برای آینده داشته باشم، سعی می‌کنم همان را در پروژه‌ای که در حال ساخت است بگنجانم.»

دراکمن همچنین گفت که اگر پس از اتمام یک بازی، مسیر جذابی برای شخصیت‌ها نیابد، ممکن است داستان را به پایان برساند. او به‌عنوان نمونه به سری Uncharted اشاره کرد و گفت که هنگام ساخت اولین نسخه، هیچ برنامه‌ای برای ماجراجویی‌های بعدی نیتن دریک وجود نداشت.

در نهایت، او تاکید کرد که طراحی دنباله‌ها نیاز به سطح بالایی از اعتماد به نفس دارد و او ترجیح می‌دهد به‌جای برنامه‌ریزی بلندمدت، روی زمان حال و پروژه‌های در دست ساخت تمرکز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *