بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 |‌ حرفه ای تر بازی کنید

داشتن یک کیبورد گیمینگ از موارد ضروری‌ای است که باید برای بستن یک سیستم گیمینگ حرفه‌ای مدنظر قرار دهید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به سراغ بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 برویم. با زنگ تفریح همراه باشید.

کیبوردهای گیمینگ باکیفیت و به خصوص انواع مکانیکی آن‌ها، تجربه بسیار بهتری را از اجرای بازی‌های کامپیوتری به ارمغان می‌آورند. این مهم است که هنگام خرید کیبوردهای گیمینگ باکیفیت، نوع سوئیچ‌های آن را مدنظر قرار دهید. کیبوردهایی که از دکمه‌های معمولی (Membrane) برخوردار هستند معمولا بهترین گزینه برای بازی نیستند، برای همین اکثر کیبوردهای گیمینگ مجهز به دکمه‌های مکانیکی هستند. از جمله مزایای کیبوردهای مکانیکی نسبت به کیبوردهای معمولی، می‌توان به دقت و سرعت و نیز دوام بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. همچنین نورپردازی صفحه کلید نباید فراموش شود، مساله‌ای که امروزه نقش مهمی در جذابیت ظاهری و معیارهای انتخاب‌ پیدا کرده است. یک کیبورد با نورپردازی زیبا می‌تواند هیجان بازی را دوچندان کند.

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

اگر شما هم یک گیمر هستید یا حتی گیمر نیستید ولی مدت زیادی را صرف کار با کامپیوتر خود می‌کنید، شاید بهتر است از کیبوردهای مکانیکی و گیمینگ استفاده کنید. هرچند باید مطمئن شوید کیبوردی را انتخاب می‌کنید که با آن احساس راحتی خواهید کرد. با این مقدمه، به معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ ۲۰۲۱ و چند محصول موجود در بازار می‌پردازیم تا بتوانید از بین آنها بهترین کیبورد گیمینگ مناسب خودتان را انتخاب کنید.

کیبورد گیمینگ چیست؟

شاید پاسخ این سوال ساده باشد. درواقع یک کیبورد گیمینگ کیبوردی است که مخصوص بازی طراحی شده و معمولا به نورهای RGB مزین است. اما این همه ماجرا نیست. دیگر تفاوت کیبورد گیمینگ با معمولی این است که کیبوردهای گیمینگ از دکمه‌های مکانیکی سود می‌برند و زمان پاسخگویی سریع‌تری نیز دارند. درواقع در طراحی آن‌ها از مکانیزم مکانیکی استفاده شده است. از طرف دیگر زمانی که گیمر در طولانی مدت از آن استفاده می‌کند، احساس خستگی نخواهد کرد. اما ببینیم که زمان پاسخگویی چیست و چه تأثیری در کار یک کیبورد خواهد داشت.

دکمه‌های مکانیکی و زمان پاسخگویی کمتر دو وجه مشخصه کیبوردهای گیمینگ هستند. درواقع خود دکمه‌های مکانیکی هستند که منجر به کاهش زمان پاسخگویی در بررسی تفاوت کیبورد گیمینگ با معمولی خواهند شد. حالا ببینیم که دقیقا چه اتفاقی می‌افتد. درواقع زمان پاسخگویی به لحظه بین فشردن کیبورد تا ارسال اطلاعات به کامپیوتر و دریافت نتیجه گفته می‌شود. حالا هر چه این زمان سریع‌تر باشد، کارایی در اجرای کارهایی نظیر بازی بالاتر می‌رود. هرچند گیمرهای مبتدی ممکن است کمتر متوجه چنین ویژگی‌هایی شوند، اما معمولا گیمرهای حرفه‌ای‌تر خیلی خوب این ویژگی‌ها و همچنین تأخیر در پاسخگویی را درک می‌کنند. درواقع در اجرای برخی از بازی‌ها حتی زمان پاسخگویی 30 میلی‌ثانیه نیز برای یک گیمر می‌تواند زیاد باشد.

 

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

در ادامه به معرفی بهترین کیبورد های مخصوص بازی 2021 می‌پردازیم.

کیبورد گیمینگ Patriot Viper V765

بهترین کیبورد های مخصوص بازی 2021

مدل سوییچ‌های کیبورد: سوئیچ های مکانیکی Kailh Box White | نورپردازی پس زمینه: RGB | مدل: سایز کامل و استاندارد | اندازه: 46.6 در 20.3 در 4 سانتی متر | وزن: 1.1 کیلوگرم

مزایا معایب
استفاده از وایت سوییچ‌های شگفت انگیز قدرت نرم افزار آن متوسط است
قیمت عالی پایه‌های آن کمی کوتاه است
طراحی آلمینیومی خوش‌دست استراحتگاه مچ دست راحت نیست

شرکت Patriot Memory بیشتر بخاطر تولید RAM و حافظه ذخیره‌سازی معروف است اما با تولید کیبورد گیمینگ Viper V765 ، توانسته محصولی عرضه کند که به راحتی تبدیل به محبوب‌ترین کیبورد گیمرها خواهد شد. این محصول جزو معدود کیبوردهای گیمینگ در تولید انبوه است که از سوییچ‌های Kailh Box White استفاده می‌کند. این سوییچ‌ها به لطف اندازه 3.6 میلی‌متری (که رقبای آن یعنی Green و Blue در اندازه 4 میلی‌متری هستند) سرعت واکنش بسیار بالاتری دارد و صدای آن نیز دلنشین‌تر است.

کیبورد گیمینگ Cooler Master CK552

بهترین کیبورد برای بازی در سال 2021

مدل سوییچ‌های کیبورد: سوئیچ های مکانیکی Red, Blue و Brown برند Gateron | نورپردازی پس زمینه: RGB از پیش تعیین شده | مدل: سایز کامل و استاندارد | اندازه: 460 در 135 در 41 میلی‌متر | وزن: 850 گرم

مزایا معایب
نورپردازی RGB زیبا سوئیچ قرمز به راحتی قابل فشار نیست
صفحه بالایی آلومینیومی
انواع مختلف سوئیچ را می‌توانید انتخاب کنید

برخی از بهترین صفحه کلیدهای مخصوص بازی دارای برچسب قیمت بالایی هستند. اگر نمی‌خواهید قلک خود را برای خرید کیبورد گیمینگ بشکنید، Cooler Master CK552 مناسب شما است. با خرید این کیبورد گیمینگ، یک صفحه کلید کاملاً بزرگ با صفحه رویه آلومینیومی خواهید داشت که این ویژگی اغلب مخصوص صفحه کلیدهای گران قیمت است و طول عمر آن را بالا می‌برد. CK552 همچنین دارای چندین گزینه مختلف برای سوئیچ است. با سوئیچ‌های خطی، کلیکی یا لمسی با نام تجاری Gateron ، تجربه لذت‌بخشی در زمینه کلیدهای مکانیکی خواهید داشت.

کیبورد گیمینگ Logitech G915 TKL

بهترین کیبوردهای گیمینگ ۲۰۲۱

مدل سوییچ‌های کیبورد: Logitech GL (لمسی ، کلیکی یا خطی) | نورپردازی پس زمینه: RGB از پیش تعیین شده | مدل: Tenkeyless (دارای 10 کلید کمتر) | اندازه: 368 در 150 در 22میلی‌متر | وزن: 810 گرم

مزایا معایب
ساختاری باریک و محکم بدون کلید G قابل برنامه‌ریزی
سوئیچ های کم نظیر راحت بدون استراحت مچ دست یا پورت USB
جابجایی آسان بین دانگل بی سیم یا اتصال بلوتوث گران قیمت

اگر به دنبال کیبورد گیمینگ 2021 بی سیم هستید، Logitech G915 TKL قطعاً یکی از بهترین صفحه کلیدهای بازی است که می‌توانید پیدا کنید. این کیبورد گیمینگ بی سیم در تست‌هایی که انجام دادیم، عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داد. شما امکان اتصال از طریق بلوتوث یا دانگل USB نوع A را دارید که از فناوری Lightspeed Logitech پشتیبانی می‌کند. برای انجام بازیهای رایج، این کیبورد گیمینگ به نظر می‌رسد مانند انواع با سیم، بدون افت سرعت پاسخگویی عملکرد خواهد داشت.

G915 TKL نسخه کوچکتر و ارزان‌تری از کیبورد اندازه کامل Logitech G915 Lightspeed است که در حال حاضر حدود 50 دلار گران‌تر از TKL است اما ویژگی‌هایی مانند کلیدهای G قابل برنامه ریزی و صفحه شماره گیری نیز در خود دارد. کیبورد گیمینگ G915 TKL فضای میز بیشتری را برای ماوس شما آزاد می‌کند و صفحه کلید بسیار گران قیمت مکانیکی را به راحتی در دسترس‌تان قرار می‌دهد. داشتن این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول در لیست بهترین کیبورد مناسب برای سیستم های گیمینگ در سال 2021 قرار بگیرد.

کیبورد گیمینگ HyperX Alloy Origins

بهترین صفحه کلیدهای مخصوص بازی

مدل سوییچ‌های کیبورد: HyperX قرمز (خطی) | نورپردازی پس زمینه: RGB | مدل: سایز کامل و استاندارد | اندازه: 442.5 در 132.5 در 36.4میلی‌متر | وزن: 1.075 کیلوگرم

مزایا معایب
طراحی جذاب و جمع و جور بدون کلید‌های کنترل رسانه اختصاصی یا کلیدهای ماکرو
نورپردازی عالی RGB دارای سوییچ‌های 1.8 میلی‌متری (در برابر 2 میلی‌متری) که گول زننده است
تنظیم ارتفاع در سه سطح نرم افزار NGenuity می‌تواند جذابیت بصری بیشتری داشته باشد

ساخت جمع و جور و با کیفیت HyperX Alloy Origins آن را تبدیل به یکی از بهترین کیبورد برای بازی در سال 2021 برای گیمرهایی می‌کند که فقط می‌خواهند به انجام بازی بپردازند. این کیبورد از کلیدها گرفته تا قاب و نورپردازی پر جنب و جوش RGB ، از ظاهر و حسی عالی برخوردار است. اگر با سوئیچ‌های خطی آشنا باشید، با سوئیچ‌های قرمز این صفحه کلید که جزو بهترین Keyboard برای گیمینگ در سال 2021 است، احساس راحتی خواهید کرد.

کیبورد گیمینگ Corsair K100 RGB

بهترین صفحه کلیدهای بازی

مدل سوییچ‌های کیبورد: Corsair OPX RGB یا Cherry MX Speed Silver | نورپردازی پس زمینه: RGB از پیش تعیین شده | مدل: سایز کامل و استاندارد | اندازه: 470 در 166 در 38میلی‌متر | وزن: 1.3 کیلوگرم

مزایا معایب
کلیدهای مکانیکی 1 میلی‌متری قیمت گران
استراحتگاه مچ دست عالی بعضی ویژگی‌های آن به نظر گول زننده می‌آید

کیبورد گیمینگ Corsair K100 RGB دارای ویژگی‌هایی بیشتر از حد مورد نیازتان است؛ به طوری که ممکن است تعدادی از آن‌ها هیچ وقت به کارتان نیاید یا اصلا از وجودشان با خبر نشوید! روی این کیبورد، یک چرخ اضافه وجود دارد که برای طراحان، کار را برای زوم کردن در فوتوشاپ راحت‌تر می‌کند. این ویژگی البته خیلی در مبحث گیمینگ کاربردی نیست، اما این محصول در لیست بهترین کیبورد برای گیمینگ 2021 قرار می‌گیرد؛ زیرا کلیدهای Cherry MX Speed Silver مخصوصا برای این کار تعبیه شده‌اند.

کیبوردهای گیمینگ فروشگاه پلازا

در این قسمت نیز به معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 و قدیمی‌تر می‌پردازیم که در فروشگاه پلازامگ موجود است. برای خرید کیبورد های گیمینگ می‌توانید روی لینکی که در پایین هر بخش قرار دارد اقدام کنید.

کیبورد Gaming 2021 هویت HV-KB460L

بهترین صفحه کلید برای بازی

کیبورد گیمینگ هویت مدل HV-KB460L با طراحی ارگونومیک برای استفاده طولانی مدت مناسب و یک انتخاب فوق العاده و حرفه‌ای برای طرفداران بازی های کامپیوتری است. این کیبورد گیمینگ باسیم با ابعاد 434 در 166 در 33 میلی متر از طریق کابل USB با طول 1.5 متر به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می‌شود. صفحه کیبورد گیمینگ هویت مدل HV-KB460L فلزی بوده و با قابلیت نور پردازی پس زمینه، از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار خواهد بود. 104 عدد کلید بر روی این کیبورد گیمینگ تعبیه شده که عمر ضربه پذبری آنها 3 میلیون ضربه بوده، و دوام و کیفیت بالایی دارد.

کیبورد گیمینگ هویت مدل HV-KB460L همچنین از 19 کلید آنتی گوست برخوردار است، که برای گیمرها یک مزیت محسوب می‌شود؛ چرا که ویژگی Anti Ghost باعث می‌شود زمانی که دکمه‌های زیادی در فواصل زمانی کوتاه هنگام اجرای بازی‌ها فشرده می‌شوند با هم تداخل نکنند و قابلیت مدیریت توسط گیمر را دارند. این محصول همچنین در لیست بهترین کیبورد گیمینگ ارزان قیمت ما نیز قرار دارد.

کیبورد Gaming 2021 بلودی مدل B318 Black Switch

خرید کیبورد گیمینگ

یکی از بهترین کیبورد های گیمینگ 2021 با سیمی که علاوه‌بر ویندوز می‌توان از آن برای تبلت های اندرویدی نیز استفاده کرد، کیبورد Bloody B318 8 Light Strike Gaming نام دارد. در پس‌زمینه این کیبورد نورهای رنگی نئون تعبیه شده است که جلوه زیبایی به آن می‌دهد. اگر می‌خواهید در هنگام بازی وقفه‌ای پیش نیاید، باید کلیدهای Fn+F8 را فشار دهید تا دکمه ویندوز غیر فعال شود.

مقاومت در برابر مایعات، پاسخ‌دهی سریع کیبورد، دکمه‌های میانبر چند رسانه‌ای و پایه‌های نگهدارنده بدون لغزش از قابلیت‌های این کیبورد محسوب می شوند. کیبورد بلودی مدل B318 8 Light Strike Gaming دارای رابط USB است که برای تبلت های اندرویدی، لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و دستگاه های دیجیتال دارای درگاه USB مناسب هستند. 8 کلید سیلیکونی که در این کیبورد قرار دارد آن را به یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 تبدیل کرده است.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Opto-Mechanical

خرید کیبوردهای گیمینگ

با خرید کیبورد ریزر مدل Huntsman می‌توانید کار با یکی از بهترین کیبوردهای دنیا را تجربه کنید و در دشوارترین بازی‌ها نیز برنده باشید. در ساخت این کیبورد گیمینگ از کلیدهای اپتیکی-مکانیکی استفاده شده است که بخش اپتیکی، وظیفه ارسال فرمان و بخش مکانیکی برای انتقال حس یا فیدبک کلیک به کار می‌رود. سوئیچ‌های اپتومکانیکی این کیبورد به حسگرهایی مجهز شده‌اند که عبور نور را پس از 1.5 میلی متر حرکت یا 45 گرم فشار، سنجیده و فرمان فشرده شدن را منتقل می‌کند. عمر کلیدهای کیبورد گیمینگ ریزر مدل هانتسمن اپتومکانیکال تا 100 میلیون بار فشرده شدن برآورد شده است و بدین ترتیب تا ده‌ها سال، همراه شما خواهد بود. نورپردازی داخلی این کیبورد، موسوم به Razer Chroma در پشت کلیدها مشاهده می‌شود و همانند سایر محصولات ریزر که به خانواده پرجمعیت کروما تعلق دارند، ریتم و رنگ آن، قابل تنظیم است.

تمامی کلیدهای کیبورد گیمینگ Huntsman اپتومکانیکال قابل برنامه ریزی هستند و با کمک فناوری HyperShift می‌توانید از ترکیب کلیدهای دلخواه خود برای هر مقصودی، از پرش و سینه خیز رفتن تا شلیک رگباری، استفاده کنید. شاسی کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Optomechanical از آلومینیوم ساخته شده است و به همین دلیل، از استحکام و زیبایی خاصی دارد. تمام این ویژگی‌ها، این کیبورد را تبدیل به یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 کرده است.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow Ultimate 2017

خرید کیبورد های گیمینگ

مزایا معایب
طراحی بادوام و مقاوم در برابر نفوذ آب صدای زیاد
نرم افزار هوشمند چندین ماه از برخی مدل‌های دیگر این فهرست قدیمی‌تر است

کیبورد BlackWidow Ultimate 2017 یکی دیگر از کیبوردهای گیمینگ شرکت آمریکایی ریزر است که با نور پس زمینه سبز رنگ و خاصیت ضد آب طراحی شده است. این کیبورد که چند سال از عرضه آن می‌گذرد پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به نسل پیش از خود تجربه کرده است. بدنه این کیبورد طوری طراحی شده تا از نفوذ مایعات و گرد و غبار در امان باشد. طبق روند معمول در محصولات باکیفیت ریزر، این کیبورد نیز با دکمه‌های باکیفیت خود، تجربه رضایت بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

کی پد گیمینگ ریزر مدل Tartarus Chroma V2

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

خرید کیپد گیمینگ، انتخاب هر گیمری نیست. اما گیمرهایی که می‌دانند کی پد مخصوص بازی چه کاری انجام می‌دهد، مزیت غیر قابل انکاری نسبت به سایر گیمرها در اختیار دارند. خرید کی پد گیمینگ ریزر مدل Tartarus Chroma V2 به شما امکان می‌دهد تا فضای بازی را با 32 عدد دکمه قابل برنامه ریزی، کنترل کنید. بدین ترتیب می‌توانید به سادگی هر دستوری را در حافظه این صفحه کلید مخصوص بازی قرار دهید تا با فشردن یک دکمه، اجرا شود. این کیبورد برای گیم در سال 2021 ریزر مدل Tartarus Chroma V2 صفحه‌کلیدی با 20 دکمه، یک اسکرولر دکمه دار، یک جوی استیک 8 جهته و یک دکمه جایگزین کلید Alt دارد و می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را در سه سطح گوناگون در حافظه دستگاه ذخیره کنید.

قیمت کیبورد گیمینگ Razer Tartarus Chroma V2 علاوه بر این دکمه‌های متعدد، صرف راحتی و ارگونومی نیز می‌شود. این دستگاه یک کفی بسیار راحت دارد که در دو وضعیت تنظیم می‌شود. به علاوه یک استراحتگاه مچ چرم پوش نیز در زیر آن نصب شده است تا هنگام کار با آن، مچ دستتان اذیت نشود. کلیدهای کیبورد در کیپد ریزر تارتاروس کروما V2 از نوع غشایی-مکانیکی انتخاب شده‌اند که ضمن داشتن کارکرد نرم و بی صدا، ضربه مکانیکی محسوسی را به انگشتان شما منتقل می‌کنند تا از ارسال فرمان، مطمئن شوید. با خرید این کیبورد گیمینگ می‌توانید تجربه بازی با یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 را برای خود ثبت کنید.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow Ultimate Stealth 2016

بهترین کیبورد برای گیمینگ 2021

مزایا معایب
تجربه عالی هم برای بازی و هم برای تایپ استفاده از همه خصوصیات کیبورد، منوط به ثبت نام و نصب یک نرم افزار است
صدای نسبتا کمتر نور پس زمینه RGB نیست

بسیاری از بزرگسالان نیز همراه با نوجوانان و کودکانی که بیش از حد وقت خود را صرف بازی می‌کنند، همچنان به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند. این افراد احتمالا کیبوردهایی می‌خواهند که هم برای بازی و هم برای کارهای دیگر (مانند تایپ) عالی باشد. یکی از معدود کیبوردهایی که برای این کاربران ساخته شده، BlackWidow Ultimate Stealth 2016 محصول شرکت آمریکایی ریزر است.

کیبورد گیمینگ ریزر مدل BlackWidow Ultimate Stealth 2016Razer BlackWidow Ultimate Stealth 2016 Gaming Keyboard

نوع اتصالباسیم
رابطUSB
عمر ضربه پذیری کلیدها60 میلیون ضربه

مهم نیست با این کیبورد چه می‌کنید، اجرای بازی، نوشتن کتاب، برنامه نویسی یا هر کاری دیگری با این صفحه کلید تجربه فوق العاده‌ای خواهد داشت. همچنین نور پس زمینه آن می‌تواند در طول شب بسیار مفید باشد.


سایر کیبوردهای گیمینگ برتر موجود در بازار


کیبورد کامپیوتر گیمینگ Roccat Vulcan 120 Aimo

کیبورد گیم

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
تجربه کاربری عالی قیمت گران
نورپردازی زیبا

کیبوردها به جای استفاده از سوئیچ‌های Cherry MX به استفاده از سوئیچ‌های مکانیکی متفاوت روی می‌آورند و این مساله در مورد کیبورد Roccat Vulcan 120 Aimo نیز صدق می‌کند. دکمه‌های این کیبورد نه تنها از قابلیت بازخورد تماس (Tactile Feedback) که گیمرها انتظار دارند برخوردار است، بلکه برای تایپ کردن نیز بسیار راحت است و مانند برخی از کیبوردهای مکانیکی خیلی سروصدا ایجاد نمی‌کند. وقتی این‌ها را در کنار ظاهر بسیار زیبای این کیبورد بگذاریم،‌ تردیدی باقی نمی‌ماند که با یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 روبرو هستیم. این کیبورد به تازگی عرضه شده است و نسخه‌های متفاوتی دارد که قیمت آن‌ها از حدود 150 دلار آغاز می‌شود.

کیبورد برای گیم Logitech G513

بهترین کیبورد مخصوص بازی

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
سوئیچ‌های برتر فاقد دکمه‌های اختصاصی برای کنترل پخش رسانه
نور پس زمینه RGB قوی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات دکمه‌های Cherry MX Red این است که هرچند برای بازی عالی هستند، اما برای کارهای تایپ گزینه ایده آلی نیستند. اینجاست که کیبورد قدرتمند لاجیتک جی 513 با سوئیچ‌های Romer-G Linear وارد میدان می‌شود. بدنه فلزی کیبورد از سطحی صیقلی برخوردار است که تا حد زیادی در برابر رد اثرانگشت مقاوم است. این کیبورد نیز قیمتی حدود 150 دلار دارد.

کیبورد برای بازی HyperX Alloy Elite

بهترین صفحه کلید مخصوص بازی

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: ندارد

مزایا معایب
قیمت مناسب با خصوصیات کامل سیم بسیار ضخیم
دکمه‌های پخش رسانه مفید فاقد قابلیت ماکرو (تعیین یک کلید خاص برای‌ ترکیبی از کلیدها)

بعد از مدل پایه کیبوردهای گیمینگ سری‌ هایپرایکس که HyperX Alloy FPS نام داشت، شرکت کینگستون نسخه پیشرفته‌تر این کیبورد بسیار خوب را با نام HyperX Alloy Elite عرضه کرده است. این کیبورد چند تغییر و مزیت نسبت به مدل قبلی دارد ولی تنها 10 دلار گران‌تر است. در HyperX Alloy Elite خصوصیاتی چون دکمه‌های پخش رسانه، یک نوار نوری، و حتی یک صفحه استراحت دست اضافه شده است. HyperX Alloy FPS که خود بسیار مورد تحسین قرار گرفته است، بسیار ساده و فاقد امکانات ذکر شده بود. این کیبوردها همچنین قیمت بسیار مناسبی دارند. مهم‌ترین ایرادی که می‌توان از این کیبورد گرفت فقدان قابلیت ماکرو است که برای بازی‌هایی که نیاز به فشردن چند دکمه به صورت همزمان وجود دارد بسیار مفید است. همچنین نور پس زمینه این کیبورد را تنها در چند حالت از پیش تعریف شده می‌توان تنظیم کرد.

کیبورد گیم Corsair K95 RGB Platinum

کیبورد برای گیم در سال 2021 / کورسیر K95 RGB Platinum

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
رقص نور دیسکو اپلیکیشن پیچیده
بدنه آلومینیومی‌ با کیفیت عالی صفحه استراحت دست لاستیکی آن به آسانی لکه می‌گیرد

همانند مدل قبلی این سری یعنی Corsair K70 Rapidfire، کیبورد K95 RGB Platinum یک کیبورد مکانیکی است که در وهله اول برای انجام بازی طراحی شده است. این کیبورد از 8 مگابایت حافظه اختصاصی برای ذخیره پروفایل‌های متفاوت برخوردار است تا بتوان به راحتی برای کاربردهای مختلف از آن استفاده کرد. ساخت زیبا و بدنه آلومینیومی‌ مطابق با استانداردهای نظامی‌ از ویژگی‌های دیگر بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 است که با نور پس زمینه RGB عالی‌ ترکیب شده است. اگر بگوییم Corsair K95 RGB Platinum در میان کیبوردهای هم رده خود از نظر کیفیت عالی سرآمد است مبالغه نکرده‌ایم.

کیبورد گیمینگ اقتصادی Logitech K840

لاجیتک K840

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: ندارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: ندارد

مزایا معایب
سوئیچ‌های رده بالا عدم امکان شخصی سازی دکمه‌ها، فاقد پورت یو اس بی و حتی نورپردازی
ظاهر خوب نسبت به قیمت کیفیت نامناسب چاپ حروف برروی دکمه‌ها
پوشش آلومینیومی‌ بادوام در قسمت جلو

سوئیچ‌های Romer-G توسط شرکت سوئیسی لاجیتک و با همکاری Omron، غول فناوری ژاپنی طراحی شده است. لاجیتک در ابتدا این سوئیچ‌ها را برای محصولات بسیار گران قیمت هدف گذاری کرده بود. اما حالا برای اولین بار شاهد استفاده از آن در کیبورد ارزان قیمت‌تر K840 هستیم.

همین استفاده از سوئیچ‌های رده بالای Romer-G، باعث می‌شود که با توجه به قیمت کیبورد لاجیتیک ، در زمینه‌های دیگر انتظار امکانات اضافه خاصی از آن نداشته باشیم. در این کیبورد خبری از دکمه‌های قابل برنامه ریزی، پورت یو اس بی برروی کیبورد، و حتی نورپردازی نیست. همچنین کیفیت چاپ حروف روی دکمه‌ها بالا نیست و احتمال آن وجود دارد که در گذر زمان پاک شوند.

کیبورد گیمینگ Cooler Master MasterSet MS120

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 / کولر مستر MasterSet MS120

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: ندارد

مزایا معایب
طراحی جمع و جور موس همراه شده با آن کیفیت متوسطی دارد
نورپردازی زیبا

لازم نیست همه چیز در بالاترین سطح‌ها باشد تا یک محصول در جمع بهترین‌ها قرار گیرد. کیبورد Cooler Master MasterSet MS120 مصداق این واقعیت است. این کیبورد با موس ارائه می‌شود و در حالی که موس آن خیلی فوق العاده نیست ولی کیبورد مانند ستاره‌ای درخشان خودنمایی می‌کند. کیبورد MasterSet MS120 از نوع Mem-Chanical (شبه مکانیکی) بوده و علی رغم قیمت پایین‌تر از 100 دلار آن، هم سطح کیبوردهای گران قیمت‌تر قرار می‌گیرد. این کیبورد از از قابلیت بازخورد تماس (Tactile Feedback) و عمق بسیار بالای دکمه‌ها برخوردار است و نیز هنگام کار با آن صدای زیادی تولید نمی‌شود. MasterSet MS120 را می‌توان یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ در رده قیمتی 100 دلار دانست.

بهترین کیبورد مخصوص بازی Corsair K63 Wireless

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 / کورسیر K63 Wireless

نوع اتصال: بیسیم | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
تجربه عالی بازی از روی کاناپه گیره‌های نه چندان قدرتمند برای صفحه استراحت دست
امکانات کامل

در این سال‌ها موس‌های گیمینگ بیسیم زیادی به بازار عرضه شده‌اند، اما کمتر دیده می‌شد کیبورد گیمینگ بیسیم عرضه شود. کیبورد Corsair K63 Wireless کم و بیش همه مزایای نسخه سیمی‌ K63 را دارد و بدون فدا کردن خصوصیات آن، به یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 تبدیل شده است. این صفحه کلید جمع و جور از سوئیچ‌های Cherry MX Red استفاده می‌کند و از امکان نورپردازی RGB، و دکمه‌های پخش رسانه بسیار خوب و راحت برخوردار است. Corsair K63 Wireless به ما نشان می‌دهد که یک کیبورد بیسیم در سال 2018 چه توانایی‌هایی دارد.

بهترین صفحه کلید مخصوص بازی SteelSeries Apex M750

کیبورد گیمینگ SteelSeries Apex M750 / بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
نورپردازی قوی بسیار پرسروصدا
مقاوم بودن

اگر به دنبال یک صفحه کلید مخصوص بازی هستید و قصد انجام کار خاص دیگری با آن ندارید، SteelSeries Apex M750 گزینه‌ای فوق العاده است. این کیبورد نرم افزار بسیار خوبی برای شخصی سازی دکمه‌ها دارد و از یک نورپردازی RGB زیبا بهره می‌برد. بازخورد تماس دکمه‌های آن فوق العاده بوده و بسیار محکم و بادوام است. تنها ایراد این کیبورد سروصدای بالای آن است که از آن گزینه‌ای نامناسب برای استفاده‌هایی غیر از گیمینگ می‌سازد.

بهترین صفحه کلید برای بازی Cooler Master MasterKeys SL

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 / کولر مستر MasterKeys SL

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: ندارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: ندارد

مزایا معایب
تجربه تایپ عالی قیمت بالا
دکمه‌های بسیار باکیفیت از جنس پلاستیک PBT فقدان نور پس زمینه

با توجه به طراحی کوچک و Tenkeyless (فاقد دکمه‌های بخش اعداد)، صفحه کلید MasterKeys SL فضای کمتری از میز شما را اشغال می‌کند و کار با موس را برای شما راحت‌تر می‌سازد. همچنین دکمه‌های این کیبورد از پلاستیک PBT ساخته شده که در حال حاضر به عنوان باکیفیت‌ترین ماده برای ساخت دکمه بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 شناخته می‌شود. PBT محکم‌تر و بادوام‌تر از‌ ترموپلاستیک ABS است که به طور معمول استفاده می‌شود.

در درون نیز این کیبورد با قطعات بسیار خوبی پیکربندی شده است. انواع مدل‌های سوئیچ Cherry MX یعنی قهوه‌ای، آبی، قرمز، نقره‌ای و سبز در این کیبورد استفاده شده است. همانند همه کیبوردهای مکانیکی شرکت کولر مستر، این کیبورد نیز می‌تواند بدون نرم افزار درایور کار کند. این کیبورد حتی علاوه بر چینش رایج QWERTY از چینش‌های Dovrak و Workman نیز پشتیبانی می‌کند.

تنها ایراد مهم آن یعنی فقدان نور پس زمینه، می‌تواند برای دوستداران نورپردازی RGB دلسردکننده باشد. اما به جای آن، شرکت کولر مستر دکمه‌های بسیار باکیفیتی را در این کیبورد استفاده کرده است. اگر یک کیبورد مشابه ولی دارای نورپردازی RGB می‌خواهید می‌توانید با صرف هزینه بیشتر کیبورد MasterKeys Pro RGB را انتخاب کنید.

کیبورد گیمینگ با قیمت مناسب Corsair K68 RGB

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 / کورسیر K68 RGB

نوع اتصال: سیمی | نور پس زمینه: دارد | دکمه‌های قابل برنامه ریزی: دارد

مزایا معایب
مقاوم در برابر نفوذ آب کیفیت صفحه استراحت دست کمتر از حد انتظار است
استایل معمولی و نرمال

مساله مقاوم بودن کیبورد به خصوص در کیبوردهای گیمینگ بسیار مهم است. علاوه بر دوام بالای دکمه‌ها (که خصوصیت کیبوردهای مکانیکی است)، دوام بدنه و مقاومت در برابر نفوذ مایعات نیز اهمیت دارد. Corsair K68 RGB از سوئیچ‌های Cherry MX و یک طراحی فوق العاده و مقاوم در برابر نفوذ مایعات برخوردار است. با داشتن این کیبورد دیگر نیازی نیست نگران ریختن اتفاقی نوشیدنی‌ها برروی صفحه کلید خود در هنگام انجام بازی باشید. با طراحی عالی و زیبا و قیمت نسبتا مناسب خود، قرار دادن Corsair K68 RGB در فهرست بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 بسیار راحت است.

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که ما را تا به اینجای کار دنبال کردید، نظرات خود را در رابطه با بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *