ایسوس راگ فون 5 اس رسماً رونمایی شد

امروز در این مطلب قصد داریم تا درباره ایسوس راگ فون 5 اس رسماً رونمایی شد صحبت هایی داشته باشیم, پس با زنگ تفریح همراه باشید.

ایسوس را با لپ تاپ ها و نیز گوشی هایش در صنعت گیمینگ می شناسیم. دیروز ایسوس راگ فون 5 اس رسماً رونمایی شد و جایگزینی برای راگ فون 5 شد.

راگ ایسوس را دوستداران دنیای گیم و گیمرهای حرفه ای با لپ تاپ های آن می شناسند اما حالا ایسوس گوشی های جدید گیمینگ خود را راهی بازار کرده تا آن دسته از کاربرانی که عاشق بازی با گوشی خود هستند را شگفت زده کند.

ایسوس راگ فون 5 اس

در میان انبوهی از اخبار راجع به گجت ها و گوشی های هوشمند، ایسوس که ما آن را با لپ تاپ هایش می شناسیم از دو گوشی خود با نام های راگ فون 5 اس و راگ فون 5 اس پرو رونمایی کرده است. هنگامی که در اوایل 2021 ایسوس از سری جدید گوشی های خود تحت عنوان راگ فون 5 پرده برداشت، بسیاری از کاربران به علت مشخصات جذاب این دستگاه از آنها استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 22 منتشر شد | پرچمدار بعدی سامسونگ چگونه است؟

اگر طرفدار گیم باشید باید حتما بدانید که به مدت طولانی نمی توانید از بهترین قطعات سخت افزاری موجود در بازار استفاده کنید زیرا هر روز دنیای قطعات سخت افزاری با آپدیت های جدید رو به رو است و پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه می کند. تراشه های موبایل هم در همین راستا روز به روز با بروزرسانی های قدرتمندی مواجه می شوند. برای مثال تراشه اسنپدراگون 888، جدیدترین تراشه موجود بازار است اما در همین حال شرکت کوالکام درحال ساخت تراشه 898 و نیز سامسونگ درحال ساخت تراشه اگزینوس 2200 است.

ایسوس نیز درحال حاضر تلاش نموده تا از قدرتمندترین تراشه اندرویدی موجود در گوشی های پرچمدار خود استفاده کند. همان طور که گفتیم نام این گوشی ایسوس راگ فون 5 اس است و از اسنپدراگون 888 پلاس استفاده می نماید. در سری قبلی این گوشی تراشه اسنپدراگون 888 به کار رفته و در سری جدید از نسخه پلاس آن کمک گرفته شده است و این از اصلی ترین تفاوت های این دو نسل است. عملکرد هوش مصنوعی تراشه نیز اکنون به 32TOPS رسیده است.

راگ فون 5، پرو و آلتیمیت با نمایشگر 144 هرتز و اسنپدراگون 888 رونمایی شد |  دیجی‌کالا مگ

دو عضو خانواده راگ فون 5S نسخه استاندارد و پرو آن است که این بار خبری از نسخه ULTIMATE نیست. حافظه رم این گوشی 18 گیگابایت و حافظه داخلی اش 512 از نوع UFS3.1 است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G در سال 2021 | پر سرعت بودن را تجربه کنید

این نسخه جدید از ایسوس از نشانگرهای LED رنگی برای نمایش لوگوی RGB استفاده می کند. نسخه های 8، 12 و 16 گیگابایت رم و 128 یا 256 حافظه داخلی در نسخه های مختلف آن موجود می باشد. باید بگوییم هیچ کدام از گوشی های این سری دارای درگاه کارت حافظه جانبی نیستند. در قاب پشتی نسخه استاندارد این گوشی نشانگر LED به کار نرفته است.

یکی از نکات جال توجه، لوگوی پشت قاب است که با عبارت «جمهوری گیمرها» و نورپردازی RGB تزئین شده است. نسخه پرو راگ فون 5 اس دو کلد مخصوص بازی روی فریم دارد و این نکته تجربه جذاب تری را به ارمغان می آورد.

در سری راگ فون 5 نرخ حساسیت لمسی که با تاخیر همراه بود به 24.3 میلی ثانیه رسید و حالا در سری جدید راگ فون 5 اس این نرخ به 360 هرتز رسیده است.

نمایشگر هر دو عضو این خانواده یکسان است. این نمایشگر قطر 6.78 اینچی است که از پنل SUPER AMOLED بهره می برد. نرخ تازه سازی 144 هرتزی و وضوح فول اچ دی پلاس و پوشش 151 درصدی طیف رنگی RGB و 111 درصدی DCI-P3 را داراست.

طراحی کلی گوشی های سری راگ فون 5 یکسان بوده و هر دو دستگاه مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژر 66 واتی هستند. درگاه Type-C 3.2 برای انتقال داده ها و شارژ تعبیه شده و در بخش دوربین شاهد تعبیه سه گانه 64 مگاپیکسلی هستیم.

ایسوس برخی لوازم جانبی مانند دسته بازی جداگانه و فن های خنک کننده را همراه با خرید گوشی ارائه می کند و نیازی به خرید دوباره شان نیست. چین و تایوان دو منطقه ای هستند که راگ فون 5 اس با قیمتی حدود 1077 دلار در آن عرضه می شود. همچنین باید گفت که قیمت پرو این گوشی با 1365 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که ما را تا انتهای کار دنبال کردید، خوشحال میشویم نظرات خود را در مورد ایسوس راگ فون 5 اس رسماً رونمایی شد با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *