خودرو پورشه 911 توربو 2021 | قیمت و مشخصات

امروز قصد داریم تا خودرو پورشه 911 توربو 2021 را برای شما علاقه مندان به خودرو بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه با زنگ تفریح باشید.

نسخه‌های کوپه و کابریوله پورشه ۹۱۱ توربو مجهز به پیشرانه با قدرت ۵۷۲ اسب‌بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن، در کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسند.

مدل ۲۰۲۱ کوپه و کابریوله خودرو پورشه ۹۱۱ توربو برای پر کردن خلاء در ترکیب نسل ۹۹۲ بین مدل‌های Carrera S و Turbo S رونمایی شدند. قیمت برای نسخه کوپه سقف‌دار از ۱۷۰،۸۰۰ دلار و برای نسخه کابریوله از ۱۸۳،۶۰۰ دلار (به‌علاوه هزینه ۱،۳۵۰ دلاری برای حمل در مقصد) آغاز می‌شود.

نمای جانبی خودرو پورشه 911 توربو 2021 / 2021 Porsche 911 Turbo در پارکینگ با رنگ آبی تیره

پورشه 911 توربو مدل ۲۰۲۱ از پیشرانه ۳/۸ لیتری ۶ سیلندر تخت مجهز به توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد که ۵۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مدل کوپه می‌تواند در مدت زمان ۲/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برسد، درحالی‌که این زمان برای مدل کانورتیبل ۲/۸ ثانیه است. هر دو مدل دارای بیشینه سرعت ۳۱۹ کیلومتربرساعت هستند.

بیشتر بخوانید: سریع ترین خودرو های 2021 | با سریع ترین ها آشنا شوید

برای مقایسه بد نیست بدانید، آخرین مدل پورشه ۹۱۱ توربو S دارای پیشرانه‌ای با قدرت ۶۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر است. مدل سقف‌دار در ۲/۶ ثانیه و مدل کابریوله در ۲/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد. بیشینه سرعت آن‌ها نیز ۳۳۰ کیلومتربرساعت است. این خودرو با قیمت ۲۰۳،۵۰۰ دلار برای مدل کوپه و ۲۱۶،۳۰۰ دلار برای مدل روباز به فروش می‌رسد.

به غیر از پیشرانه‌ی کم‌قدرت، پورشه ۹۱۱ توربو دارای سیستم انتقال قدرت تا حد زیادی یکسان با توربو S است. این خودرو از جعبه‌دنده ۸ سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که به سیستم تمام چرخ محرک متصل می‌شود. سیستم فرمان محور عقب به بهبود فرمان‌گیری (هندلینگ) این خودرو کمک می‌کند.

یکی از تفاوت‌های بین دو مدل در این است که ۹۱۱ توربو با دیسک ترمز چدنی عرضه می‌شود. این دیسک‌ها در اندازه‌ی ۴۰۸ میلی‌متری برای چرخ‌های جلو و ۳۸۰ میلی‌متری برای چرخ‌های عقب عرضه شده‌اند. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی پورشه که در مدل توربو S جزو امکانات استاندارد به شمار می‌روند، در این مدل به‌عنوان آپشن عرضه می‌شوند. در داخل کابین، پورشه ۹۱۱ توربو به‌صورت استاندارد با صفحه‌نمایش ۱۰/۹ اینچی برای سیستم سرگرمی و صندلی‌های اسپرت برقی ۱۴ جهته عرضه می‌شود.

برای کسانی که می‌خواهند از امکانات مدل S در پورشه ۹۱۱ توربو بهره بگیرند، این شرکت آپشن‌هایی را دراختیار قرار می‌دهد تا چنین امکانی فراهم شود. پکیج سبک‌وزن این خودرو امکان کاهش وزن ۳۰ کیلوگرمی را ازطریق تغییراتی مانند حذف صندلی‌های عقب و عایق صوتی، فراهم می‌کند. پکیج اسپرت نیز قطعات بدنه SportDesign، تزئیناتی متفاوت را به‌همراه چراغ‌های عقب جدید ارائه می‌دهد.

داخل کابین پورشه 911 توربو 2021 با غربیلک فرمان و تودوزی چرمی

کنترل پویای شاسی پورشه، سیستم تعلیق پایین‌رفته و اگزوز اسپرت نیز موجود است. مشتریان می‌توانند برای به‌روزرسانی دستیارهای ایمنی با InnoDrive، برخی امکانات از جمله کنترل کروز تطبیقی​​، دستیار حفظ خط حرکت، نمای اطراف و دستیار دید در شب را به این خودرو اضافه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

 

ممنون که تا آخر این مطلب همراه با ما بودید، نظرات خود را در مورد خودرو پورشه 911 توربو 2021 با زنگ تفریح درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *