گوشی گیمینگ بلک شارک 5 به زودی رونمایی می شود

بلک شارک از زیرمجموعه های موفق و پرچمدار شیائومی در حوزه گیمینگ است و حالا گوشی گیمینگ بلک شارک 5 در آستانه رونمایی است. با ما باشید.

بلک شارک یکی از زیرمجموعه های شرکت شیائومی است که به تولید گوشی های گیمینگ می پردازد. طراحی و اکسسوری های اختصاصی بلک شارک این سری از گوشی ها را از دیگر محصولات شیائومی متمایز می کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا راجع به بلک شارک 5 بیشتر بدانیم.

گوشی گیمینگ بلک شارک 5 به زودی رونمایی می شود

اخبار فعلی پیرامون بلک شارک 5 در حد حدس و گمان هایی است که به نقل از سایت های معتبری چون دیجیتال چت استیشن موجود می باشد. بلک شارک اوایل امسال از سری بلک شارک 4 خود رونمایی کرد. با مقایسه مختصری از بلک شارک 3 که در 3 مارس 2020 رونمایی شد و بلک شارک 4 که در 23 مارس 2021 معرفی گردید، می توان حدس زد که در کدام بخش ها بلک شارک پیشرفت خواهد داشت.

گوشی گیمینگ بلک شارک 5

تریگرهای بلک شارک 3 از نوع فیزیکی با مکانیزم بالاجهنده بودند که در بلک شارک 4 به تریگر پاپ آپ مجهز شدند. نمایشگر Super AMOLED بلک شارک 4 پیشرفت خوبی نسبت به نسخه قبلی اش داشت. تراشه بلک شارک 3 اسنپدراگون 865 و بلک شارک 4 اسنپدراگون 870 5G است.

با توجه به قابلیت های مذکور در نسخه های پیشین بلک شارک، می توان انتظار داشت آپدیت های قدرتمندتری در زمینه تریگرها، پردازنده مرکزی و اسنپدراگون بلک شارک 5 داشته باشیم.

به گفته دیجیتال چت استیشن گوشی بعدی بلک شارک، به زودی با مدل نامبر KTUS-A0 ارائه می شود. این دستگاه جانشین مستقیم بلک شارک 4 خواهد بود. براساس گفته های این افشاگر مطرح می دانیم که بلک شارک 5 با Snapdragon 888 plus رونمایی می شود. همچنین باید منتظر شارژر 100 واتی بود.

متاسفانه هنوز جزئیات دقیق تری از این گوشی پرچمدار در دسترس نیست اما با توجه به همین دو ویژگی فاش شده بلک شارک 5 نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت خوبی داشته است. گرچه باید منتظر پیشرفت در دیگر بخش های آن باشیم.

 

 

 

ممنون که تا انتهای این مطلب را مشاهده کردید، نظرات خود را راجب بلک شارک 5 با زنگ تفریح در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *