تاریخ انتشار بازی GTA 6 مشخص شد

برخی اخبار و گمانه زنی‌ها حاکی از این است که تاریخ انتشار بازی GTA 6 در سال 2025 خواهد بود. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

بازی GTA 6 را می‌توان یکی از موردانتظار ترین بازی‌ها دانست که بسیاری از گیمرها و طرفداران بازی‌های جی تی آی منتظر اخبار مرتبط با این بازی هستند. البته حدس و گمان‌هایی در رابطه با GTA 6 در 3 سال پیش بین مردم شنیده می‌شد. این حدس‌ها حاکی از این بود که بازی Grand Theft Auto 6 توسط Rockstar در دست توسعه است. اما در نهایت این گزارشات به طور کامل تکذیب شدند. حال به نظر می‌رسد اخبار جدیدی درباره این بازی منتشر شده است.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 مشخص شد

اخیرا شخصی به نام تام هندرسون افشاگری‌هایی انجام داده و به نظر می‌رسد گفته‌های وی با آن چه که جیسون شرایر از منابع خود، درباره تاریخ انتشار GTA 6 گفته است، مطابقت دارد. البته همچنان مشخص نیست که این تاریخ احتمالی درست باشد یا خیر، بنابراین برای اطمینان می‌بایست منتظر اخبار رسمی از طرف سازندگان این بازی باشیم.

جدیدترین اخبار و شایعات این بازی، مرتبط با افشاگری‌های تام هندرسون است که پیش از این اطلاعات زیادی را درباره بازی کالاف دیوتی منتشر کرده است. وی گفته طبق اطلاعاتی که از منابع خود شنیده، این بازی در سال 2025 عرضه خواهد شد.

هرچند صحت این شایعات تاکنون تایید نشده، اما یکی از خبرنگاران و فعالان معروف دنیای سرگرمی به نام جیسون شرایر، اطلاعات منتشر شده از طرف تام هندرسون را تایید کرده است. وی گفته است که با اطلاعات منتشر شده تام هندرسون درباره GTA VI موافق است. او اخیرا با ارسال پاسخ به یکی از توئیت‌هایی که از وی در این مورد سوال کرده است، پاسخ یکی از طرفداران را داده است.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 مشخص شد

وی در این توییت گفته که نمی‌داند چرا برخی فکر می‌کنند که این بازی قرار است در سال ۱۴۰۲ عرضه شود. از سویی دیگر، او می‌گوید هر آنچه که تام هندرسون در مورد بازی گفته است، با شنیده‌های وی از منابع خودش مطابقت دارد.

از طرفی، شرکت راک استار  اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نکرده و حتی در حال ساخت بودن بازی را نیز تایید نمی‌کند. تنها اطلاعات نسبتاً موثق در این باره که با راک استار نیز مرتبط بود، مربوط به بازی Project AMERICAS است.

تاریخ انتشار بازی GTA 6 مشخص شد

برخی افراد از این بازی به عنوان جایگزین نام فعلی GTA VI یاد کرده‌اند. این که جیسون شرایر صحت افشاگری‌های تام هندرسون را تایید می‌کند، یک مسئله بسیار مهم و قابل توجه است. با این حال، همچنان درست یا غلط بودن اطلاعات آن‌ها به صورت دقیق قابل تایید نیست. طرفداران بازی‌های جی تی ای نیز باید فعلا تا زمان انتشار اخبار جدیدی از آن، صبر کنند.

با تمام این‌ها، هیچکس نمی‌تواند منکر این شود که GTA 6 یکی از موردانتظارترین ویدئوگیم های تاریخ است. هرچند بازی‌های دیگری همچون بهترین بازی های PS4 در سال 2021 نیز بین گیمرها محبوب هستند، اما به نظر هیچ بازی نمی‌تواند جای بازی های پرطرفدار و پرفروش GTA شرکت راک استار را برای افراد پر کند.

 

 

نظر شما در رابطه با GTA6 چیست؟‌ نظرات خود را با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *