آموزش ساخت اکانت در امانگ آس (among us) | نحوه رفع خطا در ورود به حساب بازی

در این نوشتار از سایت تکراتو به آموزش ساخت اکانت در امانگ آس خواهیم پرداخت. با مطالعه مقاله تهیه شده، نحوه ساخت حساب کاربری در among us را فرا خواهید گرفت.

میان ما و یا Among Us، یک بازی ویدئویی چندکاربره آنلاین است. این بازی توسط استودیوی Innersloth ساخته شده است. از سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در خدمت بازیکنان قرار گرفت. چهار مکان به نام‌های THE SKELD ،POLUS ،MIRAHQ ،AIRSHIP در این بازی موجود است.

airship یا نقشه هوایی، در به روز رسانی ۲۰۲۱ در خدمت کاربران قرار گرفت. هر کدام از بازیکنان دارای نقش هستند. دو نقش در بازی وجود دارد؛ یکی خدمه، و دیگر قاتل. هدف خدمه‌ها پیدا کردن قاتلین و نابود کردن آن‌ها است. هدف قاتل نیز کشتن خدمه و صدمه زدن به جاهای مختلف نقشه بدون اینکه شناسایی شوند است.

among us از آغاز فعالیت خود در سال ۲۰۱۸ راه زیادی را طی کرده است و از آن زمان تاکنون به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چندکاربر در سال‌های اخیر تبدیل شده است. بازی برای انجام درخواست‌های کاربران به تازگی به روز شده است. در آخرین به روز رسانی آن، The Airship (نقشه هوایی) به بازی اضافه شد.

در این نوشتار در کنار آموزش ساخت اکانت در امانگ آس در رابطه با این نقشه هوایی و نحوه استفاده از آن نیز صحبت نموده‌ایم. این به روز رسانی، یکی از بزرگ‌ترین به روز رسانی‌های تاریخ بازی امانگ آس است. علاوه بر نقشه هوایی، ساخت حساب کاربری نیز یک امکان جدید در این بازی است، که آموزش ساخت اکانت در امانگ آس را برای شما شرح داده‌ایم. ایجاد اکانت ویژگی‌های جدیدی را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

برای ورود به این بازی، ابتدا باید نحوه ساخت اکانت امانگ آس را بدانید تا بعد از ساخت اکانت در among us وارد آن شوید. به روز رسانی این بازی، مشکلاتی را در ورود به حساب کاربری ایجاد کرده است. اما نیاز به نگرانی نیست، در این مقاله نحوه رفع آن ارورها برای شما شرح داده شده است. در ادامه مطلب آموزش ساخت اکانت در امانگ آس همراه ما باشید.

آموزش ساخت اکانت در امانگ آس (among us)

نحوه رفع خطا در ورود به حساب بازی

ساخت اکانت در among us برخی از ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی‌ها کیفیت زندگی (در بازی) را افزایش می‌دهند. ساخت اکانت در among us دشوار نیست و تنها به چند مرحله نیاز دارد که آموزش ساخت اکانت در امانگ آس برای شما تهیه شده است.

در حال حاضر، حساب‌ها به هر پلتفرمی که حساب را در آن ایجاد می‌کنید، گره خورده است. آن‌ها نمی‌توانند متاسفانه به حساب‌های سایر سیستم عامل‌ها متصل شوند. داشتن حساب به شما این امکان را می‌دهد که نام نمایشی خود را شخصی‌سازی کنید.

اگر حساب کاربری نداشته باشید، نام نمایشی شما تصادفی انتخاب می‌شود. اما نام‌های کاربری که انتخاب می‌کنید، منحصر به فرد نخواهند بود. برای تغییر نام کاربری باید به قسمت Change Name در پنجره اطلاعات کاربری بروید. تمامی مراحل در ذیل برای شما شرح داده شده است.

در منوی اصلی among us، نماد حساب (Account icon) را در سمت چپ صفحه خواهید دید.

آیکون حساب کاربری در سمت چپ
آیکون حساب کاربری در سمت چپ

بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات حساب نمایان شود

پنجره اطلاعات کاربری

در پنجره کاربری، سمت چپ پایین، دکمه Sign In (ورود) را فشار دهید. اینجا از شما خواسته می‌شود که با استفاده از ایمیل مرتبط با حساب Google Play خود، یک حساب ایجاد کنید. در جواب این خواسته، اگر موافق با ساخت حساب باشید، حساب کاربری با ایمیل گوگل پلی شما ساخته خواهد شد.

پذیرش ساخت حساب کاربری

برای پذیرش کافی است که دکمه Ok را از پنجره بالا فشار دهید. شما موفق به ساخت حساب شدید. اکنون می‌توانید نام خود را به دلخواه تغییر دهید.

موفقیت در ساخت حساب کاربری

تبریک! اکنون که با مطالعه مراحل آموزش ساخت اکانت در امانگ آس توانستید یک حساب کاربری ایجاد کنید، می‌توانید نام خود را ویرایش و طبق معمول بازی کنید. این سیستم حساب کاری مهم و تاثیرگذار است، به ویژه به این خاطر که شرکت توسعه دهنده Innersloth به به روز رسانی بازی ادامه خواهد داد.

امانگ آس در سال ۲۰۲۰ به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندروید بدل شد و در این راستا جوایز بسیاری کسب کرد. در این بازی قابلیت ایجاد حساب کاربری، ذخیره داده‌ها را بسیار ساده‌تر نموده است. با این ویژگی مزایای متعددی به بازیکنان داده می‌شود، مانند گزارش بازیکنان متخلف و ذخیره داده‌ها. یکی از جذاب‌ترین مزایای بازیکنان امانگ آس، گزینه جدید تغییر نام صفحه نمایش است. اگر تا به حال این بازی را امتحان نکرده‌اید، منتظر چه هستید؟

امکان استفاده از حساب کاربری در بسترهای مختلف

بازی محبوب امانگ آس

همانطور که در قسمت آموزش ساخت اکانت در امانگ آس بیان شد، متأسفانه در حال حاضر راهی برای انتقال داده‌ها از یک حساب روی یک بستر به همان حساب در بستر دیگر، در بازی امانگ آس وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر شخصی در Android حساب ایجاد کند، نمی‌تواند داده‌های همان حساب را به Nintendo Switch خود منتقل کند.

امیدواریم که این مورد، در نهایت به ویژگی‌های این بازی اضافه شود. فعلا فقط حساب روی بستر مورد استفاده، قابل اجرا است. اگر بازیکنان از چندین پلتفرم استفاده کنند، احتمالا باید چندین حساب ایجاد کنند، تا بتوانند وارد لابی بازی شوند.

خلاصه‌ای از بازی among us

خدمه و قاتل‌ها

با مطالعه آموزش ساخت اکانت در امانگ آس حساب کاربری خود را ساختید. حال با کسب اطلاعاتی در رابطه با داستان بازی، می‌توانید تصویر بهتری از آن داشته باشید. among us یک بازی چند‌نفره است؛ از چهار تا ۱۵ بازیکن را پشتیبانی می‌کند. ۱ الی ۳ نفر از این بازیکنان به‌طور تصادفی به عنوان شیاد (قاتل) انتخاب می‌شوند، در حالی که بقیه خدمه هستند. (بازی مافیا و تقسیم‌بندی پلیس و شهروند را در نظر بگیرید). اگر هنوز در رابطه با آموزش ساخت اکانت در امانگ آس برای شما سوالی دارید، در قسمت نظرات مطرح نمایید.

بازی می‌تواند روی یکی از چهار نقشه انجام شود: سفینه فضایی (The Skeld)، ساختمان مرکزی (Mira HQ)، پایگاه سیاره (Polus) و نقشه هوایی (The Airship Map) که به تازگی افزوده شده است. هر خدمه وظایفی دارد؛ تعمیر و نگهداری سیستم‌های حیاتی، سیم کشی برق و موتورهای سوخت رسان در گوشه‌هایی از نقشه‌ها و اموری همچون آن‌ها از وظایف خدمه است.

به شیادان نیز لیست جعلی وظایف داده می‌شود تا با خدمه‌ها ترکیب شوند؛ به این ترتیب آن‌ها توانایی خرابکاری در سیستم‌های نقشه، عبور از دریچه‌ها، شناسایی هرگونه شیاد دیگر و کشتن خدمه‌ها را خواهند داشت. اگر یک بازیکن بمیرد، تبدیل به یک شبح می‌شود.

ارواح می‌توانند از دیوارها عبور کنند، اما فقط ارتباط محدودی با دنیا برقرار می‌کنند. فقط ارواح می‌توانند همدیگر را ببینند. خدمه و شیاد امکان دیدن آن‌ها را ندارند. همه بازیکنان دید محدودی از بازی دارند،‌ اما ارواح دید وسیع‌تری دارند.

گزینه‌های بسیاری در لابی هر بازی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند رنگ لباس فضایی، پوست، کلاه و حیوانات خانگی خود را به هر طریق که می‌خواهند تغییر دهند، تا محیط کاملا شخصی سازی شود.

درخواست تشکیل جلسه گروهی

اگر بازیکنی یک جسد مرده پیدا کند، می‌تواند آن را گزارش دهد. به این صورت یک جلسه گروهی تشکیل می‌شود و همه پلیرهای دیگر متوقف می‌شوند. آن‌ها با توجه به شواهد مربوط به قتل، در مورد کسانی که فکر می‌کنند شیاد است بحث می‌کنند (درست مثل بازی مافیا، که هنگام روز برای کشف مافیا، با بیان فکت‌های مختلف، اتهام را بر روی یک بازیکن می‌اندازند). پس از اتمام آموزش ساخت اکانت در امانگ آس و توصیف خلاصه بازی، در ادامه مقاله در رابطه با نقشه هوایی جدید بازی و ارورهای آپدیت جدید صحبت به میان آمده است.

نحوه اجرای نقشه هوایی در بازی

نمایی از نقشه جدید بازی امانگ آس

بالاخره صبرها به پایان رسید. با به روز رسانی بازی، نقشه هوایی را دریافت کنید. از قسمت نقشه‌ها می‌توانید نقشه هوایی را انتخاب نمایید و از استفاده آن لذت ببرید. نقشه هوایی بزرگ‌ترین نقشه در بازی امانگ آس و همچنین بزرگ‌ترین به روز رسانی در تاریخ بازی among us است. مراحل زیر را برای پخش نقشه جدید هوایی در بازی دنبال کنید:

  1.  آپدیت بازی
  2. باز کردن امانگ آس
  3. انتخاب Airship Map

اگر بازی خود را به روز نکرده‌ید، به playstore بروید تا بازی among us را در تلفن همراه خود به روز کنید، یا برای رایانه در رایانه خود به روز نمایید. اکنون پس از به روزرسانی بازی، بازی امانگ آس را باز کنید و وارد حساب خود شوید. نحوه ساخت اکانت امانگ آس در قسمت‌های قبل برای شما شرح داده شد.

در حال حاضر، فقط کاربران steam قادر به ساخت اکانت در among us هستند. در تیتر بعدی از نوشتار آموزش ساخت اکانت در امانگ آس خطاهای ورود به حساب کاربری بررسی شده است. بعد از ورود به بازی،‌ به قسمت انتخاب نقشه بروید و با انتخاب نقشه هوایی،‌ به راحتی وارد لابی آن شوید. حالا به راحتی با دوستان خود،‌ از این Airship Map لذت ببرید.

خطا در ورود به حساب امانگ آس

ترافیک سنگین سرور

اگرچه among us به روز رسانی جدید را منتشر کرده است، اما همچنان برخی از حساب‌ها در ورود به اکانتشان دچار میشکل می‌شوند. این مشکل در به روز رسانی جدید به وجود آمده است. در این بند برای شما نحوه رفع این مشکل در آپدیت امانگ آس را خواهیم گفت.

دربه روز رسانی امانگ آس، اکثر کاربران و بازیکنان هنگام امضای قرارداد دچار مشکل شدند. در حقیقت، دلیل اصلی این اتفاق ترافیک سنگین سرور این بازی است. علاوه بر این، این بازی تعداد زیادی از کاربرانی را که سعی می‌کنند در یک زمان، از موقعیت‌ مکانی مختلف در امانگ آس باشند و از آن لذت ببرند، دریافت کرده‌ است. اگر در حال حاضر سعی می‌کنید وارد among us شوید، با این به روزرسانی جدید، دچار مشکل خواهید شد.

پس از خطاهای آپدیت airship، در امانگ آس نیز خطاهای بسیاری، هم برای اندروید و هم برای کامپیوتر به وجود آمد. برای مثال: خطای GoogleAuthNoToken هنگامی رخ می‌دهد که سعی کنید در Android یا موبایل، وارد سیستم خود شوید. خطا شبیه خط زیر ظاهر می‌شود:

“مشکلی در ایجاد حساب شما رخ داد. لطفا دوباره امتحان کنید”

اگر شما نیز این پیغام خطا را تا به حال دریافت کرده‌اید، تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. حل این مشکل بسیار سخت است. قبل از سعی برای حل این مشکل، باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید. پس از به دست آوردن اطلاعات، مطمئنا می‌توانید این مسئله را به راحتی حل کنید. بازیکنانی که از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Android استفاده می‌کنند، هنوز با این مشکل رو به رو هستند. حساب‌ها در حال حاضر کار نمی‌کنند و مشکلی که در این مورد وجود دارد، هنوز در جریان است.

Among Us این باگ را پذیرفته و اعلام کرده است که به زودی آن را رفع خواهند کرد. بنابراین کاربران فقط می‌توانند منتظر بمانند، هیچ راهی برای استفاده از چت رایگان نیز وجود ندارد. اما در این مورد، در مقاله آموزش ساخت اکانت در امانگ آس علاوه بر نحوه ساخت اکانت امانگ آس راه حلی برای این مشکل ارائه خواهیم نمود. این روش ممکن است برای دسترسی به بازی مفید باشد. برای این کار، باید از حساب مهمان استفاده کنید، که ممکن است در دریافت خدمات به شما کمک کند.

اگرچه حساب مهمان گزینه‌ای است که با آن می‌توانید وارد بازی شوید، اما بسیاری از ویژگی‌های اضافی دیگر مانند چت رایگان را از دست خواهید داد. محبوب‌ترین و موثرترین ویژگی بازی، قابلیت چت سریع، هنگام ورود از طریق حساب مهمان برای شما قفل خواهد شد.

نحوه برطرف کردن خطای GoogleAuthNoToken

ارور در ورود به حساب کاربری

در ابتدا، باید چندین‌بار برای ورود به سیستم تلاش کنید. در مرحله دوم به حساب مهمان هدایت می‌شوید. می‌توانید حساب مهمان ایجاد کنید و وارد لابی بازی شوید. در این صورت خطای نامبرده رفع می‌شود.

اما این بار ممکن است با یک خطای جدید مواجه شوید. این احتمال خواهد بود که سرور بازی امانگ آس، حساب شما را احراز هویت نکند. و ارور “Guest account is okay” به معنای “حساب مهمان خوب است!” را نشان دهد. این ارور هم در کامپیوتر و هم در تلفن همراه پیش می‌آید.

هنگام پیوستن به لابی بازی با این مشکل رو به رو خواهید شد. این مشکل به دلیل ترافیک زیاد سرور است. سیستم خود را چندبار ری‌استارت (راه اندازی مجدد) کنید. علاوه بر این، قاره و کشور را تغییر دهید، این روش نیز بهترین ایده برای دسترسی به به روزرسانی جدید بازی شما خواهد بود. از این طریق ارور حساب مهمان نیز رفع می‌شود.

خطای NullContinuanceToken

among us در PC

این خطا نیز ممکن است در کامپیوتر شما، هنگام ورود به بازی ظاهر شود. عبارت “ناموفق بود! مشکلی در ورود به حساب شما رخ داد. لطفا دوباره امتحان کنید” برای شما پاپ‌آپ خواهد شد. اگر پس از به روز رسانی بازی، در ورود به حساب خود دچار مشکل شده‌اید، باید مراحل مشابه را انجام دهید تا مشکل خود را رفع کنید. مشکلاتی که در سیستم کامپیوتر پیش می‌آید، در مقایسه با موبایل ممکن است متفاوت باشد.

این خطا ممکن است زمانی ظاهر شود که از نسخه‌های غیر رسمی بازی استفاده کنید. اگر شما دارای یک Steam Engine باشید،‌ در سیستم عامل ویندوز دچار مشکل نخواهید شد. ابتدا این مشکل ظاهر شد،‌ اما سپس رفع شد. ضمن اینکه می‌توانید از طریق steam، بازی among us را خریداری کنید و در آپدیت‌هایی که آن ارائه می‌دهد، حساب کاربری بسازید.

خطای MismatchedProductUserlDs

Mismatched Product User lDs

این خطا در صورت استفاده از چندین حساب در یک رایانه، یا steam یکسان نمایان می‌شود. مانند دیگر خطاها پیغام تلاش مجدد برای ورود ظاهر می‌شود. در ایتدا اطمینان حاصل کنید که با چند حساب مختلف وارد یک پلتفرم نمی‌شوید. پلتفرم‌ها شامل Steam ،Google Play ،Epic و امثال آن‌ها هستند. درحال حاضر این بازی فقط ورود یک حساب را پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه این خطا ممکن است زمانی که تلاش می‌کنید تا با یک حساب، در چند دستگاه مختلف وارد شوید نیز رخ دهد.

خطای Infinite loading screen

نمایی از بازی

یکی دیگر از خطاهایی که در ساخت اکانت در among us و ورود به بازی رخ خواهد داد، خطای بارگزاری بی‌نهایت صفحه نمایش بازی است. این مشکل به سادگی با راه اندازی مجدد بازی among us و یا نصب مجدد آن رفع خواهد شد. نیاز به نگرانی در رابطه با این خطا نیست.

شرکت سازنده Among Us به طور رسمی این ارورها را پذیرفته‌اند. آن‌ها در حال تلاش برای رفع آن‌ها هستند و قول برطرف کردن آن‌ها را به کاربران داده‌اند. به همین سبب مدتی تا رفع کامل آن‌ها صبر نمایید و از حساب مهمان و نقشه هوایی بازی لذت کافی ببرید.

 

 

 

خوشحالم که تا انتهای این مطلب را مطالعه کردید، منتظر نظرات شما در زنگ تفریح هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *