بهترین بازی های 2021 | مهمترین ها را بشناسید

امروز در این مطلب 10 از بهترین بازی‌های 2021 را به شما معرفی خواهیم کرد،‌ پس در ادامه با زنگ تفریح همراه باشید.

 

بیایید از بهترین بازی‌های سال 2021 حرف بزنیم. سال 2020 تبدیل به نقطه عطفی برای صنعت بازی‌سازی به لطف انتشار کنسول‌های نسل جدید و کارت‌های گرافیک جدید برای پی سی شد. حال اما در سال 2021 شاهد عناوین هیجان‌انگیزی در این صنعت هستیم. از بازی‌های مورد انتظاری مثل (God of War) و (Resident Evil Village) تا تجربه‌های جدیدی مثل (Chorus) و (Deathloop) که منتظرشان هستیم.‌
برای شروع ما لیستی از بهترین بازی‌های سال 2021 که شامل عناوین AAA و مستقل هیجان‌انگیز است تشکیل دادیم. در نظر داشته باشید که ما بازی‌های را انتخاب کردیم که مشخصا در سال 2021 منتشر می‌شوند و به همین دلیل بازی‌هایی مثل دنباله The  Legend of Zelda: Breath of the Wild و Final Fantasy XVI را لحاظ نکردیم. البته این لیست به مرور زمان بروزسانی خواهد شد.

The Ascent

Neon Games | XSX, XBO, PC

The Ascent

این بازی قرار بود به همراه انتشار کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شود اما تاریخ انتشارش به سال 2021 موکول شد. این بازی که در سبک سایبرپانکی و جهان باز ساخته شده است یک شوتر تمام عیار به همراه سیستم سنگرگیری است. شما می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. درست است استودیو Neon Games فقط شامل یک تیم بسیار کوچک است، شرکت Epic Games تصمیم گرفته که بخشی اعظمی از هزینه‌های ساخت را تقبل کند.

Axiom Verge 2

Thomas Happ Games | Switch

Axiom Verge 2

Axiom Verge 2 به نظر می‌رسد کاملا شبیه به نسخه اول بوده است اما با گرافیک بهتر و الگوهای دشمنی بهتر. این بازی در چهار سال گذشته در دست ساخت بوده است و قرار در سال 2021 منتشر شود.

Balan Wonderworld

Balan Company and Arzest | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Switch

Balan Wonderworld

این بازی اقتباسی مدرن از بازی‌های کلاسیک 32 بیتی است. شما از بین دو کارکتر یکی را انتخاب کرده و در دنیاهای واقعی و خیالی گشت و گذار می‌کنید. شما می‌توانید هشتاد لباس مختلف به همراه قابلیت‌های جدید در این ماجراجویی‌ها پیدا و باز کنید.

Back 4 Blood

Turtle Rock Studios | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Back 4 Blood

طرفداران هر چقدر صبر کردند از سمت Valve خبری از Left 4 Dead جدیدی نشد اما سازندگان آن دنباله معنوی آن را ساخته‌اند و در حال توسعه آن هستند. درست مثل Left 4 Dead شما به همراه سه نفر دیگر در ماموریت‌هایی پر از زامبی‌های متفاوت و جدید باید جان سالم به در ببرید. نسخه آلفا بازی Back 4 Blood مدتی پیش منتشر شد و بازخوردهای بسیار مثبتی گرفت. آن‌ها آپدیت‌های گرافیکی و جدیدی در آن به کار برده‌اند که بسیار برای طرفداران جذاب بوده‌ است. این بازی را می‌توان از جذاب‌ترین‌های بهترین بازی‌های سال 2021 نامید.

Bravely Default II

Claytechworks | Switch

Bravely Default II

اولین نسخه‌های این بازی برای کنسول 3DS منتشر شده‌اند و به طور کل سبک و حال و هوای دیگری دارند. بازی Bravely Default II سیستم نبرد خاصی را برای کنسول‌های سوییچ ارائه می‌دهد و داستان آن کاملا جدید و خاص است و نیازی نیست که شما با بازی‌های قبلی آشنایی داشته باشید.

Chivalry 2

Torn Banner Studios | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Chivalry 2

نسخه اول این بازی که در سال 2012 منتشر شد توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما عدم پشتیبانی سازندگانش از آن باعث شد که کاربرانش را از دست بدهد. حالا اما استودیو سازنده قصد دارد با توسعه نسخه دوم و نسل بعدی آن یعنی Chivalry 2 اتفاق بزرگ بعدی را در بازی‌های مولتی‌پلیر رقم بزند. در حال حاضر این بازی در وضعیت آلفا قرار دارد.

Chorus

Fishlabs | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Stadia

در سال‌های اخیر سبک سوم شخص شوتر فضایی بسیار نادیده گرفته شده اما با Chorus شاهد احیا آن خواهیم بود. در این بازی داستانی شما در نقش نارا و سفینه‌اش قرار می‌گیرید و ماموریت شما تعقیب فرقه‌ای است که شما را در یک آزمایشگاه به وجود آورده است. متاسفانه از زمان معرفی آن اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشده است.

CrossfireX

Smilegate Entertainment and Remedy Entertainment | XSX, XBO

Crossfire X

بازی CrossFire یک شوتر اول شخص بسیار محبوب در کشور چین و کره جنوبی است و حتی در غرب نیز طرفدارانی دارد. مایکروسافت می‌خواهد آپدیتی بزرگ را روانه آن کند تا بلکه بتواند محبوبیت آن را جهانی کند. این بازی قرار است به صورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر شود و بخش داستانی آن را استودیو کاربلد رمدی در دست گرفته است. این بازی قرار بود همراه با انتشار کنسول‌های جدید مایکروسافت منتشر شود اما به دلیل انتشار ویروس کرونا تاریخ انتشار این بازی به سال 2021 موکول شد. باید دید این شوتر اول شخص می‌تواند بعد از انتشار هم از بهترین بازی‌های سال 2021 باشد یا خیر.

Deathloop

Arkane Studios | PS5, PC

بازی Deathloop

آیا تا به حال از خود پرسیده بودید که نتیجه ادغام فیلم Groundhog Day با Hitman چه می‌شود؟ به نظر می‌رسد هیچکس این سوال را تا قبل معرفی Deathloop نپرسیده بود. شما در نقش کالت هستید که یک قاتل حرفه‌ای است که در یک لوپ زمانی به دام افتاده و هر بار که کشته می‌شود همه چیز برای او تکرار می‌شود. این بازی شامل بخش مولتی‌پلیر نیز می‌شود و کارکتر دیگری در بازی وجود دارد که سعی دارد کالت را به قتل برساند.

Evil Dead: The Game

Boss Team Games and Saber Interactive | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Switch

Evil Dead: The Game

مجموعه فیلم‌های Evil Dead همیشه بخشی بزرگ و موفق از سینمای ترسناک هالیوود بوده است اما در زمینه بازی‌های ویدئویی هیچوقت موفقیتی کسب نکرده است. حالا اما به نظر می‌رسد با بازی جدید این مجموعه همه چیز در حال تغییر است. گیم‌پلی این بازی شباهت زیادی به بازی World War Z دارد که فرمول موفقی است.

Far Cry 6

Ubisoft | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Stadia, Luna

Far Cry 6 narrative director explains Anton Castillo's story

همه‌ ما سری Far Cry را با نبرد‌هایی در جزایر گمشده و از بین بردن پایگاه‌های دشمن که رهبری بسیار شرور دارد می‌شناسیم. بعد از Far Cry 5 که ما را به آمریکا برد این بار این مجموعه ما را به کشوری خیالی شبیه به کوبا می‌برد و جیانکارلو اسپوزیتو که او را سریال‌های Breaking Bad و The Mandalorian می‌شناسیم نقش منفی این بازی را در دست دارد. او متخصص بازی در نقش‌های بد است.

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

Steel Wool Studios | PS5, PS4, PC 

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

مجموعه بازی‌های Five Nights at Freddy چندین سال است که گیمرها را حسابی می‌ترساند و حالا سازندگانش قصد دارند آن را با گرافیک نسل بعد عرضه کنند. چیز زیادی از این بازی و گیم‌پلی آن نمی‌دانیم اما تیزر آن بسیار زیبا و خوش ساخت بود و به نظر می‌رسد بر روی پلی استیشن 5 قرار است ترس را با کیفیت بهتری تجربه کنیم.

Ghostwire: Tokyo

Tango Gameworks | PS5, PC

Ghostwire Tokyo

سازندگان مجموعه The Evil Within یعنی Tango Gameworks که بسیار کار خود را در زمینه ساخت‌ بازی‌های ترسناک بلدند و آن را ثابت کردند حالا عنوانی کاملا جدید برگشته‌اند. بازی Ghostwire: Tokyo قرار است شما در نقش فردی قرار دهد که با قابلیت‌هایش با روح‌ها مبارزه می‌کند و این تجربه قطعا خوشایند نخواهد بود.

God of War: Ragnarok

SIE Santa Monica Studio | PS5

God of War

امکان ندارد درمورد بهترین بازی‌های 2021 حرف بزنیم که در اون God of War وجود نداشته باشد. سونی هیچ اطلاعاتی درباره God of War بعدی به غیر از اینکه این بازی در سال 2021 منتشر خواهد شد نداده است. همانطور که می‌دانید Ragnarok درباره نبرد بین خدایان نورس است که باعث مرگ بسیاری از آن‌ها می‌شود و خب به نظر می‌رسد کریتوس قرار است باز هم خدایان زیادی را بکشد. در نسخه قبلی نیز ما شاهد تور خدای رعد و برق بودیم. این بازی بدون شک از بزرگترین و بهترین بازی‌های سال 2021 است.

Gotham Knights

WB Games Montreal | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

بازی Gotham Knights

بتمن بالاخره به پی سی و کنسول‌ها در سال 2021 برمی‌گردد اما خب خودش نه بلکه قهرمانانی که او را همراهی می‌کردند چرا که در این بازی بتمن و افسر گوردون مرده‌اند و حالا امنیت گاتهام به دست رابین، رد هود، نایت وینگ و بت گرل افتاده است. شما می‌توانید حالت داستانی بازی را تنها و یا به همراه دوستانتان پیش ببرید و شخصیت خود را ارتقا دهید.

Halo Infinite

343Industries | XSX, XBO, PC

تعویق انتشار بازی Halo Infinite

بعد از نمایش ناامیدکننده گیم‌پلی این بازی سازندگانش تاریخ انتشار بازی را به پائیز 2021 موکول کردند. آن‌ها این بازی را ریبوتی معنوی از مجموعه هیلو می‌دانند. طرفداران این مجموعه ایرادات زیادی به نسخه قبلی آن یعنی Halo 5: Guardians وارد کردند و باید دید سازندگان چگونه از انتقادها و البته تاخیر به وجود آمده برای ارائه یک عنوان بهتر استفاده خواهند کرد.

Hitman III

IO Interactive | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Switch, Stadia

ریبوت مجموعه هیتمن در سال‌های گذشته یکی از آندریتدترین اتفاقات صنعت بازیسازی است. شما در نقش مامور 47 در مراحل بسیار پیچیده و بزرگ قرار می‌گیرید که پر از راه و روش برای کشتن هدفتان است. اگر شما نسخه اول و دوم این بازی را دارید می‌توانید نقشه‌های آن را به نسخه سوم انتقال دهید و از ارتقا آن‌ها لذت ببرید.

Horizon Forbidden West

Guerilla Games | PS5, PS4

بازی Horizon Forbidden West

یکی دیگر از بهترین بازی‌های سال 2021 Horizon است. نسخه قبلی این بازی به لطف فضای آخرالزمانی و جهان باز بودنش توانست مخاطبان زیادی را جلب کند. حالا نسخه بعدی آن را قرار است مخاطبانش را در محیط‌های جدیدی مثل صحراها و ویرانه‌های سان فرانسیسکو ببرد. البته دشمنان مکانیکی جدیدی نیز در انتظار شخصیت اصلی بازی است. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول‌های سونی عرضه خواهد شد و از ویژگی‌های جدید دوال سنس نیز استفاده خواهد کرد.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Traveller’s Tales | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Switch

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

استودیو سازنده قول یک بازی بسیار بزرگ را داده است که شامل تمام نه فیلم جنگ ستارگان می‌شود و هر کدام شامل پنج مرحله می‌شود. شما می‌توانید بازی را با 500 کارکتر قابل بازی پیش ببرید. ما امیدواریم که ماندو و گروگو هم بخشی از این بازی بزرگ باشند.

The Lord of the Rings: Gollum

Daedalic Entertainment | XSX, PS5, PS4, XBO, PC, Switch

انتشار اولین تریلر بازی ارباب حلقه‌ها Gollum

ساختن یک بازی نقش آفرینی در دنیای ارباب حلقه‌ها اصلا عجیب نیست اما این بازی با دیگر بازی‌ها فرق دارد و سازندگان خلاقیت عجیب و البته جدیدی به خرج داده‌اند. از آنجایی که شخصیت گولوم اصلا توانایی نبرد ندارد تمام این بازی بر اساس پنهان‌کاری پیش می‌رود و داستان این بازی بین دو فیلم هابیت‌ها و The Fellowship of the Ring روایت می‌شود.

Mass Effect: Legendary Edition

BioWare | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Mass Effect: Legendary Edition

تقریبا ده سال از پایان سه گانه Mass Effect می‌گذرد و حالا قرار است این سه بازی در قالب یک ریمستر عرضه شوند هرچند که سازندگان چیز زیادی از آن نگفته‌اند و تنها چیزی که می‌دانیم این است که از لحاظ بصری به 4K ارتقا یافته و تمام بسته‌های الحاقی را شامل می‌شود. آن‌ها قول داده‌اند که بازی را به استاندارد‌های مدرن روز نزدیک‌تر کنند.

The Medium

Bloober Team | XSX, PC

بازی ترسناک The Medium

این بازی اول در سال 2012 برای کنسول‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و وی یو معرفی شد اما سال‌ها از‌ آن خبری نشد تا در سال 2020 دوباره بازگشت. گیم‌پلی این بازی در دنیایی متفاوت اما همزمان روایت می‌شود و دارای پازل‌های متعددی است. استودیو سازنده را با بازی‌های مثل Observer و Layers of Fear می‌شناسیم. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

Monster Hunter Rise

Capcom | Switch

Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter: World موفقیت بزرگی در غرب کسب کرد اما به علت نیازمندی‌های سخت افزاری بالا نتوانست به کنسول سوییچ برسد. حالا اما کاربران نینتندو می‌توانند خوشحال باشند چرا که نسخه‌ای مخصوص این کنسول قرار با نام Rise عرضه شود. کپکام به کاربران قول یک بازی کامل به همراه سلاح‌ها و نقشه‌ها متنوع داده است.

Nier Replicant ver.1.22474487139

Square Enix | PS4, XBO, PC

Nier Replicant ver.1.22474487139…

بازی Nier: Automata در نسل گذشته یکی از بهترین‌ بازی‌ها اکشن و نقش آفرینی بود و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. در این نسخه اما قرار ورژنی ارتقا یافته از بازی Replicant ببینیم که به گفته خودشان چیزی بین ریمستر و یک بازسازی کامل است. تصاویری که تا کنون منتشر شده‌اند بسیار چشم‌نواز هستند و سیستم نبرد بازی قرار است ارتقا یابد.

No More Heroes III

Grasshopper Manufacture | Switch

No More Heroes III

یکی دیگر از بازی‌های که تاریخ انتشارش به 2021 موکول شد No More Heroes 3 بود. چیز زیادی جز چند اسکرین شات از این بازی منتشر نشده است اما همه چیز به نظر بهتر و زیباتر از نسخه‌های قبلی است. همه‌ی ما با استودیوهای سازنده این بازی یعنی Suda51 و Grasshopper Manufacture آشنایی داریم. آن‌ها اساتید خلق داستان‌ها و گیم‌پلی‌ها عجیب و غریب هستند.

The Outlast Trials

Red Barrels | PC

این بازی نسخه سوم از مجموعه Outlast است اما داستان آن‌ها را دنبال نمی‌کند و به جای آن داستانی درباره آزمایشی در دوران جنگ سرد است. در نسخه‌های پیشین امکان جنگیدن وجود نداشت و شما همیشه در حال فرار یا پنهان شدن بودید و به نظر می‌رسد در این نسخه نیز اوضاع از همین قرار است و تنها تفاوت آن این است که شما می‌توانید با دوستانتان این بازی ترسناک را تجربه کنید.

Outriders

People Can Fly | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Outriders

این بازی ترکیبی از سبک‌های شوتر و نقش‌آفرینی است و به نوعی بسیار خلاقانه این کار را انجام داده است. بازی شما را با چهار نوع کارکتر متفاوت آشنا می‌کند و شما می‌توانید با انتخاب یکی از آن‌ها به همراه دوستانتان وارد بازی شوید. گیم‌پلی‌های منتشر شده به شدت یادآور بازی Gears of War است و برخی آن را با بازی‌هایی مثل Destiny و The Division مقایسه می‌کنند.

Persona 5 Strikers

Omega Force and P-Studio | PS4, PC, Switch

Persona 5 Strikers

اگر از دنبال‌کنندگان مجموعه Persona باشید می‌دانید که سازندگان و ناشر این بازی همیشه به دنبال تجربه این بازی در سبک‌های دیگر هستند و حالا ما شاهد یک بازی دیگر از این مجموعه این بار با سک هک اند اسلش هستیم که گیم‌پلی آن ما را یاد بازی Dynasty Warriors می‌اندازد.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

Ubisoft | PS4, XBO, PC

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

این بازی در زمان خودش بهترین بازی پلی استیشن 2 محسوب می‌شد برای همین بازسازی این عنوان بسیار مهم است. نمایشی که از این عنوان عرضه شد به مذاق هواداران اصلا خوش نیامده است و باید دید نسخه نهایی به چه شکل خواهد بود. این بازی قرار بود در دی ماه منتشر شود اما تاریخ انتشارش به اواخر اسفند موکول شد.

Psychonauts 2

Double Fine | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

تیم شیفر و جک بلک Psychonauts 2

طرفداران این بازی 15 سال است که منتظر نسخه دوم آن هستند و به نظر می‌رسد در سال 2021 این صبر طولانی بالاخره تمام می‌شود. این بازی را همه به خاطر پازل‌ها و مراحل خلاقانه‌اش می‌شناسند.

Rainbow Six Quarantine

Ubisoft | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Rainbow Six Quarantine

بازی Rainbow Six Siege هنوز هم بعد از سال‌ها از عناوین بسیار محبوب مولتی‌پلیر است و بعد از ایونت Outbreak mode این بازی که بسیار مورد استقبال قرار گرفت یوبی‌سافت تصمیم گرفته که یک بازی بر اساس آن توسعه دهد. در این بازی تیم‌های سه نفره با یکدیگر همکاری می‌کنند تا خطر یک موجود فرازمینی را از نابود کنند.

Ratchet & Clank: Rift Apart

Insomniac games | PS5

در این قسمت از بازی که گیم‌پلی بسیار مشابه با نسخه 2016 دارد استودیو سازنده با بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب پلی استیشن 5 بازی را توسعه داده و شما لطف اس اس دی قوی این کنسول در بازی می‌تواند در کمتر از چند ثانیه بین بعد‌ها و دنیاهای مختلف سفر کنید.

Resident Evil Village

Capcom | XSX, PS5, PC

نقد و بررسی بازی رزیدنت اویل 8 از نگاه سایت‌های معتبر دنیا - ویجیاتو

این بازی دنباله مستقیم عنوان فوق‌العاده Resident Evil 7 است اما به آن Resident Evil 8 نگویید. این بار تمرکز بر روی روستایی دورافتاده در اروپا است. در تریلرهای منتشر شده دیدیم که بار دیگر ایتن بازگشته است و کریس ردفیلد نیز با شمایلی متفاوت در این بازی حضور دارد. گیم‌پلی بازی همچنان اول شخص است و این بازی قرار است اولین Resident Evil نسل بعدی باشد. این بازی از موردانتظارترین‌های بهترین بازی‌های سال 2021 است.

Scorn

Ebb Software | XSX, PC

Scorn

این بازی یک کابوس بسیار وحشتناک است اما به بهترین روش ممکن روایت شده است. این بازی الهامی مستقیم از آثار H.R. Giger گرفته است. در این بازی شما یک موجود بدون پوست هستید که در دنیایی به شدت وحشتناک باید به دنبال جواب‌های خود باشید.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury on Switch

Nintendo | Switch

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury on Switch

زمانی که این بازی در سال 2013 منتشر شد به سادگی تبدیل به بهترین بازی ماریو در طول سالیان گذشته شد. گیم‌پلی سه بعدی آن و طراحی مراحل جدید گیمرها جدید را نیز به سمت این بازی سوق داد و شما می‌توانستید با اکثر کارکتر‌های این بازی مراحل را پیش ببرید. نینتندو هنوز چیزی درباره‌ی Bowser’s Fury نگفته است اما تریلر منتشر شده نشان می‌دهد با ویژگی‌های جدید زیادی مواجه هستیم.

S.T.A.L.K.E.R. 2

GSC Game World | XSX, PC

S.T.A.L.K.E.R. 2

قسمت اول این بازی بسیار موردتوجه گیمرها قرار گرفت. اتمسفر ترسناک و گیم‌پلی آن در فضای رادیواکتیوی چرنوبیل بسیار خیره‌کننده بود. حالا بعد 14 سال قرار است نسخه جدید با گرافیک به روز و مدرن ببینیم. این بازی در سال 2010 معرفی شد و سپس در 2012 کنسل شد و بعد از در سال 2018 دوباره احیا شد و قرار است به صورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت عرضه شود. این بازی می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 نامید.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

Hardsuit Labs | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

تریلر گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در پی‌سی گیمینگ شو به نمایش درآمد

نسخه اول این بازی در سال 2004 به صورت انحصاری برای پی سی عرضه شد و بسیاری به آن ایرادات مختلفی وارد کردند اما تجربه آن بد هم نبود. با این وجود این بازی برای خودش جامعه‌ای از طرفداران را تشکیل داد و بسیار از مادها مشکلات نسخه اول را حل کردند. حالا اما در نسخه بعدی این بازی به سیاتل می‌رود و نبرد بین انسان‌ها و خون‌آشام‌ها را روایت می‌کند. بازی در به صورت اول شخص خواهد بود و تصمیمات شما در بازی بسیار مهم هستند.

Warhammer 40,000: Darktide

 Fatshark | XSX, PC

Warhammer 40,000: Darktide

جدیدترین نسخه از بازی‌هایی که در دنیای Warhammer 40000 روایت می‌شوند بازی Darktide است که بسیار به نسخه قبلی آن یعنی Vermintide شباهت دارد اما اتمسفر و حال و هوای آن به دنیایی بسیار پیشرفته رفته است. شما در نقش نیروهایی قرار می‌گیرید که باید با فرقه‌ای شیطانی مبارزه کنید و آن‌ها را شکست دهید.

Werewolf: The Apocalypse-Earthblood

Cyanide | XSX, PS5, PS4, XBO, PC

Werewolf: The Apocalypse-Earthblood

درست است که گرگینه‌ها از گذشته دارای محبوبیت زیادی هستند اما عموما خبری از آن‌ها در بازی‌های ویدئویی نیست. حالا اما در این بازی شما در نقش یک گرگینه هستید که بعد از کشتن اتفاقی یکی از هم قبلیه‌ای‌هایش به دنبال رستگاری است. قابلیت تغییر شکل بین انسان و گرگ باید جذاب باشد.

 

 

 

در آخر خیلی خوشحال میشویم تا نظرات خود را با زنگ تفریح درمیان بگذارید، و بگویید جای کدام بازی در این لیست خالی بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *