تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی با هوش مصنوعی Palette.fm

تبدیل تصاویر سیاه و سفید به رنگی با هوش مصنوعی Palette.fm امکان پذیر شد. این هوش مصنوعی درحال حاضر رایگان است و می‌توانید عکس‌های خود را با آن رنگی کنید.

یک محقق یادگیری ماشین سوئدی به نام ( امیل والنر ) ابزار تحت وب رایگانی به نام Palette.fm را منتشر کرده که می‌تواند به‌طور خودکار عکس‌های سیاه و سفید را با استفاده از هوش مصنوعی رنگی کند. کاربران پس از آپلود عکس در این وب‌سایت، می‌توانند فیلتر رنگی موردنظر خود را انتخاب کرده یا رنگ‌های آن را با استفاده از توضیحات نوشته شده اصلاح کنند.

هوش مصنوعی Palette.fm : تبدیل عکس های سیاه سفید به رنگی

هوش مصنوعی Palette.fm از یک مدل یادگیری عمیق برای طبقه‌ بندی تصاویر استفاده می‌کند و به این طریق رنگ‌هایی را برای اشیاء موجود در یک عکس یا تصویر پیشنهاد می‌کند.

هوش مصنوعی Palette.fm
هوش مصنوعی Palette.fm, هوش مصنوعی, Palette.fm, وب‌سایت Ars Technica, امیل والنر, هوش مصنوعی تصویری,

والنر در پیامی برای وب‌سایت Ars Technica نوشت:

«من یک مدل هوش مصنوعی سفارشی ساخته‌ام که از تصویر و متن برای ایجاد رنگ‌بندی استفاده می‌کند. یک مدل متن را ایجاد می‌کند و مدل دیگر تصویر و متن را برای ایجاد رنگ‌بندی دریافت می‌کند.»

در حال حاضر مدل هوش مصنوعی Palette.fm به عنوان یک سرویس رایگان در دسترس است، اما والنر قصد دارد تا در آینده آن را به یک سرویس پولی تبدیل کند. این سایت تصاویر را به صورت مجازی و در فضای ابری پردازش می‌کند و درباره حریم شخصی عکس‌های بارگزاری شده، گفته است: «ما تصاویر شما را ذخیره نمی‌کنیم.» نکته بعدی اینکه در حال حاضر برای کار با هوش مصنوعی Palette.fm نیازی به ثبت نام وجود ندارد.

هوش مصنوعی Palette.fm
هوش مصنوعی Palette.fm, هوش مصنوعی, Palette.fm, وب‌سایت Ars Technica, امیل والنر, هوش مصنوعی تصویری,

نسخه مشابهی از فناوری رنگ‌کردن تصویر والنر نیز اواخر سال گذشته به عنوان یک ربات در توییتر منتشر شده بود که واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با هوش مصنوعی Palette.fm چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *