پیکسل 7 گوگل تست های گیمینگ را رد شد ؛ ضعیف‌تر از میان‌رده!

پیکسل 7 گوگل تست های گیمینگ را پس از 30 ثانیه رد شد. عملکرد ضعیف پیکسل 7 در تست گیمینگ به ثبت رسیده و در این تست با افت قابل توجه عملکرد خود روبرو بوده.

با اینکه گوگل در زمان رونمایی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو از این دو گوشی به عنوان دستگاه‌هایی پیشرفته برای تصویربرداری‌ نام برد و بررسی‌های مؤسسه‌ی DXOMark نیز این ادعا را تأیید کرد، اما در حال حاضر آنطور که به نظر می‌رسد پردازنده‌ی تنسور نسل دوم با وجود کلیه مزایایی که برای تصویربرداری فراهم می‌کند، نتوانسته در حوزه‌ی گیمینگ عملکرد درخشانی را به ثبت برساند.

با اینکه تنسور نسل دوم، در زمینه‌ی اجرای بازی، بدترین پردازنده‌ی پریمیوم در بازار گوشی‌های هوشمند است. با این حال مطابق انتظارات تصور مصرف انرژی پایین‌تری از پیکسل 7 پرو با وجود عملکرد ضعیف‌تر نسبت‌به رقبا داشتیم؛ اما ظاهراً پرچم‌دار جدید گوگل در این زمینه هم عملکرد ضعیفی به ثبت رسانده است.

پیکسل 7 گوگل تست های گیمینگ را رد شد ؛ ضعیف‌تر از میان‌رده!

مطابق گزارشی از نوت‌بوک‌چک، یک یوتیوبر عملکرد پیکسل 7 پرو را در بازی Genshin Impact بررسی کرده و طبق مشاهدات این شخص این گوشی پرچم‌دار بسیار ضعیف‌تر از سایر پرچمداران عمل کرده است.

گوشی پیکسل 7 پرو در بازی Genshin Impact میانگین نرخ فریم 37.2FPS را ثبت کرده است (FPS مخفف فریم‌برثانیه است). برای مقایسه لازم است اشاره کنیم، آیفون 14 پرو مکس با پردازنده‌ی پرقدرت A16 به میانگین نرخ فریم 58.4FPS دست پیدا کرده است.

این بدان معنا است که گوشی پیکسل جدید گوگل حتی عملکردی در حد و اندازه‌ی پرچمداران سال 2021 که غالباً به پردازنده‌ی Snapdragon 888 مجهز هستند، ارائه نکرده است.

عملکرد ضعیف پیکسل 7 در تست گیمینگ

نکته‌ی ناامیدکننده‌تر، عملکرد ضعیف پیکسل 7 در تست گیمینگ، حتی ضعیف‌تر گوشی میان‌رده‌ای همچون پوکو F3 شیائومی است، گوشی هوشمندی که از پردازنده‌ Snapdragon 870 برخوردار است. میانگین نرخ فریم پوکو F3 شیائومی، 46.5FPS بوده است. همچنین شیائومی 12S اولترا و ردمی K50 پرو که مجهز به پردازنده Dimensity 9000 هستند، به‌ترتیب توانسته‌اند میانگین نرخ فریم 57.7FPS و 52.9FPS را به ثبت برسانند.

این اطلاعات درحالی است‌که پردازنده‌هایی مانند اسنپدراگون 8 نسل 1 در ابتدا عملکرد قوی‌تری داشته و به مرور پس از داغ شدن عملکردشان ضعیف می‌شود، اما تنسور نسل دوم در تمامی شرایط تراشه‌ای با عملکرد ضعیف است. میانگین نرخ فریم پیکسل 7 پرو در بازی Genshin Impact پس از تنها 30 ثانیه از 59FPS به حدود 40FPS رسیده است. لازم به ذکر است که پیکسل 7 پرو گوگل با قیمت پایه‌ی 899 دلار در چند روز گذشته در بازار عرضه شده است.

 

بیشتر بخوانید:

دانلود اهنگ از کرج تا لنگرود فدایی + متن آهنگ / ویژگی های جدید تلگرام | پیام رسان پر آوازه در آپدیت جدید چه قابلیت هایی دارد؟ / بهترین فیلم های مارول در سال 2021 | مهم ترین ها را بشناسید / تاریخ پخش فصل سوم Warriors [+ داستان و بازیگران] / زیبا ترین و عجیب ترین خودرو های شرکت پژو‌ | از بدترین تا زیبا ترین طراحی / سریال قاضی شیطان (The Devilish Judge) | تاریخ پخش، بازیگران و داستان /

 

نظر شما درباره پیکسل 7 گوگل چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های زنگ تفریح با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *