بهترین فیلم های عاشقانه جهان [10 فیلم برتر درام خارجی]

اگر به دنبال بهترین فیلم های عاشقانه جهان هستید، با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین بهترین فیلم های درام دنیا را در اختیار شما قرار دهیم.

از قدیم الایام ژانر عاشقانه طرفداران بسیار زیادی داشته است. همین امر باعث شده شاهد طیف وسیعی از آثار فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک باشیم. اگرچه در عموم این آثار خط روایی اصلی به جست‌وجوی عشق یا فراز و نشیب‌های روابط عاشقانه باز می‌گردد اما بسته به این که اثر عاشقانه با المان‌های چه ژانری ترکیب شده باشد ممکن است با طیف وسیعی از فیلم‌ها طرف شویم که از کمدی رمانتیک تا فیلم نوار را در بر می‌گیرد.

همین امر باعث می‌شود که مخاطب در انتخاب یک فیلم مناسب به مشکل بربخورد. از این رو ما قصد داریم لیستی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان در اختیار شما قرار دهیم. برای اطلاع از جزئیات این لیست با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

همانطور که می‌دانید عشق و محبت بالاترین درجه از نمایش احساسات فردی و اجتماعی بوده و به همین دلیل می‌توان فیلم ‌های عاشقانه و رومانتیک را در رده محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین ژانرهای صنعت سینما قرار داد.

از آنجایی که این دست فیلم و سریال‌ها با مخاطب ارتباط احساسی برقرار می‌کند می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بربینندگان گذاشته و تا مدت‌ها در یاد و خاطر آن‌ها باقی بماند.

در تاریخ سینما کمتر آثاری همچون فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک موفق شده‌اند طیف وسیعی از مخاطبان را تحت تاثیر جادوی ماندگار خود قرار دهند. در بسیاری از آثار رمانتیک تقابل یک رابطه عاشقانه و مجموعه‌ای از موانع، داستان را همچون یک شعر عاشقانه به حرکت در می‌آورد.

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های عاشقانه باشید می‌دانید که این فیلم و سریال‌ها داستان‌های متفاوتی دارند و می‌تواند شامل همه ژانر‌ها باشند. از آنجایی که انتخاب یک فیلم عاشقانه بسیار سخت است، ما در ادامه لیستی از بهترین فیلم های درام دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

1. بلیط بهشت (Ticket to Paradise)

1. بلیط بهشت (Ticket to Paradise)
1. بلیط بهشت (Ticket to Paradise)
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • بازیگران: George Clooney, Julia Roberts, Kaitlyn Dever, Billie Lourd
  • تاریخ اکران: 30 سپتامبر 2022

فیلم بلیط بهشت یا Ticket To Paradise یکی از فیلم‌های 2022 بوده که در لیست بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار گرفته است. این فیلم یک فیلم کمدی رمانتیک جذاب خواهد بود که باری دیگر جورج کلونی و جولیا رابرتس را در کنار هم در یک فیلم قرار می‌دهد. این فیلم قرار است توسط یونیورسال پیکچرز در  30 سپتامبر 2022 اکران شود.

در این فیلم، رن باتلر، فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو، بهترین دوستش لیلی را در یک سفر پس از فارغ التحصیلی، به بالی همراهی می‌کند. پس از اینکه لیلی به طور ناگهانی تصمیم می‌گیرد با یک محلی ازدواج کند.

والدین طلاق گرفته او سعی می کنند دخترشان را از انجام همان اشتباهی که آن‌ها 25 سال پیش مرتکب شده بودند بازدارند. در همین حال، رن برای جشن‌ها در بالی می‌ماند و در این روند، عاشق یک پزشک محلی می‌شود و عشق را در او می‌بیند.

با توجه به موضوع و داستان و از همه مهم‌تر بازیگران Ticket To Paradise، قطعا این فیلم به عنوان یکی از خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی معرفی خواهد شد.

2.  فریادی در تاریکی (Men Cry in the Dark)

2. فریادی در تاریکی (Men Cry in the Dark)
  • ژانر: رمانیک، کمدی، درام
  • بازیگران: Niko Walker, Ryan Watson
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2022

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان  فریادی در تاریکی یا Men Cry in the Dark بوده که قرار است در  14 فوریه 2022 به اکران در بیاید. این فیلم دوست داشتنی به کارگردانی نیکو واکر اکران خواهد شد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به نیکو واکر و رایان واتسون اشاره کرد. این فیلم می‌تواند به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های درام 2022 به شمار رود و همچنین در لیست خنده دارترین فیلم های های طنز خارجی نیز قرار می‌گیرد. داستان این فیلم ادامه فیلم Teenagers در سال 2021 را ادامه می‌دهد.

3. شهر گمشده دی (Lost City of D)

3. شهر گمشده دی (Lost City of D)
3. شهر گمشده دی (Lost City of D)
  • ژانر: رمانتیک، اکشن، کمدی
  • بازیگران: Brad Pitt, Daniel Radcliffe, Sandra Bullock, Channing Tatum
  • تاریخ اکران: 15 آوریل 2022

شهر گمشده دی یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که قرار است به کارگردانی آرون و آدام نی به اکران در بیاید. در ابتدا قرار بود این فیلم در ماه مارچ منتشر شود اما به هر حال با یک سری تغییرات، تاخیری در تاریخ انتشار این فیلم به وجود آمد و قرار شد در 15 آوریل 2022 به اکران در بیاید.

داستان این فیلم داستان یک رمان نویس رمانتیک گوشه گیر را روایت می‌کند که همراه در تلاش است  مدل جلد کتابش را به تصویر بکشد. اما به یک باره اتفاقی می‌افتد و او درگیر آدم ربایی می‌شود.

این فیلم در کنار صحنه‌های عاشقانه و رومانتیک از لحظات اکشن و مهیجی برخوردار است که ترس و دلهوره بسیار زیادی را به شما القا می‌کند. به همین علت می‌توان این فیلم جذاب را در زمره بهترین فیلم های اکشن 2022 قرار داد.

4. بازی شیطانی (Wicked Game)

4. بازی شیطانی (Wicked Game)
4. بازی شیطانی (Wicked Game)
  • ژانر: اکشن، رمانتیک، هیجان انگیز
  • بازیگران: هنوز مشخص نشده است
  • تاریخ اکران: 23 سپتامبر 2022

Wicked Game یک فیلم عاشقانه جدید بوده که در 23 سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. از آنجایی که این فیلم توسط Dini Blake کارگردانی شده، می‌توان این محصول جذاب را در زمره بهترین فیلم های عاشقانه جهان قرار داد.

ژانر این فیلم به نظر جذاب می‌رسد زیرا ترکیب اکشن، هیجان انگیز و رمانتیک یک ترکیب بسیار دیدنی را با هم می‌سازند. داستان این فیلم بر پایه یک مامور سابق سیا بوده که زیبا و بی‌رحم است. او در کشنده‌ترین بازی عملیاتی، به یک قاتل تبدیل می‌شود.

اگرچه که هنوز بازیگران این فیلم مشخص نشده، ما پس از آنکه از بازیگران این فیلم سخنی در میان باشد این مقاله را اپدیت خواهیم کرد. حدس ما این است که این فیلم یک سواری هیجان انگیز با انرژی پیشرانه به همراه پیچش‌های غیرمنتظره و اکشن‌های نفس گیر را به تصویر بکشد.

5. لوک عزیز، عشق، من (Dear Luke, Love, Me)

5. لوک عزیز، عشق، من (Dear Luke, Love, Me)
5. لوک عزیز، عشق، من (Dear Luke, Love, Me)
  • ژانر: رمانتیک، درام
  • بازیگران: Guillermo Díaz, Mallie McCown, Nick Eversman, Ashlei Sharpe Chestnut, Laith Ashley
  • تاریخ اکران: 30 نوامبر 2022

یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان لوک عزیز، عشق، من یا Dear Luke, Love, Me بوده که قرار است بازیگران محبوبی همچون Guillermo Díaz, Mallie McCown, Nick Eversman, Ashlei Sharpe Chestnut, Laith Ashley به ایفای نقش بپردازند.

داستان این فیلم درباره پنی و لوک، دو دوست صمیمی است که تصمیم می‌گیرند به انتظارات جامعه پایبند باشند تا به بهترین منافع خود. این دو ملاقات کرده، با هم آشنا می‌شوند، با هم پیوند می‌خورند و در نهایت باهم قرار می‌گذارند.

کم کم رابطه بین لوک و پنی کمرنگ می‌شود زیرا لوک سعی می‌کند با بی میلی خود به رابطه جنسی کنار بیاید. در این فیلم شاهد رابطه غیر جنسی این دو هستیم که تا ده سال دوام می‌آورد. لوک در این حالت تحت فشارهای بیرونی جامعه، ترسیده است. وی می‌خواهد یک چیز عادی را تجربه کند بنابراین تلاش می‌کند با یک دختر جدید ارتباط جدی برقرار کند.

در این حالت پیند بین لوک و پنی شروع به از هم گسیختگی می‌کند و شعله‌های عشقی بین آن‌ها خاموش می‌شود. این فیلم به زیبایی موضوعات زندگی مانند ترس از بزرگ شدن و نیاز به سازگاری با جامعه را فیبیان می‌کند. به جرات می‌توان این فیلم دیدنی را در زمره بهترین فیلم های درام دنیا قرار داد.

6. سیندرلا (Cinderella)

6. سیندرلا (Cinderella)
6. سیندرلا (Cinderella)
  • ژانر: کمدی، موزیکال، خانوادگی
  • بازیگران: Camila Cabello، Billy Porter، Idina Menzel، Nicholas Galitzine، Pierce Brosnan، Minnie Driver
  • تاریخ اکران: جولای 2021

فیلم سیندرلا یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی کی کنون (Kay Cannon) ساخته شده است. داستان سیندرلا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین عاشقانه های تاریخ بین کودکان بوده که تاکنون اقتباس های بسیاری از آن در فرم های مختلف ساخته شده است.

داستان فیلم روایتگر زندگی سیندرلا با بازی کامیلا کابیو بوده که زندگی بسیار سختی را زیر ظلم و نامهربانی مادر خوانده و خواهر خوانده‌های خود می‌گذارند، آرزویی جز حضور در میهمانی پادشاه و ملکه و دیدار با شاهزاده جوان ندارد.

این داستان فراز و نشیت‌های بسیاری دارد به همین علت بیننده را به خود جذب می‌کند. اگر به دنبال بهترین فیلم های درام دنیا هستید فیلم سینمایی سیندرلا (Cinderella) را از دست ندهید.

7. در هایتس (In the Heights)

7. در هایتس (In the Heights)
7. در هایتس (In the Heights)
  • ژانر: درام، موزیکال
  • بازیگران: Anthony Ramos، Stephanie Beatriz، Leslie Grace، Corey Hawkins، Melissa Barrera، Daphne Rubin Vega
  • تاریخ اکران: 18 ژوئن 2021

اگر بخواهیم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان را نام ببریم می‌توانیم به در هایتس (In the Heights) اشاره کنیم. این فیلم دوست داشتنی به کارگردانی جان چو (John M. Chu) در ژانر عاشقانه و موزیکال ساخته شده است.

از آنجایی که در این فیلم بازیگران محبوبی همچون آنتونی راموس، استفانی بئاتریز، لزلی گریس، کوری هاوکینز، ملیسا باررا و دفنه رابین وگا به ایفای نقش پرداخته‌اند. می‌توان این فیلم عاشقانه را در زمره قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا قرار داد.

داستان این فیلم درباره صاحب یک فروشگاه محلی است که پس از به دست آوردن ارثی قابل توجه، درگیر احساساتی متناقض درباره بستن فروشگاه و گذراندن باقی عمر در جمهوری دومینیکن است. اگر به دنبال عاشقانه ترین فیلم های جهان هستید این فیلم دیدنی را از دست ندهید.

8 . آخرین نامه از معشوقه شما (Last Letter from Your Lover)

8 . آخرین نامه از معشوقه شما (Last Letter from Your Lover)
  • ژانر: ملودرام
  • بازیگران: Felicity Jones، Shailene Woodley، Diana Kent، Calum Turner، Ben Cross، Joe Alwyn
  • تاریخ اکران: 21 مارس 2021

آخرین نامه از معشوقه شما یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که به کارگردانی آگوستین فریتزل (Augustine Frizzell) ساخته شده است.

فیلم Last Letter from Your Lover یا آخرین نامه از عشق تو، یکی از قشنگ ترین فیلم های عاشقانه دنیا است که بر اساس یک رمان عاشقانه بسیار پرفروش به همین نام نوشته جوجو مویس (Jojo Moyes – نویسنده انگلیسی) ساخته شده است.

در این فیلم دیدنی بازیگران محبوبی همچون فلیسیتی جونز، شیلین وودلی، دیانا کنت، کالوم ترنر، بن کراس و جو آلوین به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره یک خبرنگار جوان اهل شهر لندن به نام الی بوده که با پیدا کردن مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه از دهه 1960 میلادی، تحت تاثیر روابط این زوج قرار گرفته است که باعث لحظات عاشقانه و دیدنی بسیاری را در فیلم می‌شود.

9. داستان وست ساید (West Side Story)

9. داستان وست ساید (West Side Story)
9. داستان وست ساید (West Side Story)
  • ژانر: درام، موزیکال
  • بازیگران: Ansel Elgort، Rita Moreno، Rachel Zelger، Arianna De Bose، David Alvarez، Mike Faist
  • تاریخ اکران: دسامبر 2021

فیلم داستان وست ساید یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بوده که با توجه به حضور استیون اسپیلبرگ در مقام کارگردان، تونی کوشر (Tony Kusher) در نقش نویسنده فیلمنامه و هنرپیشگان با سابقه موفق در این ژانر، در زمره عاشقانه ترین فیلم های جهان و حتی بهترین فیلم های 2021 قرار گرفته است.

در این فیلم جذاب بازیگران محبوبی همچون انسل الگورت، ریتا مورنو، راشل زلگر، آریانا د بوز، دیوید آلوارز و مایک فیست به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره زندگی تونی و ماریا بوده که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با یکدیگر دارند. اما عضویت در گروه های خیابانی که رقابت سختی با هم دارند، مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود آورده است. اگر به دنبال بهترین فیلم های درام دنیا هستید داستان وست ساید را از دست ندهید.

10. ایون هنسن عزیز (Dear Evan Hansen)

10. ایون هنسن عزیز (Dear Evan Hansen)
10. ایون هنسن عزیز (Dear Evan Hansen)
  • کارگردان: استیون شباسکی
  • نویسنده: استیون لونسن
  • بازیگران: بن پلت، جولیان مور، کیتلین دیور، ایمی آدامز و دنی پینو
  • تاریخ اکران: ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱

قصه‌ی فیلم Dear Evan Hansen به پسری می‌پردازد که از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برند. به همین دلیل او در مدرسه با مشکلاتی جدی مواجه است.

او در مسیر تلاش برای خودشناسی و به آرامش رسیدن، به انجام کارهایی همچون پیروی از دستور یک روان‌شناس می‌پردازد و نامه‌هایی برای خود می‌نویسد. اما اتفاقاتی رخ می‌دهند و یکی از این نامه‌ها توسط اشخاصی به‌خصوص، در شرایطی عجیب و میان وسایل یک فرد ویژه پیدا می‌شوند.

در مرکز داستان فیلم Dear Evan Hansen با عشق ایون نسبت به زوئی مواجه خواهیم بود؛ عشقی که گاهی تبدیل به تنها طناب نگه‌دارنده‌ی ایون روی آب است و جلوی غرق شدن وی را می‌گیرد.

این مجموعه دوست داشتنی به کارگردانی استیون شباسکی و نویسندگی استیون لونسن ساخته شده است. همچنین در این فیلم جذاب بازیگرانی همچون بن پلت، جولیان مور، کیتلین دیور، ایمی آدامز و دنی پینو به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگر به دنبال بهترین فیلم های عاشقانه جهان ایون هنسن عزیز را از دست ندهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *