عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب ؛ بن سلمان شوهر بعدی سحر قریشی؟

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب بازهم جنجال بپا کرد. آیا این شیخ عرب شوهر بعدی سحر قریشی بعد از تتلو است؟

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه و جنجالی در فضای مجازی است. شایعه ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست تیم ملی جنجالی ترین شایعه در مورد این بازیگر بود که توسط این دو نفر تکذیب شد.

در حال حاضر مهمترین حرف و حدیثی که از سحر قریشی در فضای مجازی دهان به دهان می چرخد رابطه سحر قریشی با امیر تتلو خواننده جنجالی است. که بعد از جدایی این دو نفر و حواشی آن حال سحر قریشی در کنار شیخ عرب دیده شده است. در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این عکس را مشاهده کنید.

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب
عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب

سحر قریشی (زاده 6 دی 1366) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

در بالا عکس جنجالی این بازیگر سرشناس را می‌بینید که به گفته کاربران شبکه های اجتماعی در کنار یکی از شیخ‌های عربستان گرفته شده است.

عکس جنجال برانگیز سحر قریشی در کنار شیخ عرب ؛ شوهر بعدی سحر قریشی؟
عکس جنجال برانگیز سحر قریشی

از جمله آخرین آثار سینمایی سحر قریشی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

بانک زده ها به کارگردانی جواد اردکانی ساخته 1401

تک خال به کارگردانی مجید مافی ساخته 1399

زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان 1399

سحر قریشی پیشتر نیز با امیر تتلو، خواننده پرحاشیه ایرانی وارد رابطه شده بود که این رابطه نیز همچون روابط قبلی این بازیگر جنجالی سرانجام خوبی نداشت و خیلی زود رابطه این دو نفر نیز به پایان رسید.

سحر قریشی در مدتی که با امیر تتلو ازدواج کرده بود، دست به کارهای عجیب و غریب بسیاری زده بود که از جمله آن ها می‌توان به خالکوبی بدن و دست ها و صورتش اشاره کرد.

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو
ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به حدی ناموفق و همچنین جنجال برانگیز بود که تا مدت ها حواشی مربوط به رابطه این دو نفر در شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار می‌گرفت.

سحر قریشی در آذر 1396 در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد.

رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی
رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی

سحر قریشی از جمله سلبریتی هایی است که همواره جنجال برانگیز بوده و زندگی وی با حاشیه های بسیاری همراه بوده است. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست کشورمان به گوش می‌رسید که این موضوع نیز با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

رابطه جدید سحر قریشی با بن سلمان، شاهزاده عربستان!

رابطه جدید سحر قریشی با بن سلمان، شاهزاده عربستان!
رابطه جدید سحر قریشی با بن سلمان، شاهزاده عربستان!

فرتاک نیوز هم درباره رابطه جدید سحر قریشی با شیخ عرب مطلبی کار کرد و این سایت شیخ عربی را بن سلمان نامید.

این سایت نوشت:

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با محمد بن سلمان شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند.

گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش 5 فرزند (2 دختر و 3 پسر) دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *