بهترین انیمیشن های سه‌گانه | 5 تا از بهترین ها را بشناسید

در این نوشتار از سایت زنگ تفریح به بهترین انیمیشن های سه‌گانه میپردازیم. کارتون هایی که چندین بار ما را سرگرم کردند. در ادامه زنگ تفریح را همراهی کنید.

کمپانی های بزرگی هستند که به ساخت انیمیشن میپردازند. این کمپانی ها مانند (دیزنی، دریم ورکس، پیکسار و…) همیشه سعی داشتند تا بهترین کارتون ها را با بهترین کیفیت و  داستان برای عموم منتشر کنند. بعضی از این شرکت های ساخت انیمیشن در طی این سال ها سعی داشتند تا قسمت های دیگر انیمشن های محبوب و پرطرفدار خود را ساخته و منتشر کنند تا شاید قسمت های بعدی نیز مانند اپیزود اول این انیمیشن ها جذاب و پرفروش شود. در این مطلب نیز ما قصد داریم تا بهترین انیمیشن های سه‌گانه ای که بعد قسمت اول جذاب و محبوب بودند را به شما دوستداران انیمیشن و کارتون معرفی کنیم. با زنگ تفریح در ادامه نوشتار بهترین سه‌گانه های کارتونی همراه باشید باشید.

بهترین انیمیشن های سه‌گانه

کارتون های جذابی که باید آن ها را دید

سه‌گانه انیمیشن من نفرت انگیز

انیمیشن من نفرت انگیز 1 - باشگاه ویدئو

قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز به یک کارتون جذاب و محبوب تبدیل شد. این انیمیشن با ۶۹ میلیون دلار بودجه توانست تا چیزی حدود ۵۰۰ میلیون دلار برابر نیم میلیار دلار در گیشه های جهانی به فروش برسد. این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی پیر کافین منتشر شد.

قسمت دوم این انیمیشن نیز محبوب و جذاب بود. این قسمت در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی «پیر کافین» و «کریس روناد» انجام گردید.

ایلومینیشن اینترتینمنت مسئولیت تهیه و یونیورسال استودیوز توزیع‌کننده من نفرت‌انگیز ۲ است. من نفرت‌انگیز، اولین فیلم چند قسمتی است که کمپانی ایلومینیشن انترتیمنت تهیه‌کنندگی آن را بر عهده گرفت.

سومین قسمت از این مجموعه مثل انیمیشن های قبلی آن‌ چنان محبوب نبود اما باز هم دیدنی و جذاب بود. پیر کافین و کایل بلدا برای کارگردانی این قسمت انتخاب شده بودند.

سه‌گانه انیمیشن ماشین ها

گالری کانسپت آرت انیمیشن ماشین ها 3 | خانه انیمیشن

قسمت سوم ماشین ها یک انیمیشن جذاب با یک مدل جدید از شرکت پیکسار بود. این انیمیشن را کمپانی والت دیزنی این انیمیشن را به کارگردانی جان لستر منتشر کرد. انیمیشن ماشین‌ها در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و کاندید دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن و برنده جایزه آنی و گلدن گلوب بهترین انیمیشن شد.

بیشتر بخوانید: 10 انیمیشن جذاب برای بزرگ‌سالان | ترس به سبک انیمیشن

در قسمت دوم این انیمیشن دریم ورکس انیمیشن جایگزین دیزنی شد، انیمیشن ماشین‌ها ۲ چهارمین همکاری استودیوهای پیکسار، والت دیزنی و دریم ورکس انیمیشن می‌باشد. قسمت دوم در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جان لستر انتشار یافت. همچنین این قسمت ۵۶۲ میلیون دلار فروش داشت.

در قسمت سوم که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود کارگردان این اثر تغییر کرده بود و برایان فی مسئول کارگردانی این انیمیشن شده بود. ماشین های ۳ با فروش ۳۸۳ میلیون نسبت به قسمت های قبل فروشش پایین تر آمده است ولی باز هم با بودجه ۱۷۵ میلیون دلاری سود زیادی به شمار میرود.

سه‌گانه هتل ترانسیلوانیا

هتل ترانسیلوانیا چگونه به یکی از موفق‌ ترین انیمیشن‌ های باکس آفیس تبدیل شد؟ - زومجی

قسمت یک این انیمیشن توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و کلمبیا پیکچرز توزیع کننده آن بوده است. این انیمیشن در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی منتشر شده است. همچنین این انیمیشن ۳۵۸ میلیون فروش رفته است که رقم بسیار بالایی نصبت به بودجه ۸۵ میلیون دلاری این کارتون است. از صداپیشگان معروف این انیمیشن میتوان به (سلنا گومز) و (آدام سندلر) اشاره کرد.

قسمت دوم انیمیشن در سال ۲۰۱۵ میلادی انتشار یافت. کارگردانی این قسمت هم گندی تارتاکوفسکی بر عهده داشت. این انیمیشن با بودجه ۸۰ میلیون دلاری توانست تا چیزی حدود ۴۶۷ میلیون دلار در گیشه های جهانی به فروش برود.

قسمت سوم این انیمیشن نیز باز هم به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی بود. قسمت ۳ انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بار هم بودجه این اثر ۸۰ میلیون دلار بود که توانست چیزی حدود ۵۲۸ میلیون دلار در گیشه های جهانی به فروش برسد که رقم بسیار بالایی است.

سه‌گانه انیمیشن شرک

انیمیشن شرک چگونه به موفقیتی جریان‌ساز تبدیل شد؟ - زومجی

قسمت اول این انیمیشن یک موفقیت بزرگ بود، این انیمیشن بسیار محبوب و پرطرفدار شده بود. نکته جالب توجه در مورد این انیمیشن این است که با بودجه ۶۰ میلیون دلار توانست چیزی حدود ۵۰۰ میلیون دلار به فروش برود که یک رقم قابل توجه است. کارگردان های این انیمیشن اندرو آدامسون و ویکی جنسون بودند. انیمیشن شرک در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های نتفلیکس | 15 تا از جذاب ترین ها

قسمت دوم این انیمیشن در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی اندرو آدامسون، کلی ازبری و کونارد ورنون انتشار یافت. این انیمیشن یک رکورد تاریخی برای شرکت دریم ورکس بود زیرا با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری توانست چیزی حدود ۹۱۹ میلیون دلار در گیشه های جهانی به فروش برود که یک رقم عجیب و سر سام آور است.

قسمت سوم این انیمیشن در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی کریس میلر منتشر شد. فروش این قسمت هم بسیار بالا بود اما منتقدان به این اپیزود زیاد نمره جالبی ندادند و این انیمیشن نصب به قسمت های قبلی خود امتیاز پایین تری داشت.

سه‌گانه انیمیشن ماداگاسکار

تماشا و دانلود انیمیشن ماداگاسکار Madagascar با اینترنت رایگان - دیجیتون

قسمت یک این انیمیشن در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی اریک دارنل و تام مک‌گردت انتشار یافت. اولین قسمت این انیمیشن بسیار جذاب و محبوب بود. این کارتون با بودجه ۷۸ میلیونی توانست تا ۵۳۲ میلیون دلار در گیشه های جهانی فروش داشته باشد. همچنین استودیوی دریم‌ورکس این انیمیشن را ساخته و منتشر کرده است. از صداپیشگان معروف این اثر میتوان به (بن استیلر) و (دیوید شویمر) اشاره کرد.

قسمت دوم این انیمیشن در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی اریک دارنل و تام مک‌گردت انتشار پیدا کرد. این قسمت با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری توانست چیزی حدود ۶۰۰ میلیون دلار در گیشه های جهانی به فروش برسد که رقم بسیار بالایی است. توزیع کننده این قسمت ماداگاسکار پارامونت پیکچرز بوده است.

سومین قسمت این انیمیشن در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی اریک دارنل منتشر شد. قسمت سوم این انیمیشن نسبت به قسمت های قبلی پرطرفدار تر و محبوب تر شده بود. این انیمیشن با بودجه ۱۴۵ میلیون دلاری ساخته شد و با فروش ۷۴۵ میلیون دلاری در گیشه های جهانی مواجه شد.

 

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن Mortal Kombat Legends Battle of the Realms | نجات زمین / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسیدبهترین انیمیشن های کمپانی یونیورسال | مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های دهه اخیر | 20 تا از جذاب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های پیکسار و دیزنی | به همراه چند انیمیشن مطرح دریم ورکس / بهترین انیمیشن های سریالی بزرگسالان / بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! /

 

ممنون که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، امیدوارم از این مطلب لذت کافی را برده باشید. نظرات خود را درباره بهترین انیمیشن های سه‌گانه با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *