بهترین انیمیشن های نتفلیکس | 15 تا از جذاب ترین ها

در این مطلب قصد داریم تا بهترین انیمیشن های نتفلیکس را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این نوشتار زنگ تفریح را همراهی کنید.

با شروع به کار سرویس دیزنی پلاس و تعداد بی شمار انیمیشن های حاضر در مجموعه آن ،رقابتی شدید بین این سرویس و نتفلیکس شکل گرفت و به همین دلیل ، نتفلیکس برای رقابت موثر با دیزنی پلاس ، مجموعه ای از بهترین انیمیشن های جهان را در مجموعه خود جای داده است. انیمیشن هایی رنگارنگ ، زیبا و دلنشین ؛ اما در کنار این زیبایی بصری می توان عمق زیاد و مفهومی بودن را نیز در یافت. گاهی اوقات برای درک کردن مفهوم واقعی و شیرین بودن زندگی ، ما باید خود را در جهان انیمیشن ها تصور کنیم و مشکلات را فراموش کنیم. شاید بعضی مواقع انیمیشن ها فقط به عنوان فیلم هایی برای کودکان در نظر گرفته شوند اما اشتباه کنید ؛ هیچگاه برای دیدن یک انیمیشن خوب دیر نشده است. به همین دلیل ما برای شما فهرستی از بهترین انیمیشن های نتفلیکس تهیه کرده ایم تا با خیال راحت به تماشای ان ها بنشینید و برای چند ساعتی هم که شده مشکلات را فراموش کنید.

بهترین انیمیشن های نتفلیکس

15 تا از جذاب ترین ها

Bojack Horseman

5 انیمیشن برتر نتفلیکس

این انیمیشن آمریکایی در مورد یک اسب انسان نما است که بواسطه‌ی مشروبات الکلی سعی می‌کند به حالت طبیعی برگردد. این انیمیشن در دهه ۹۰ که این اسب انسان نما در آن پدرخوانده‌ی سه فرزند یتیم بود (۲ دختر و یک پسر)، بسیار محبوب بود، اما به یکباره از نتفلیکس حذف شد و اکنون قرار است دوباره منتشر شود…
Bojack Horseman ساخته شده توسط رافایل باب وکسبرگ و طراحی شده توسط دوست دبیرستانی‌اش کاریکاتوریست لیزا هانوالت که قبلا با او در وب کم Tip Me Over، Pour Me Out همکار بوده است، می‌باشد!

Klaus

معمولا آثار کریسمسی نتفلیکس با روابط عاشقانه کلیشه ای و پرنسس های اشتباه گرفته شده شناخته می شوند اما این انیمیشن اورجینال نتفلیکس از این قاعده مستثنی است و جزو بهترین انیمیشن های نتفلیکس و همچنین بهترین عناوین کریسمس است. داستان این انیمیشن یک داستان دیگر را از سنت نیکولاس برای ما تعریف می کند و شامل یک پستچی مهربان با صداپیشگی جیسون شوارتزمن و یک بابانوئل منزوی و بدخلق با صداپیشگی جی کی سیمونز است. این دو با هم به یک ماجراجویی اسباب سازی می روند و در این سفر ان ها کدورت ها بر طرف می شود و همبستگی به روستا ها باز می گردد . Klaus از لحاظ بصری نیز یک جشنواره زیبایی و رنگ است و چشم های شما را نوازش می دهد. تماشای این عنوان را به هیچ وجه از دست ندهید.

Big Mouth

Big Mouth

این انیمیشن کمدی محصول ایالات متحده است و توسط نیک کرول، اندرو گلدبرگ، مارک لوین و جنیفر فلاکت بر اساس رشد کرول و گلدبرگ در حومه شهر نیویورک ساخته شده است.

فصل اول که شامل ده قسمت بود در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ و فصل دوم در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد. فصل سوم قبل از قسمت ویژه روز ولنتاین در ۸ فوریه ۲۰۱۹ و بقیه فصل سوم در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ اکران شد. در جولای ۲۰۱۹، نتفلیکس فصل ششم این مجموعه را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی بزرگسالان

داستان زندگی برای گذر از بلوغ و عبور از سن نوجوانی به بزرگسالی برای هیچ کس خوشایند نیست، حتی برای شخصیت کارتونی اندرو! در کنار این وقایع، دوستی و عاشقانه‌هایی نیز بین نیک و جسی رد و بدل می‌شود.

Batman: The Killing Joke

اگر شما از انیمیشنی خوب و صدا پیشگی قدرتمند و زیبا خوشتان می آید ، انیمیشن Batman: The Killing Joke انتخابی بسیار عالی برای شما است. در حالی که بتمن به دنبال پیدا کردن جوکر است ، خانواده کمیسر گوردون مورد حمله قرار می گیرند تا یک حقیقت تاریک آشکار شود.

Rurouni Kenshin

Rurouni Kenshin

یکی از ۵ انیمیشن برتر نتفلیکس Rurouni Kenshin است. داستان عاشقانه‌ی Meiji Swordsman که در این برنامه تلویزیونی گاهی اوقات با نام Samurai X نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Nobuhiro Watsuki نوشته و تصویرگری شده است.
داستان از یازدهمین سال دوره میجی در ژاپن (۱۸۷۸) آغاز می‌شود و یک قاتل سابق از باکوماتسو، معروف به هیتوکیری باتوسای را دنبال می‌کند.

Cloudy with a Chance of Meatballs

قبل از این که فیل لرد و کریس میلر با ساخت فیلم های پر سر و صدای The Lego Movie و Jump Street به اوج شهرت برسند ، آن ها در سال ۲۰۰۹ انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs را نویسندگی و کارگردانی کردند. انیمیشن پر است از شوخ طبعی جالب ، جوک های هوشمندانه ، جلوه های بصری نوآورانه و از همه مهم تر ؛ شور و اشتیاق. بیل هدر به جای یک دانشمند نوپا به نام فلینت صحبت می کند ک ه در یک شهر کوچک به نام سوالو فالز زندگی می کند که وقتی که یکی از اختراعات فلینت که آب را تبدیل به غذا می کند ، از کنترل خارج می شود ، دچار هرج و مرج می شود. در حقیقت از آسمان شهر به جای باران غذا های خوشمزه ولی غول آسا می بارد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های دهه اخیر | 20 تا از جذاب ترین ها را بشناسید

با این که این اثر یک انیمیشن است اما برای تمام رده های سنی مناسب است و جایگاه خود را در میان بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس نیز به دست آورده است.

Aggretsuko

5 انیمیشن برتر نتفلیکس

Aggretsuko، همچنین با عنوان اصلی ژاپنی Aggressive Retsuko شناخته شده است، این انیمیشن کمدی موسیقی انیمیشن ژاپنی است که بر اساس شخصیت ناشناس ایجاد شده توسط ‘Yeti’ برای شرکت طلسم Sanrio ساخته شده است.
این شخصیت برای اولین بار در یک سری انیمیشن‌های کوتاه Fanworks ظاهر شد که در بازه‌ی زمانی آوریل ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۸ در TBS Television (تلویزیون سیستم پخش رادیویی توکیو) پخش شد.

انیمیشن اصلی (ONA) در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ در شبکه جهانی نتفلیکس آغاز شد. یک فصل دوم در ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در آگوست ۲۰۱۹ نتفلیکس این مجموعه را برای فصل سوم تمدید کرد که اولین بار در آگوست سال ۲۰۲۰ پخش شد.
یک بازی موبایل به همین اسم (Aggretsuko: The Short Timer Strikes Back) نیز توسط Hive برای اندروید و iOS در ژوئیه سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

Canvas

کوتاه بودن این عنوان باعث نمی شود که در زمره بهترین انیمیشن های نتفلیکس قرار نگیرد. این انیمیشن کوتاه به اندازه یک فیلم درام طولانی احساسات و عواطف تکان دهنده را در خود جای داده است. داستان این انیمیشن در مورد یک هنرمند مسن است که یک عزیز اش را از دست می دهد. به دلیل غم عظیم اش تصمیم می گیرد که نقاشی را ترک کند و پس از سال ها با تشویق های نوه اش دوباره قلم مو را به دست می گیرد.

She-Ra And The Princesses Of Power

She-Ra and the Princesses of Power

She-Ra and the Princesses of Power یک انیمیشن آمریکایی است که توسط نویل استیونسون ساخته و توسط dreamworks animation television تولید شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های کمپانی یونیورسال | مهم ترین ها را بشناسید

ظهور مجدد سریال دهه ۱۹۸۰، شمشیر جادویی یک دختر یتیم را به جنگجوی She Ra تبدیل می‌کند که شورشی را برای مبارزه با بدی پایه ریزی می‌کند.
این سریال به عنوان یک برنامه اصلی Netflix در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. پنجمین و آخرین فصل آن در ۱۵ مه سال ۲۰۲۰ منتشر شد…

Mirai

این انیمه ژاپنی سال ۲۰۱۸ نامزد دریافت جایزه اسکار شد و بی شک در میان بهترین انیمیشن های نتفلیکس است و یک عنوان ماجراجویی جذاب است. داستان انیمیشن در مورد یک پسر کوچک است که یک باغ جادویی را پیدا می کند و این باغ به او اجازه می دهد تا در زمان سفر کند و نیاکانش در دوره های مختلف ملاقات کند و خواهر کوچک نر او از آینده ، او را راهنمایی می کند.

The Princess and the Frog

آنیکا نونی رز و اپرا وینفری از صداپیشگان این انیمیشن خلاقانه ساخته دیزنی هستند که در مورد یک گارسون در شهر نیو اورلئانز است که در رویای پشت سر گذاشتن زندگی اش در یک شهر کوچک است. این زن جوان ارزو دارد که روزی رستوران خود را افتتاح کند ولی هنگامی که اشتباه می کند و یک قورباغه را می بوسد، درگیر یک ماجراجویی جادویی می شود زیرا آن قورباغه در اصل یک شاهزاده به نام نوین است توسط یک ساحره به آن شکل در آمده است. وقتی که زن جوان نیز به شکل قورباغه در می آید آن ها به یک ماجراجویی می روند و از دست هیولا ها و شکارچی ها فرار می کنند تا راه حل را پیدا کنند.

Soul

داستان این انیمیشن و فوق العاده محبوب در مورد زندگی پیش و پس از مرگ است. داستان به ما یک موزیسن تنها موسیقی جاز را نشان می دهد و جزئیات داستان را اگر بازگو کنیم از لذت تماشای آن کم می شود اما هنگامی که به پایان انیمیشن Soul برسید ، شکوه داستان و شکوه مفهوم آن را مشاهده خواهید کرد. این انیمیشن ساخته پیکسار نیز یکی از بهترین انیمیشن های نتفلیکس است.

The Polar Express

کسی نیست که بگوید از تام هنکس بدش می آید و بی شک او یکی از محبوب ترین هنرمندان تاریخ است و صداپیشگی او به جای تقریبا همه شخصیت ها در انیمیشن زیبا و از لحاظ بصری یکی از خارق العاده ترین های تاریخ ، The Polar Express ، یک نکته بسیار جذاب است. او نقش یک مسئول بلیط در قطار سریع السیر قطبی را دارد ، قطاری جادویی که دختران و پسران خوش شانس را در شب کریسمس به قطب شمال می برد. این انیمیشن به شکل بسیار زیبایی خلق شده است و از داستان خوبی نیز برخوردار است و در میان بهترین انیمیشن های نتفلیکس حضور دارد.

بیشتر بخوانید: نقد انیمیشن Mortal Kombat Legends Battle of the Realms | نجات زمین

The Croods

دوران ماقبل تاریخ بسیار خشن بوده است و این انیمیشن خنده دار مدرک این موضوع است. نیکولاس کیج ، رایان رینولدز و اما استون گروه صداپیشگی بی نظیر را برای این ساخته پیکسار تشکیل داده اند. The Croods در مورد یک خانواده غارنشین است که خانه آن ها خراب می شود و مجبور می شوند در سرزمینی ناشناخته برای یافتن پناهگاه با یک غریبه همراه شوند. مانند همیشه دیالوگ هایی که رایان رینولدز در آن ها شرکت دارد بسیار خنده دار است و این انیمیشن یکی از مفرح ترین انتخاب ها برای تماشا است. به تازگی دنباله این انیمیشن نیز منتشر شده است.

Rango

جانی دپ ، بازیگر به شدت محبوب ، امری خارق العاده با صداپیشگی در انیمیشن در مورد یک آفتاب پرست مغرور انجام داده است. این آفتاب پرست پس از بیرون افتادن از یک کامیون در یک بزرگراه برهوت ، خود را در غرب وحشی می یابد. Rango راه خود را به یک دهکده خشک پیدا می کند که پر است از حیواناتی که از ظاهر های عجیب و غریب رنج می برند. وقتی او اتفاقی یک شاهین بدذات که کابوس دهکده است را می کشد، تبدیل به کلانتر جدید می شود اما شهردار فریب کار اهداف شومی در سر دارد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های هنتای (Hentai) | انیمه هایی که به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود! / رازهای مخفی انیمیشن لوکا | ایستراگ های انیمیشن (Luca 2021) / بهترین انیمه های کوتاه | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های ایسکای | جدیدترین و جذابترین ها / بهترین انیمه های کمدی 2021 | محبوب ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های 2021 | جدیدترین ها را بشناسید / بهترین انیمیشن های 2021 | محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید / بهترین انیمه های تاریخ |‌ بهترین‌ انیمه های سینمایی و سریالی

 

 

امیدوارم از این مطلب لذت کافی را برده باشید، نظرات خود را در رابطه با بهترین انیمیشن های نتفلیکس با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *