دانلود بازی مختار ثقفی | مراحل بازی و گیم پلی و اطلاعات تکمیلی

بازی ایرانی مختار یکی از هیجان انگیزترین بازی ها و مهم ترین بازی هایی است که باید توجه خاصی به آن کرد. با نوشتار دانلود بازی مختار ثقفی همراه زنگ تفریح باشید.

مختار ثقفی یکی از شخصیت‌های شناخته شده جهان اسلام بوده و در بین مسلمانان و شیعیان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. حالا بازی مبارزه های این کاراکتر تاریخی توسط سازمان فضای مجازی بسیج تولید شده است.

با توجه به نیاز مردم به محتوای بومی و فاخر در لایه‌های مختلف فضای مجازی در مجموعه‌های تخصصی فضای مجازی بسیج همه تلاش ها گرد هم آمده‌اند تا در راستای تولید محتوای اسلامی و ایرانی همه چیز ساختار خود را حفظ کند. که نتیجه یکی از این تلاش‌ها تولید سه‌گانه بازی رایانه‌ای سفیر عشق است.

دانلود بازی مختار ثقفی

مراحل بازی و گیم پلی

 

دانلود بازی مختار ثقفی , بازی مختار ثقفی , دانلود بازی مختار فصل قیام , دانلود بازی فصل قیام , بازی فصل قیام , دانلود فصل قیام

امروزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایرانی پیشرفت چشم گیری داشته‌اند. بازی مختار ثقفی یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که باعث تحولی عظیم در بازار بازی های رایانه‌ای ایرانی شده است.

بازی مختار یک بازی در ژانر اکشن است که در حوضه‌های تاریخی ـ مذهبی ساخته شده است. در این بازی شخصیتی به نام مهران را می‌بینیم که یار و یاور ایرانی مختار است. مهران گیمر را با داستان خود همراه می‌کند و مخاطب را به کوفه سال 61 هجری می‌برد.

این بازی در 30 آذر سال 99 رونمایی شد. بازی مختار یک بازی اکشن سوم شخص در سبک Hack and slash، است که نسخه اول آن روی پلتفرم PC منتشر شده است، یک بازی شمشیری است که به صورت قصه‌گو روایتی تاریخی و مذهبی را به مخاطب می‌گوید. در ادامه برای دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید با ما همراه باشید.

جدیدترین بازی اکشن و جنگی در سبک اکشن سوم شخص شمشیری به بازار امد، این بازی دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی است که سه گانه سفیر عشق محسوب می‌شود و روایتگر قیام جناب مختار ثقفی از سلول های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

بیشتر بخوانید: بهتری بازی های ایرانی برای موبایل

مختار ثقفی که سریال آن توسط آقای میرباقری تولید شده بود هر سال از شبکه های مختلف صدا و سیما در ایام محرم پخش می شود حالا بازی این شخصیت تولید شده و راهی بازار شده است.

بازی فصل قیام دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام مختار ثقفی از سلول‌های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

این بازی یکی از شاخص‌ترین محصولات مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامیِ (متنا) سازمان فضای مجازی بسیج به شمار می‌رود که مؤسسه فرهنگی، هنری منادیان، ناشر آن است.

داستان بازی مختار

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید

بازی مختار ثقفی یک باز اکشن است که توسط مهدی جعفری جوزانی ساخته شده است. این بازی تمام وقایق قیام مختار را به تصویر کشیده است به همین علت  مخاطب در این بازی از لحظات مهیجی بهره می‌برد و می‌تواند در کنار بازی از روایت و قصه‌ داستان زندگی مختار بهرمند شود.

با توجه به نیاز مردم به محتوای بومی و فاخر در لایه‌های مختلف فضای مجازی در مجموعه‌های تخصصی فضای مجازی بسیج همه دست به دست هم دادند تا در راستای تولید محتوای اسلامی و ایرانی همه چیز ساختار خود را حفظ کند. در نتیجه توانستند بازی مختار ثقفی یا سفیر عشق را راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ترسناک 2021 |‌ بازی هایی که منتظرشان هستیم

ایده اولیه ساخت این بازی از سال 1393 توسط عماد رحمانی مطرح شد و کار تولید آن از سال 1397 با همراهمی و مشارکت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی آغاز شد. پس از تلاش‌های فراوان این بازی در 30 آذر 99 رونمایی شد و مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

این بازی که از سوی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی تولید شده بود، یک بازی در سبک سوم شخص بود که داستان فردی ایرانی به نام مهران را روایت می‌کرد که پس از رکاب زدن در لشکر امام حسن (ع)، اکنون به یاری مسلم‌بن‌عقیل شتافته است.

حالا پس از 9 ماه بازی مختار دومین نسخه از سه گانه سفیر عشق در مسیر رونمایی قرار گرفته،‌ یک بازی پر هیجان که روایتگر قیام مختار ثقفی از سلول های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است.

 این اثر در سبک اکشن سوم شخص شمشیری تولید شده و دارای 12 مرحله و بیش از 6 ساعت گیم پلی است و در مقایسه با نخستین محصول این تریلوژی پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

همچنین گیمر در این بازی سیر رخدادهای تاریخی را از منظر شخصیت مختار پی می‌گیرد و در روند بیان بخش‌هایی از زندگی ایشان به واگویی تابستان گرم کوفه سال ۶۱ هجری خواهیم پرداخت و اتفاقات تاریخی از بدو ارتباط مختار و مهران ایرانی، دشمن بنی امیه و آل زبیر، نقش افرادی مانند بن کامل، عبدالله ابن زبیر، محمد حنفیه و ابن زیاد را در یک روند تعاملی درک خواهیم کرد. تقریباً تمام نبردها با شمشیر انجام می‌گیرد و کاراکتر اصلی (مختار) با سه سلاح سرد شمشیر، شمشیر و سپر و دو شمشیر به مبارزه با دشمنان می‌پردازد.

با توجه به داستان بازی که روایتگر چگونگی شکل‌گیری قیام مختار ثقفی و در قالب چند گذشته نمایی به حوادث پیش از کربلا و حین آن است و از سال‌های ۶۱ هجری الی ۶۷ هجری در بازه روایی داستان جای می‌گیرد، هر چند تمرکز روایی داستان بر چگونگی شکل‌گیری قیام مختار تا موفقیت آن و رسیدن به امارت کوفه است. بدین ترتیب روایت محیطی این اثر فاخر اسلامی در بخش‌های متعدد نظیر شهر کوفه، طائف، مکه، منازل بزرگان شهر نظیر مختار، کیسان ابوعمره، دارالعماره و مخفیگاه‌های دشمنان رخ می‌دهد.

گیم پلی بازی مختار ثقفی

همانطور که می‌دانید سریال مختارنامه که توسط آقای میرباقری ساخته شده است هر ساله در ماه محرم در شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود. حالا بازی این شخصیت تولید شده و راهی بازار شده است.

بازی فصل قیام دومین نسخه از سه‌گانه سفیر عشق محسوب می‌شود که روایتگر قیام مختار ثقفی از زندان های ابن زیاد تا سفر به مکه و آغاز قیام و پیروزی آن است. این بازی تمامی اهداف قیام مختار و احادیث ائمه را به صورت قصه گو به کودکان و نوجوان آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اکشن 2021 برای کامپیوتر | با ۱۰ تا از این بازی ها آشنا شوید

در این بازی گیمر‌ها یاران مختار هستند و به جنگ با دشمنان امام حسین به پا می‌خیزند. مخاطب در این بازی به جنگ شخصیت‌هایی همچون خولی و عبیدالله بن زیاد و عمر سعد و حرمله افرادی می‌رود و در تلاش‌‌ است راه امام حسین را در پیش بگیرد.

دوبله این بازی توسط اساتید برتر دوبله کشوری انجام شده است. این اساتید شامل استاد منوچهر والی زاده در نقش مهران و استاد میثم نیکنام در نقش مختار با مدیریت حسام صادقی نیکو وظیفه صداپیشگی این اثر اکشن و هیجان انگیز و در عین حال روایتگری این اثر را بر عهده داشته‌اند.

دانلود بازی مختار اندروید

در داستان بازی مختار 40 دقیقه موسیقی استفاده شده است که برای تولید این موسیقی از عناصر حقیقی تولید استفاده شده است. این بازی از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و رضایت اکثر مخاطبان خود را برآورده کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ماجراجویی در سال 2021 | بازی هایی که منتظرشان هستیم

اگر به دنبال دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید هستید باید بگوییم که لینک دانلود این بازی هنوز عرضه نشده است. احتمالا لینک دانلود بازی مختار اندروید تا نیمه شهریور ماه به بازار عرضه می‌شود.

به محض آمدن فایل دانلود رایگان این بازی هیجان انگیز و ایرانی، آن را همینجا در اختیار شما خواهیم گذاشت:

لینک دانلود بازی مختار ثقفی به صورت رایگان

به زودی…

دانلود بازی مختار برای کامپیوتر

بازی مختار سفر قهرمانی دینی است که از زندان ابن زیاد آغاز می‌شود و تا امارت کوفه در قامت رهبری مقتدر و شجاع ادامه می‌یابد. در مرحله آخر این بازی مختار ابن ابو عبید ثقفی که به دست آل زبیر به طرز خصمانه‌ای به شهادت می‌رسد به تصویر کشیده می‌شود.

داستان زندگی مختار ثقفی و قیام او که در قالب سریال مختارنامه نیز به تصویر درآمده است، یکی از مهم‌ترین روایت‌های حماسی- دینی پس از قیام عاشوراست که از نظر تاریخی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

او توانست به خونخواهی امام حسین (ع) و یارانش بپردازد. او که نقش تعیین کننده‌ای در جنگ‌های حماسی پس از خود داشت همچنین توانست نقش تعیین کننده‌ای در قیام‌های عباسیان بگذارد. در تاریخ از او به عنوان رهبر و امیری شجاع بی‌باک و مقتدر نام برده می‌شود.

فصل قیام پس از بازی سفیر عشق روز واقعه جدیدترین بازی مذهبی – تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی بازینامه آن تدوین گردیده است.

این اثر تلاش دارد در یک روایت متقابل مخاطبان گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیرگذار آشنا سازد. دید بازی سوم شخص و سبک آن اکشن شمشیری (Hack And Slash) است.

به محض آمدن فایل دانلود رایگان این بازی هیجان انگیز و ایرانی، آن را همینجا در اختیار شما خواهیم گذاشت:

لینک دانلود بازی مختار ثقفی به صورت رایگان

به زودی…

 

بیشتر بخوانید:

 

بهترین لپتاپ های گیمینگ 2021 | از بازی کردن لذت ببرید / بهترین بازی های اندرویدی 2021 | با گوشی خود سرگرم شوید / بهترین بازی های یوبی سافت |‌ جذاب ترین های این شرکت را بشناسید / بهترین بازی های ابرقهرمانی برای کامپیوتر |‌ مهمترین ها را بشناسید / بهترین بازی های جهان باز | مهمترین و جذاب ترین ها را بشناسید / بهترین بازی های 2 نفره ای 2021 | بهترین ها را با دوستانتان تجربه کنید / تاریخ انتشار بازی GTA 6 مشخص شدبهترین بازی های اندرویدی | مهمترین ها را بشناسید / بهترین بازی های 2021 | مهمترین ها را بشناسید / بهترین بازی های آفلاین اندروید 2021 | با گرافیک بالا و حجم کم /

 

 

 

از همراهی شما تا انتهای این مطلب سپاس گذارم، اگر نظری در رابطه با دانلود بازی مختار ثقفی دارید با ما در زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *