بهترین گجت های گیمینگ 2021 | حرفه ای بازی کنید

در این مطلب قرار است بهترین گجت های 2021 را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با زنگ تفریح همراه باشید.

بازی‌های ویدئویی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل یک اکوسیستم جالب را در بازار محصولات دیجیتال ایجاد کرده است.در واقع گیمرها و طرفداران این بازی‌های هیجان انگیز در دسته کاربران حرفه‌ای قرار دارند که نیازهای خاصی دارند.
با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلف لوازم جانبی ویژه گیمرها را طراحی و تولید می‌کنند و سعی دارند سهمی از این بازار داغ و پررونق را به‌دست بیاورند.
در همین راستا مجله Independent به تازگی فهرستی از بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی را منتشر کرده است که آنها را در اینجا می‌خوانید:

بهترین گجت های 2021

 

کنترلر وایرلس با بدنه استیل

Xbox Wireless Controller – Cyberpunk 2077 Limited Edition | Xbox

این گجت برای انجام بازی‌های ویدئویی با کامپیوترهای شخصی و مک طراحی شده است و نکته جالب درباره آن این است که امکان کار با دستگاه‌های موبایل از طریق بلوتوث را هم دارد.

با این اوصاف می‌توان از آن برای انجام بازی با گوشی‌های آندرویدی یا آی‌فون هم استفاده کرد. این دستگاه در هر شارژ کامل امکان کار مداوم تا ده ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این گجت با قیمت ۶۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

ماوس پد Destructor 2 از Razer

ریزر نسخه جدیدی از موس پد Firefly RGB را معرفی کرد - سخت افزار مگ

شرکت Razer به خاطر طراحی و تولید محصولات ویژه گیمرها در بازار شناخته می‌شود. Destructor 2 در واقع یک ماوس پد بسیار نازک با ضخامت ۲/۲ میلیمتر است که برای گیمرها انتخابمناسبی می‌تواند باشد.

سطح این ماوس پد برای ماوس‌های اپتیکال و لیزری بسیار مناسب است و سرعت عکس‌العمل با آنها را در بازی‌های مختلف افزایش می‌دهد. این ماوس پد با قیمت ۳۵ پوند در بازار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 5G در سال 2021 | پر سرعت بودن را تجربه کنید

هارد درایو My Passport از Western Digital

قیمت و خرید هارد وسترن دیجیتال مدل My Passport Ultra ظرفیت 2 ترابایت نقره  ای - شاپلی

این هارد اکسترنال و قابل حمل با ظرفیت دو ترابایت به گیمرها کمک می‌کند تا گیم‌های مورد علاقه‌شان را همیشه و همه جا با خودشان داشته باشند.

این دستگاه مبتنی بر پورت USB 3.0 بوده و با انواع کامپیوترهای شخصی و مک هم سازگاری دارد. این دستگاه با قیمت ۱۵۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021 | کدام یکی برای بازی بهتر است؟

کیبورد G19s از Logitech

Logitech G19s Gaming Keyboard Reviews, Pros and Cons | TechSpot

این کیبورد به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است و از یک نمایشگر با قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد.

این کیبورد دارای ۱۲ کلید با قابلیت برنامه‌ریزی است که امکان انجام ۳۶ عملکرد مختلف را دارند. این گجت از دو پورت USB بهره می‌برد و به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. این کیبورد با قیمت ۱۸۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

جوی استیک Mad Catz Cyborg Fly 5

Hrast Tether namesto tega cyborg fly 5 - faithcabinetworks.com

یک جوی استیک با ده کلید کاربردی که امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه به هیچ باتری نیاز نداشته و از یک پورت USB بهره می‌برد. این جوی استیک با قیمت ۴۰ پوندعرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گجت ها برای دوران کرونا

ماوس Mad Catz R.A.T 9

Wasd Png, Cyborg Mad Catz Rat 9, Transparent Png (#8941260), PNG Images on  PngArea

این ماوس طراحی عجیب و متفاوتی داشته و در عین حال امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. نکته جالب درباره این ماوس آن است که امکان اندازه‌گیری دست کاربران را فراهم آورده و به این ترتیب می‌تواند با دست کاربران مختلف هماهنگ شود.

این ماوس با سرعت خوبی کار می‌کند و مبتنی بر تکنولوژی بی سیم است. این ماوس با قیمت ۹۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گجت ها برای حیوانات خانگی

Driving Force Gt از Logitech

A review of the Logitech Driving Force GT wheel

یک گجت جالب و متفاوت برای طرفداران بازی‌های ویدئویی با تم رانندگی که می‌تواند تجربه یک بازی لذت‌بخش را به کاربرانش بدهد. پدال‌های این گجت مبتنی بر حالت ویبره بوده و حس واقعی را به کاربرانش می‌دهد. این گجت جالب با قیمت ۱۰۳ پوند در بازار عرضه می‌شود.

کنترلر Xbox 360 برای ویندوز

نرم افزار خاموش کردن کنترلر بی سیم Xbox 360 – CaseSale

وقتی بعضی بازی‌ها برای کنسول‌ها طراحی می‌شوند، انجام آنها در کامپیوترهای شخصی معمولا با مشکلاتی همراه است. درست به همین دلیل هم این گجت می‌تواند امکان انجام بازی‌های کنسول Xbox 360 را در کامپیوترهای شخصی هم برای کاربرانش فراهم بیاورد. این گجت با قیمت ۲۳ پوند در بازار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: ریلمی بوک اسلیم اولین لپ تاپ ریلمی رسما رونمایی شد

ماوس G600 از Logitech

Razer Naga Trinity vs Logitech G600 | Mouse Comparison

این ماوس ویژه گیمینگ دارای ۲۰ کلید کاربردی و قابل برنامه‌ریزی است که می‌تواند به صورت همزمان برای چند گیمر تنظیم شود. این ماوس حرفه‌ای دارای کلیدهای کاربردی در کنار بدنه خودش است و در حال حاضر با قیمت ۷۰ پوند در بازار عرضه می‌شود.

هدست Mmx 300 از Beyerdynamic

beyerdynamic mmx 300 rtings> OFF-73%

شرکت‌های تولیدکننده گیم معمولا هزینه زیادی برای ارتقای سطح کیفیت صدا در بازی‌های خودشان می‌کنند تا هیجان بیشتری را به کاربران و گیمرها بدهند.

با این اوصاف استفاده از یک هدست حرفه‌ای و با کیفیت مانند این هدست می‌تواند کمک بزرگی به گیمرها کرده و لذت بیشتری را نصیب آنها کند.

 

بیشتر بخوانید:

 

امید است از این مطلب لذت کافی را برده باشید، نظرات خود را درباره بهترین گجت های 2021 با زنگ تفریح به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *